Voltam, és a többi cucckera eléggé odavan. Egy piros hátsó idomja volt még törött, és kifújt. 15 ért hoztam el az egy pár tükröt tartókonzolostól.. Csupán ezért nem hívtalak, de lesz hamarosan egy valagra való sallang másik forrásból és akkor rögtön zergetek...
Mindig tanul az ember. Nekem ez a futómű dolog elég zavaros még. A gyorskötöző arra jó volt,hogy lássam mennyire ül össze az eleje. Meglepődtem,nem gondoltam volna.
Lehet a hátulját eltekergetem erre a beállításra amit linkeltél. Az a szar,h kevés az az infó ami jön hátulról. Ilyenkor kár,h ilyen fotel ülés van rajta gyárilag.
Végülis az elejét jónak éreztem pályán, a hátuljával volt igazán gondom,h folyamatosan pumpált. Lehet kell szereznem egy azbezt lapot.
A vezetési stílusomhoz nem nagyon tudok állítgatni,mert igazából sztem még most alakul...de nagyon. 5ször voltam a ringen,nagyon tanulófázisban vagyok.
Na mind1...kipróbálom ezt is amit most linkeltél. Meg ha Peti kölcsönadja a kameratartót akkor lesz onybórd is,aztán lehet fikázni.
Nyilván tudjátok, hogy én nem vagyok egy nagy pályamenő, a TL-el egyetlenegyszer voltam Hringen, és nem is leszek soha többet, nem nekem való a pályázás. De azért tisztába tennék egy-két dolgot, pláne a linkelt oldallal kapcsolatban.
Negatív rugóutat nem lehet "beállítani", csak venni tudsz a saját súlyodnak megfelelő rugót, ami lehet progresszív, vagy lineáris. Azt mindenki maga dönti el, neki mi a megfelelőbb, bár a progresszív tulajdonságai jobbak az okosok szerint.
A gyorskötözőnek az égegyadta világon semmi köze a csillapításhoz, kizárólag a megfelelő rugóelőfeszítést lehet vele beállítani. A megfelelő csillapítás beállítását mindenkinek magának kell kikísérletezni (a gyáritól indulva) mert nem igazán a pilóta súlya számít(bár az is), hanem inkább a vezetési stílus.
Ha a motor elejét beejted, meg a hátulját is kiemeled, úgy elbaszod a geometriát, hogy szarabb egyenesfutása lesz a motornak, mint egy supermotonak. Szerintem bőven elég a hátulján emelni. Pályára a megfelelő gumi és guminyomás legalább olyan fontos, mint a jól beállított futómű.
Mellesleg én innen
a "racetrack settings"-et használom utcára, bár én 100 kiló vagyok, és idióta módon motorozok...
itt a cikk.
Én ettől 1 vagy 2 klikkel keményebbre állítottam. A kötegelő így is lecsúszott kb másfél centire. Frissebb telóolajjal gondolom másképp lenne. Viszont a hátulja pumpált a kigyorsításokon.
Ebből a cikkből kiindulva gondoltam,h emelek a hátulján egy kicsit. Azon a részen a pilot power-rel is rázta kicsit az elejét.
Pirellivel még nem mentem sosem. Ha meg van még neked az a Motrinfo, szkenneld már be légyszíves azt a cikket és küld át nekem. Nekem sincs semmi mankóm én is csak kísérletezgetek. Hiába mentem oda bárkihez, a TL-t nem vágja senki. Ha valaki határozottan adott tanácsot, a végén mindig kiderült, hogy nem is volt ilyen motorja. Vagy hallotta valakitől, akinek volt.
Ha nagyon megemeled a hátulját, a célegyenesben a domb tetején csapkodni fog a kormány. Én legalább is így jártam.
Helló!
Rock!
Igazad van a gyári lámpával kapcsolatban tényleg túl széles!Én is a minap nézegettem,nagyjaból visszaszereltem az elejét,de széles,meg új fejidomtartó is kellene,úgyhogy ötlet elvetve!
Nem akaródzik lecserélni a gyári műszerfalat,bár már erőteljesen agyalok rajta !Ha levenném lényegesebben egyszerűsödne a dolog.
Egyébbként nagyon cukor a Louis-os,köszi!
Most viszont találtam 1-et,amin maradhat a műszerfal!
Jók az emléked
Jelenleg 2.14-et megyek. A motorinfo.hu-n volt egy cikk a tl-ről, az alapján tekergettem a futóművet. Olajcserére gondoltam,de eladom,úgyh arra valószínűleg már nem költök.
Arra gondoltam,h a hátulját emelem meg úgy 4mm-rel. Gumit pedig a pirelli diablo superbike-ot fogom most kipróbálni.
A gyári beállítással, simán bejössz 2.15 alá (Hungaroring)
Emlékeim szerint, te magas vagy, kb 65-70 kg.
Én 90 kg vagyok. De van valahol egy 70-es beállítási adat,
ha megtalálom azonnal küldöm.
Nincs etalon, a stílusodtól is függ, hogy mire van szükséged.
A H-ringre egy kicsit fel kell keményíteni az elejét. Első lépés,
cseréld le az olajat! Azonnal érezni fogsz változást. Ha tekergetni kezded,
írd fel, hogy honnan indultál, hátha nem jön be és vissza kell állítani.
A TL egy kicsit nehezen fordul, ezért javaslom a V profilú gumit, pl Dunlop D208
Az egyenesben egy kicsit bizonytalanabb, de a kanyarban nagyobb felületen tapad.
Még azzal javíthatsz a fordulékonyságán, hogy beejted az elejét 3-5 mm-rel.
De ne csinálj meg mindent egyszerre, mert nagyon meg fog változni a motor viselkedése.
Ha csak lámpát raksz fel vagy ilyen pici fejidomot akkor meg a műszerfal elhelyezése okoz komoly gondot .Nem könnyű lemondani róla nekem sem sikerült .
Csá !
Látni én sem sokat látok , pedig néha nem volna rossz mert 10 fok fölött már motorral járok dolgozni austriaba (jó 100 kiométer )és reggel 4-kor indulok meg a plexim is fekete . Egyszer így mentem egy már elgázolt borzon jó kis meglepi volt. De hát a "szépségért meg kell szenvedni no meg hol maradna az izgalom . A gyári lámpa jó formára de szerintem túl széles egy fighter-hez.
sziasztok!van az egyik haveromnak egy TL 1000 R motorja 1998 as évjáratú.Most lett benne cserélve vezérmű lánc és szelephézag állitva a motor tökéletes állapotú de van egy hibája mégpedig:ha rárakja 2000 es fordulatra és gáz fröcsöket adagol neki kb 10 böl 1 szer bekopan valami a kuplung felől,fémeset csattan.megnézte,levette a kuplung deknit de semmi kopás semmi hiba rajta és a környezetében se.Valaki találkozott már ilyen jelenséggel vagy tudna valaki segiteni benne hogy mi lehet a hiba?
Sziasztok!
Köszönöm, hogy ellátogattatok a www.tempomax.lapunk.hu -ra!
Azoknak külön köszönöm akik még véleményezték is!
Ha valami kérdésetek van V2 Kupa, pályamotorozással kapcsolatban, vagy kell egy jó szerelő, csak írjatok!
Szia Rock!
Én is azon gondolkodom,hogy a lámpa vonalában elvágom és akkor még maradhatna a gyári lámpa is és még látnék is vele éjszaka! Mert ez a mostani ez katasztrófális,sötétbe utazó 80-ig jó!
Vagy találtam 1 fajintosat ebay-en,csak sokallom az árát!
Szia , én átfaragtam a gyárimat nem is olyan veszélyes ,jobb oldali (háromszög) visszajelzők levág kis ledek meg befúr a kilóméteróra köré és máris kezelhetőbbé vállik . Én sokat töprengtem a fejidom nélküli változaton is csak 1 kis lámpával , még fighteresebb lenne az eleje. Na, majd ha letörik róla .
Addig is sok sikert a faragáshoz!
Üdv : Rock
Oksa bari,majd egyezkedünk.
Közeleg az idő,hogy megszerezted a tükröket?
Lehet a hátulját eltekergetem erre a beállításra amit linkeltél. Az a szar,h kevés az az infó ami jön hátulról. Ilyenkor kár,h ilyen fotel ülés van rajta gyárilag.
Végülis az elejét jónak éreztem pályán, a hátuljával volt igazán gondom,h folyamatosan pumpált. Lehet kell szereznem egy azbezt lapot.
A vezetési stílusomhoz nem nagyon tudok állítgatni,mert igazából sztem még most alakul...de nagyon. 5ször voltam a ringen,nagyon tanulófázisban vagyok.
Na mind1...kipróbálom ezt is amit most linkeltél. Meg ha Peti kölcsönadja a kameratartót akkor lesz onybórd is,aztán lehet fikázni.
Negatív rugóutat nem lehet "beállítani", csak venni tudsz a saját súlyodnak megfelelő rugót, ami lehet progresszív, vagy lineáris. Azt mindenki maga dönti el, neki mi a megfelelőbb, bár a progresszív tulajdonságai jobbak az okosok szerint.
A gyorskötözőnek az égegyadta világon semmi köze a csillapításhoz, kizárólag a megfelelő rugóelőfeszítést lehet vele beállítani. A megfelelő csillapítás beállítását mindenkinek magának kell kikísérletezni (a gyáritól indulva) mert nem igazán a pilóta súlya számít(bár az is), hanem inkább a vezetési stílus.
Ha a motor elejét beejted, meg a hátulját is kiemeled, úgy elbaszod a geometriát, hogy szarabb egyenesfutása lesz a motornak, mint egy supermotonak. Szerintem bőven elég a hátulján emelni. Pályára a megfelelő gumi és guminyomás legalább olyan fontos, mint a jól beállított futómű.
Mellesleg én innen
a "racetrack settings"-et használom utcára, bár én 100 kiló vagyok, és idióta módon motorozok...
Én ettől 1 vagy 2 klikkel keményebbre állítottam. A kötegelő így is lecsúszott kb másfél centire. Frissebb telóolajjal gondolom másképp lenne. Viszont a hátulja pumpált a kigyorsításokon.
Ebből a cikkből kiindulva gondoltam,h emelek a hátulján egy kicsit. Azon a részen a pilot power-rel is rázta kicsit az elejét.
Ha nagyon megemeled a hátulját, a célegyenesben a domb tetején csapkodni fog a kormány. Én legalább is így jártam.
Rock!
Igazad van a gyári lámpával kapcsolatban tényleg túl széles!Én is a minap nézegettem,nagyjaból visszaszereltem az elejét,de széles,meg új fejidomtartó is kellene,úgyhogy ötlet elvetve!
Nem akaródzik lecserélni a gyári műszerfalat,bár már erőteljesen agyalok rajta !Ha levenném lényegesebben egyszerűsödne a dolog.
Egyébbként nagyon cukor a Louis-os,köszi!
Most viszont találtam 1-et,amin maradhat a műszerfal!
De most
Jók az emléked
Jelenleg 2.14-et megyek. A motorinfo.hu-n volt egy cikk a tl-ről, az alapján tekergettem a futóművet. Olajcserére gondoltam,de eladom,úgyh arra valószínűleg már nem költök.
Arra gondoltam,h a hátulját emelem meg úgy 4mm-rel. Gumit pedig a pirelli diablo superbike-ot fogom most kipróbálni.
Emlékeim szerint, te magas vagy, kb 65-70 kg.
Én 90 kg vagyok. De van valahol egy 70-es beállítási adat,
ha megtalálom azonnal küldöm.
Nincs etalon, a stílusodtól is függ, hogy mire van szükséged.
A H-ringre egy kicsit fel kell keményíteni az elejét. Első lépés,
cseréld le az olajat! Azonnal érezni fogsz változást. Ha tekergetni kezded,
írd fel, hogy honnan indultál, hátha nem jön be és vissza kell állítani.
A TL egy kicsit nehezen fordul, ezért javaslom a V profilú gumit, pl Dunlop D208
Az egyenesben egy kicsit bizonytalanabb, de a kanyarban nagyobb felületen tapad.
Még azzal javíthatsz a fordulékonyságán, hogy beejted az elejét 3-5 mm-rel.
De ne csinálj meg mindent egyszerre, mert nagyon meg fog változni a motor viselkedése.
Üdvözlettel: zoli
Látni én sem sokat látok , pedig néha nem volna rossz mert 10 fok fölött már motorral járok dolgozni austriaba (jó 100 kiométer )és reggel 4-kor indulok meg a plexim is fekete . Egyszer így mentem egy már elgázolt borzon jó kis meglepi volt. De hát a "szépségért meg kell szenvedni no meg hol maradna az izgalom . A gyári lámpa jó formára de szerintem túl széles egy fighter-hez.
Engem az érdeklene,hogy hogy van beállítva a futóműved. Vagy tudsz e mondani vmi alapot.
Köszönöm, hogy ellátogattatok a www.tempomax.lapunk.hu -ra!
Azoknak külön köszönöm akik még véleményezték is!
Ha valami kérdésetek van V2 Kupa, pályamotorozással kapcsolatban, vagy kell egy jó szerelő, csak írjatok!
Én is azon gondolkodom,hogy a lámpa vonalában elvágom és akkor még maradhatna a gyári lámpa is és még látnék is vele éjszaka! Mert ez a mostani ez katasztrófális,sötétbe utazó 80-ig jó!
Vagy találtam 1 fajintosat ebay-en,csak sokallom az árát!
Addig is sok sikert a faragáshoz!
Üdv : Rock