Csá
Meg próbálom más szemszögből megközelíteni a fék problémát :
a fék azért van a motoron , hogy lassítsa tehát nem kell
ui.:ezt a vizsgabázison ,hogy dumálom ki
vegre te irsz nekem, tudom nem nekem valaszoltal csak akartam velem is besz valaki ,na szoval sokadszorra mijen az uj vasad?irj par infot rola vegseb?fogyi stb
az a szitu hogy ha elmegyek dolgozni 1 motorszevizbe mint szerelo en allitom mas motoran a zelephezagot,mert ez a szakmam,ha elmegyek 1 porsche hungaria szervizbe szerelonek a gazdag burzsuj audijat en szervizelem mert ertek hozza,akkor itthon a garazsban miert ne javitsam ingyen a mocimat meg maset is ha megbiznak bennem.csak az alkatresz beszerzes a gondom kedves motoros barataim,a motorom jelentem jol van es tegnap a melegben alaposan megnyeleztem es mind a ketten jol erztuk magunkat 1 tank benzin a kipufogon tavozott
Szia -sztok
A csillapítás egyenlőre még alszik , de fékem sincs pegig most cseréltem ki a főfékhenger belső alkatrészeit újra , de mindegy mert ha megcsavarom a gázt akkor megy előre mint ökör
olajszint rendbenvolt es egykerekezes kozben kigyulladt az olajnyomas lampa,pontosabban egykereken voltam 1 esben,valtottam a 2est,es amikor leraktam az elejet akkor a piros kivirult,kuplungot behuzva fekeztem es mire le akartam allitani elaludt kb5 masodpercig nem volt nyomas,na fiuk kezdhetem szetszedni?
Jó dolog a PC, de szerintem eleve nem ér annyit, mint amennyibe kerül, ráadásul akkor van csak igazán értelme, ha van hozzá sportszűrő, meg kipuffrendszer, mindez padon összehangolva, ami megintcsak pénz, pénz, pénz...
Hátra fel kell dobni 3 foggal nagyobb lánckereket, és érzésre ugyanott van.
Köszi a plusz infókat. Amúgy egy TL-S ről lenne szó. Nekem az S-verzió jobban tetszik. Ha már ilyen gyorsan válaszoltatok, lenne még egy kérdésem, hogy power commanderről mi a véleményetek, azt hallottam fogyasztást is lehet vele orvosolni, nem az erő kárára.
(Konkrétan TL-ekre gondolok "PC" vagy még SV)
Nem írtad, hogy TLR-ről, vagy TLS-ről van-e szó...
Mondjuk ha nem francia a motor (vázszámból kiderül), mindkettőnél könnyű előhozni az erőt. TLR-nél mindössze egy vezetéket kell elvágni, hogy 98 helyett előjöjjön a 135 ló...
Átalakított vezérműtengely csak a francia belpiacos TL-ekben volt.
A németországi modelleket a szívócsonkokat és az injektorokat összekötő gumiflansni szűkített kivitelével fojtották le 98 lóerőre. Értelemszerűen ezen alkatrészek nyitott kivitelűre való cseréjével a fojtás eltávolítható.
Meg próbálom más szemszögből megközelíteni a fék problémát :
a fék azért van a motoron , hogy lassítsa tehát nem kell
ui.:ezt a vizsgabázison ,hogy dumálom ki