TL-nél a 300 csak egy szép álom, a max olyan 280 körül van, ha van 20 km egyenes út, ahol fel bír kúszni odáig...
Nekem hátul a gyári 39 helyett van 43 fog, így sokkal jobban gyorsul, és a végsebességből se vesztett sokat, mivel bele bír forogni a tiltásba 6-ban is. Nekem így most 270 a vége GPS szerint, ami bőven elég. Viszont a két kimúlt blokkom mutatja, hogy a TL nem szereti a folyamatos nyelezést...
az enyime epp talan viszi a 300at nem mertem lenezni eddig meg de ha leattetelezem azon azt erted hatulra nagyobbat jobb a gyorsula de a veg hang karara,nem joooo
álmodozni lehet, meg szép is, de a TL-re felesleges bármit is ráaggatni. Max egy sportlégszűrő, egy PC, meg egy jóféle kipuffrendszer. Ja, meg leáttételezés. Nitróval, meg turbóval csak kinyírni lehet. Én ugye már két blokkot nulláztam le, pedig nem is volt ráakasztva semmi okosság a motorra.
Mellesleg a szerény véleményem az, hogy utcára bőven elég a TL teljesítménye. Először én is motortuningot akartam, kovácsolt hajtókarok, Wiseco dugók, Barnett kupplung, Yoshimura vezérműtengely, stb... Aztán inkább leáttételeztem (bőven elég motortuning) , és rámentem az optikai tuningra...
Becslésem szerint a TL blokknak alsó hangon kellene kovácsolt hajtókar készlet, dugókkal, nagyon komoly hengerfej munka különös tekintettel a szeleprugókra, szelepekre, alapvetően kellene átdolgozni a befecskendezést és az olajzás is kritikus lenne.
azt mondtad uj blokkot vannel a tlr be szoval adnam a cuccot es raknank turbocskat a te kihevert blokkodra,meg a tobbit ha bevalik felszezont en hasznalnam fel szezont te
mitsubishi colt 1.6 88-as evjaratu azthiszem kozponti injektorosra raktam turbot,intercullertturbon lehegesztettem a tulnyomas szelepet
mondhatom brutal az auto gazdaja maig gyorsulasra jar vele hobbi auto 6.6baros ac pumpat raktam ra 205 os peres gumikat is eszi nivopalcat kikopi rendszeresen a tulnyomas electronikai tuningban nulla vagyok de ha van okosito oldal valahol megnezegetnem .dino jet tuning,pumpa csere fuvoka cser turbo intelculler ezeket raknam a tlr re hummmmm na de csak elmeletben am en nagyon lustika vagyok am
Üdvözlet Mindenkinek!
Imrufo&Tarka köszönet a szakmai segítségért!A hátsófutómű megorvosolva !A diagnózisotok tökéletes volt a csillapító alsó csavarja volt a bűnös!
No azért a dolog ennél sokkal bonyolultabb.
Az egy dolog hogy ráakasztod a turbót, de be kell lőni hogy mennyi nyomást engedjen és ami még fontosabb, ehhez megfelelő befecskendezési térkép is kell, sőt, a gyári injektor fúvókák nem fogják bírni a megnövekedett üzemanyag igényt, azokat is cserélni kell stb stb stb.
csak azert gondolkodom ezen is mert a padlason van 2 golf 1.6d turbo es lancia hf integralt interculler,szoval nem kell megvenni semmit csak csoveket amugy mindjart keresem a 2 hengeres turbos mocit de itt volt szenta boven
Bocs, de én utcai motor szintjén gondolkoztam.
A videón korrektül látszik, hogy a kipufogóba bele van heggesztve még vagy 4 méter cső, a csiga pedig pont ott van ahol az első keréknek kéne lenni. Meg gondolom a főtengelycsere is be van kalkulálva pár versenyenként, szóval így könnyű...
De gondolom te se erőltetnéd az RSV-re a turbót...
azért pár kör erejéig kipróbálom,bár senki nem mond jót róla.