Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor ez is kilőve...
Egyebet nem tudok mondani, kérem kapcsojja ki...
Van bizony :)
Szép ropogósra van sütve. Ízleni fog
Nem emlékszem hogy volt-e róla szó, de vannak távtartók a tárcsák alatt? Csak mert a gixxervillás átalakításhoz kell mindkét tárcsa alá...
Armstrong krumli finom ha meleg és jól át van sütve,milyen tárcsán sütötted?
500 ból alkunék
Zsák krumpli. 500ftkg
Menyyi az ára,és miaz?
Megpucolom megcsiszolom azt eladom ebayen, a hegesztett leömlöre is rácuppantak
Gyüjtöm ra a gempát, addig megy a régivel a gép. Tetves injektort lett volna jo előbb belőni.
akkor lehet selejtes volt passz....vegyél újat ebc-ből vagy brembobol aztán annyi. Sajna ez van
Nem értek veled egyet!
Amugy lecsiszoltam szépen, de ezt lehet emlitettem. Ujrakezdtem finoman járatva 100km után láttad az eredményt.

Lehet tévedek, de ilyen szintű sportvetétnek akkor se szabadna megpirulnia ha csövön megyek a géppel. Mi lenne ha nyáron kétszeméllyel nekiállnék durván szerpentinezni.
A TLS-nél a hátsó csillapítás felfogatása szokott megrepedni majd törni. A csillapítás amúgy sem egy túl jó konstrukció ennél a modelnél így egy másik csillapítás beszerelése a megoldás (R1 Ducati stb...) olcsón kivitelezhető...

A másik gond a korai modelleknél a vázrepedés. Ezt a sok egykerék és esetleges bukás okozza=vázat át kell vizsgálni alaposan. Neten vannak fent képek hogy hol szoktak előjönni a jellemzőbb epedések...

Benzinpumpa szokta még megadni magát de ez is orvosolható gyorsan.

A szelepcsészékre kell még odafigyelni...

Lehet most ez soknak tűnik így elsőre de ha belegondolsz ezek mind orvosolhatóak viszonlyag kis pénzből. Ha ezek a hibák orvosolva vannak akkor egy nagyon tartós és jól motorozható gépet kapsz cserébe.

Az enyémbe most lesz lassan 70e és motorikusan hibátlan a masina. A hátsó gátló R1-ből lett belerakva és fényévekkel jobb mint a gyári pumpálós.
Minden rossz indulat nékül szerintem nálad jano az volt a gond hogy nem kopott be a betét rendesen és mivel nem voltál türelmes elkezdted keményebben húzni és megéget a betét. Mivel a betét megégett ezért fékhatásod nem volt csak hőt generált ezért is forró a tárcsád.... Ez a betét már csak akkor lehetne használni ha az égett részt leszeded és újra kezded elölről az egészet. De inkább egy új betét vásárlásával jobban jársz...
Nyomáspont franko kemény és ugyan ott van. Majd rámérek de szerintem jol van kihézagolva a kerék középpontja.
Ezt igy nem igazán értem. Gsx-r nyeregbe való betétet vettem az új tárcsa vastagsága szerintem ugyan az Mindkét motornál, de ha visszatolom a dugattyukat elég sokat kell pumpálni, hogy elkezdjen hozzáérni a tárcsához. Mindegy megy a kukába és veszek mást. Mindenesetre kurva dühítő hogy ilyen előfordul egy utcára szánt betétnél. Amugy béke a gyári betét is megfelel csak a 80 dolláros árával nem tudok megbarátkozni.
Sziasztok!

Ne haragudjatok, hogy csak így ismretelnként beleírok az eszmecserékbe, de szeretnék tőletek érdeklődni a TL-ről és remélem elfogulatlan őszinteséggel tudtok nekem majd információt adni a gépezetről.

Arról lenne szó, hogy már jó ideje erősen fontolgatom, hogy veszek egy TL1000S-t, amit nakedre szeretnék alakítani idővel. Viszont magáról a motorról és a konstrukciójáról nagyon vegyes tapasztalatokat olvastam, ami elbizonytalanít...

Tudnátok nekem mondani fontos infókat, hogy mik a típus jellemzői, vételkor milyen típushibákara lehet számítani/kell figyelni, és, ha már megvan a gép, akkor mire kell figyelni az állagmegóvásnál?

Köszi a türelmet mindenkinek.
Valószínűleg neked nem ez a helyzet, mert van jó nyomáspontod, de azért leírom, hogy nekem amikor nagyon gyatra volt a fékem, akkor az volt a gondom, hogy nem volt pont középen az első kerék, és az egyik oldalon teljesen benyomta a dugókat úgy, hogy folyamatosan hozzáért a tárcsához a betét, és nyomta is kicsit.. Nem fogott a fék sem rendesen, és a tárcsa is melegedett. De akkor nyomáspont helyett is szivacsos sz@r volt az egész.
Gyanítom az a betét nem igazán jó...
Vagy még 1 dolog lehet, h a Gixxer féknél már a betétek távolsága, és ezért fogja a tárcsát... ezt, húú de nem tudom leírni...
Persze, meg nem is fog be a fék. A végeredményt meg láttad ugyis.
Igen, az megvan, de a tárcsa más dolog. Bár én ott is azt mondtam, h inkább a BlackshadowUK...

hát az tényleg nem normális dolog. Féknyereg dugattyúkat kitakarítottad?
Pedig de! Nem betét hanem tárcsa kapcsán beszéltünk amikor átlinkelted a gyártó egyik tárcsáját. Magárol a márkárol.

De azért mindenki mondott minden okosat de arra nem kaptam választ hogy ugyan az a tárcsa-betét párus Lukánál az elvben gyengén fékrendszerben 100-szőr jobban fog. Ja és az se normális hogy nagypapa üzemmódban izzik a tárcsám ettől a remek betéttől. Most komolyan az udvaron tologatva koptassam be vagy mi a picsa.
Nem-nem! Azt nem velem beszélted(nem is én intéztem neked). Mivel én nem próbáltam azt a betétet, sosem volt ilyenem. Sztem a Lukával dumálhattad ezt.
Textar-t mondtam, h csak jókat hallottam róla.

A kawástól...
Szerintem meg azt mondtad meg (emlékezz vissza) hogy az Armstrong pont olyan gyártó mint az ebc vagy a brembo. Nincs vele gond.

Ja tudom nem tudok vezetni, de ezt már mult héten Megkaptam ugyis.
Nem tanították, h nem úgy kell motorozni, h közben húzod a fékkart?
A lecke megvolt, mondtam, h Brembo vagy EBC...