Megcsinàltam,de semmit nem ìr ki a müszerfal.Ha nemzàrom rövidre akkor se ìr ki semmit,szoval szerintem màr annyira lemerült az akksi hogy nagyon.Megpròbàlom feltöltetni aztàn majd kiderül.Köszönöm a segìtsèget Rebel&Imrufo!
Kevés benne a kraft!Akkor akksis,Ő megmondja,h lemerült,v elszálllt!Innentől megállt a tudományom,mert a régid úgyse foja beindítani bikázással sem!Bakker ha itthon lenne a vas,már átmentem volna Szolnokra vele oszt megnéztük volna,meg vittem volna töltőt is!
Az tuti, hogy az akksi "zselés", mivel ha nem az lenne nem lehetne fektetve berakni a helyére. Amúgy sima autóhoz való töltővel is lehet tölteni, de max félórát szabad csak rajtahagyni. Félóra alatt nyom annyi feszkót az autóstöltő, amennyivel indítani fogja a motort.
Hibakódolvasás:
Hátsó ülés levesz, a motor bal(akkumulátor) oldalán futnak a kábelek a lámpa felé, azok közt van egy fehér csatlakozó, amin van egy gumisapka, és két vezeték megy bele. egy darab dróttal, vagy gemkapoccsal rövidre zárod, ráadod a gyujtást, és a műszerfal digit kijelzőjén kiírja a hibakódot. ha nincs semmi hiba, akkor "C00" vagy "C-" lesz látható. Ha van hiba, akkor a "C" utáni számból kiderül, hogy mi a rossz... Egyenlőre ennyi...
Most nèztem meg kàbellel,hallatszik hogy szikràzik de alig làtszik.Az a baj hogy mègegy ilyen akksim csak az àltalam rossznak vèlt akksi van,amit meg zselès lètère normàl töltövel töltöttek fel szoval az szerintem nemjò.
Az a relé azért kattog,mert nincs elég feszkó az indításhoz!Ez 100%!Megbikázni nem tudod 1 másik akksiról?Mert ha beindul és jár 1 picit annak kell annyit lökni az akksidnak,h utánna beindítja,persze csak ha jó!
Hát amikor az előző zselés akksim felett elszállt az idő akkor még nem csinált ilyet a moci szoval ez újdonság,de akkor kipróbálom a kábeles módszert.Ha csak annyi lesz a baja h le van merültve az akksi akkor megeszem a kalapom
Bocs én azt hittem savas az akksid akkor az előbbi hozzászólás érvénytelen!Szerintem nem csinál benne kárt!Legalábbis nem kéne!Én így szoktam megnézni az akksik töltöttségét!Bizti fel van az töltve?Mert a jelenséged kopra lemerült akksira utal!A zselésekre nem jellemrő,h zárlatosak lesznek!
Nincsen akksi töltőm,főleg hogy az enyém zselés akksi és ahhoz drága egy töltő,szoval én motorosboltba vittem töltetni ugyhogy ezt nem tudtam még megpróbálni.Amugy a drótos módszer amit írtál tud nagy kárt tenni az akksiban?Mer ha nem azt is kipróbálnám csak induljon már be a dög
Igazából nem tudom !Lehet attól hogy nem lett normálisan megtöltve először,vagy levált 1 darabka ólom-szulfid a cellából és az okozta a zárlatot!Találkoztam olyan akksival is aminek elört a pozitív kivezetése az akksiban lent!Próbáltad tölteni?Veszi?
Hát majdcsak lassan kezedügyébe veheted a géped !
Szelephézagállításra én is viszem majd a vasat.Amúgy egy majdnem zsír új akksi mitől lehet zárlatos?A tél előtt kivettem a motorból,és lakásban tartottam,aztán 2hete amikor beraktam akkor jött elő ez a problémája.
Arra én is kiváncsi leszek!Szeretném már én is így vágni ezt a TL-s témát,mint a többiek!
Remélem a hétvégén már visszakapom a dokitól a vasat,szelephézagállítás!Aztán megszakértjük azt a hátsófutóművet,olajcsere és GO!
Hello!
Köszönöm a segìtsèget,inkàbb ènis elviszem akkor akksishoz,de mèg kìvàncsi vagyok Imrufo hibakòdos leìràsàra is.Ha azzal kiderül valami ok,ha nem,visszem megnèzetni hogy zàrlatos-e.
Köszi mèg1szer
Sziasztok!
Zsolti!
Kapd ki az akksit és mérd meg a savsűrűséget!Tejesen feltöltött akksinál kb1,285 lemerültnél 1,1kg/köbdm!de ha nincs savsűrűségmérőd vidd el 1 akksishoz megmondja,h zárlatos e!Van még 1 puritánabb módszer is:Kössd le a sarukat fogj 1 darab drótot és érinsd vele össze a két kivezetést!Ha elpattantja jó,ha nem szar!Vagy ugyanez vezetékkel,/de csak 1 pillanatra zárd össze!/ ha szikrázik oks!
De én a helyedben elvinném 1 akksishoz!Az én volt Hondámé is szarozott és kimosta,felsavazta és használltam még majdnem 1 évig!
Gondoltam hogy fáj a fogad a blokkomra,de megválni nem akarok tőle !Hát az akksi 3hónapos,de nem hinném hogy baja van bár nem tudom hogy hogy lehetne rájötti hogy az-e a baj mivel újat venni meg azért fölöslegesen nem akarok(főleg nem 20on ezerért).Nem tudom hogy hogyan lehet hibakódot olvasni szóval segíthetnél
amúgy ez a tünet tipikusan lepukkant akksinál szokott jelentkezni, ha van rá lehetőséged próbáld ki egy másikkal is. Az nem elég, hogy töltőn volt az akksi, mert egy zárlatos akkut tölthetsz egy hónapig is, akkor se lesz jó...
Viszont egy hibakód olvasás nem árthat... Tudod hogy kell?
Ismét kéréssel/kérdéssel fordulok hozzád:a téli mínuszok után gondoltam beröffentem a vasat.Kivittem az akksit,beraktam,elfordítottam a slusszkulcsot,on állásba kattintottam a piros gombot erre egy kattogó hang jött elő az első ülés alól.Leszedtem az ülés és a computere mellett lévő valamilyen relé folyton kattog.Nem engedi hogy indítózzak,lefagy az LCD kijelző is amikor on állásba kapcsolom a piros gombot és folyton világít a kis "F" lámpa.Valami tipp hogy mit tegyek ?(az akksi fel van töltve)
NKÖszöntem a jótanácsokat!Megyek megnézem mit tudok neki ártani!Eddig nem csinálta,dec 24.-én még jó volt.Most meg hintáztam rajta,mint állat.Szabályosan olyan,mitha megszünt volna a rugózás,lenyumom a farát,oszt hintázik!Picikét elkapott az ideg!
Hali!
a rotációs csillapító nem szétszedhető, a service manual is azt írja, hogy ha meghibásodott, cseréld újra... Amúgy én is először a csillapító felfogatását nézném meg, hogy nincs-e eltörve, vagy fellazulva valami. Aztán a himbarendszer csapágyai lehetnek kikopva, attól tud igazán hintázni a motor... De ha tényleg a csillapító ment tönkre, akkor te vagy a földön az első, akivel ez megtörtént...
én rotációsban csak robi-56-ot szedtem szét.
szerintem először nézd meg nincs-e eltörve a csillapító felfogató csavarja,vagy a váz.
nekem szezononként két csavar az átlag. nemtom mitől törik.
Sziasztok!1 pici segítségre lenne szükségem!Szedte már szét a rotációsegységet valamelyikőtök?Asszem megdöglött az enyémbe vmi,mert ring a segge,mint az állat !Vagy esetleg tudna vki robbantottábrát küldeni!Előre is köszi
De legalább ha jön már a jó idő,akkor 1-2 kört is kerülhetek vele
Hibakódolvasás:
Hátsó ülés levesz, a motor bal(akkumulátor) oldalán futnak a kábelek a lámpa felé, azok közt van egy fehér csatlakozó, amin van egy gumisapka, és két vezeték megy bele. egy darab dróttal, vagy gemkapoccsal rövidre zárod, ráadod a gyujtást, és a műszerfal digit kijelzőjén kiírja a hibakódot. ha nincs semmi hiba, akkor "C00" vagy "C-" lesz látható. Ha van hiba, akkor a "C" utáni számból kiderül, hogy mi a rossz... Egyenlőre ennyi...
Szelephézagállításra én is viszem majd a vasat.Amúgy egy majdnem zsír új akksi mitől lehet zárlatos?A tél előtt kivettem a motorból,és lakásban tartottam,aztán 2hete amikor beraktam akkor jött elő ez a problémája.
Remélem a hétvégén már visszakapom a dokitól a vasat,szelephézagállítás!Aztán megszakértjük azt a hátsófutóművet,olajcsere és GO!
Köszönöm a segìtsèget,inkàbb ènis elviszem akkor akksishoz,de mèg kìvàncsi vagyok Imrufo hibakòdos leìràsàra is.Ha azzal kiderül valami ok,ha nem,visszem megnèzetni hogy zàrlatos-e.
Köszi mèg1szer
Zsolti!
Kapd ki az akksit és mérd meg a savsűrűséget!Tejesen feltöltött akksinál kb1,285 lemerültnél 1,1kg/köbdm!de ha nincs savsűrűségmérőd vidd el 1 akksishoz megmondja,h zárlatos e!Van még 1 puritánabb módszer is:Kössd le a sarukat fogj 1 darab drótot és érinsd vele össze a két kivezetést!Ha elpattantja jó,ha nem szar!Vagy ugyanez vezetékkel,/de csak 1 pillanatra zárd össze!/ ha szikrázik oks!
De én a helyedben elvinném 1 akksishoz!Az én volt Hondámé is szarozott és kimosta,felsavazta és használltam még majdnem 1 évig!
Viszont egy hibakód olvasás nem árthat... Tudod hogy kell?
Imrufo!
Ismét kéréssel/kérdéssel fordulok hozzád:a téli mínuszok után gondoltam beröffentem a vasat.Kivittem az akksit,beraktam,elfordítottam a slusszkulcsot,on állásba kattintottam a piros gombot erre egy kattogó hang jött elő az első ülés alól.Leszedtem az ülés és a computere mellett lévő valamilyen relé folyton kattog.Nem engedi hogy indítózzak,lefagy az LCD kijelző is amikor on állásba kapcsolom a piros gombot és folyton világít a kis "F" lámpa.Valami tipp hogy mit tegyek ?(az akksi fel van töltve)
a rotációs csillapító nem szétszedhető, a service manual is azt írja, hogy ha meghibásodott, cseréld újra... Amúgy én is először a csillapító felfogatását nézném meg, hogy nincs-e eltörve, vagy fellazulva valami. Aztán a himbarendszer csapágyai lehetnek kikopva, attól tud igazán hintázni a motor... De ha tényleg a csillapító ment tönkre, akkor te vagy a földön az első, akivel ez megtörtént...
szerintem először nézd meg nincs-e eltörve a csillapító felfogató csavarja,vagy a váz.
nekem szezononként két csavar az átlag. nemtom mitől törik.