Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Láttam már féktisztitot és igen használtam. Nem kell a másikat madárnak nézni. ...
Témát azt hiszem itt fejezzük be.
Bármilyen hihetetlen de nem életemben először szerelek féket, és igy még sosem jártam. Mondhattok amit akartok meg leget fikázni nem az én hibám hogy selejtes terméket kaptam.
Szi,
Nekem. Gyári fékek hibátlanul működnek nagyon burutál,ha kell felemeli a seggét,nem kell változtatni semmin.a tiéd is jó lenne ha hagynád bekopni az uj cuccokat,de ha vissza raktd. Régi betèteket erre semmi esély nincs.az uj tárcsákat lefujtad féktiztítóval?
Javaslom, hogy ha lágy féket szeretnél, akkor cseréld le a csövet benzincsőre és egyből olyan kellemes lesz mintha egy nagy adag takonyban turkálnál. Igazi élmény lehet
Nekem bardiauto gazdaságos betétek kerültek bele eszembe se jut menet közben lenne gond. Fékkel minden mas gyàri,a gyari fékcsövek rugalmassága szerintem fontos ,fékezéskor,ne legyen durva kemény a fék.probaljatok ki felgyorsultok 170 mérföldre,behuzzátok a kuplungot és csak gurultok,gurulok,gurultok kmekn át kurva jó érzés
Ment vissza a régi betét, mert féltem a motoron igy. Nem tudom Meddig birja tul sok nincs rajta sajnos, de legalább meg lehet állni vele.
Annyira friss ez a foto még meleg a motor.köszi előre is.
Ez ma készült?
Szerintem Janó várj még vele egy kicsit, azért nem árt ha az a betét egy kicsit bekopik, igazodik a tárcsához. A brembo sem volt egyből 100%-os, kellett kb. 1000 km mire észhez tért.
Az korrekt. Akkor te is renoválod a gépet. Milyen az új pumpával? Indul könnyen?
Szeva. Egy pár hét múlva ha minden jól megy nekem is lesz egy használt pumpám. Tavaly 3.5 bart tudott de szépen lassan elengedi. Nálam indítási gondok nemigen vannak, vagy legalábbis nem úgy mint a többieknél, jó akksival elsőre indul. Függ a dolog a meglévő gixxer pumpától ill. Oszitól, hogy mikor tudja vállalni a gépem.
a lÁBAM FaZott
Szia borcsa nekm kellne. Règi pumpád.odaadod?
Emegyek erte.
Itt nem a csodákrol van szó, de azért él bennem az emlék, hogy miképpen fogott a tokico betéttel, vagy a tiéd hogy fogott. Tokico betét az egy kalap kaka állitólag a brembo-ebc hez képest. Szoval igen azt vártam hogy jobb lesz a fék nem azt hogy rosszabb. Tárcsa tuti jo, mert csak az Armstronggal veszik össze.
Hát elmélet és gyakorlat az 3 különböző bolygó. Hétvégét a postán tölti, mert nekik 3 munkanap a kézbesítés és a szerda nincs benne. Hétőn meg kéne kapnom.
Nem néztem be semmit! 2 éve vettem a linket is elküldtem hogy melyiket!a tárcsat a kínai m-factorytol vettem( ha valami kell kínából és nekik van akkor mindig tőlük vásárolok. Nyomok vannak rajta de normálisnak mondanám. Lehet csak csodát vársz tőle pedig a gixer fékek sem egy csodák!ha már fék akkor inkább R1 vagy Rsv...
A dob és az összekötő cső közé.Telószim.csere közben derült ki,hogy az egyik telószáram görbe.Az őszi perecelés eredménye+üzemanyag cső csatlakozója is elrepedt Ebay -en vettem ma egy gyári vadi új krómcsövet 18 fontért.Itthon 25ropiért akartak adni használtat.Két hét múlva hozzák haza,mert a posta 2×annyi mint a cső.Addig nyista motorozás.Benzinpumpát+bezószűrőt már cseréltem.Holnap tesztelem a nyomását(pierburg).
Minden elmélet itt bukik meg, hogy Lukának és nekem ugyan olyan betét-tárcsa párosunk van. Neki fog nekem nem és nem kicsi a különbség Nem tudom ő mikor vette, de magyarázat lehet ha időközben változtatott a gyárto a betét vagy tárcsa anyagösszetételén.
Vagy kifogtam valami hamisitványt..

Index odaért?
A tárcsa anyaga. Valószínű, az az Armstrong betét avval az Armstrong tárcsával működik jól.
Tárcsán hagy nyomot a betét és kis fékezgetés után is tűzforró.
Ja, meg olyan nyomokat hagy a tárcsák mintha durván smirklipapirral bele lenne karistolva. Neked is? Nem olyan szép tükrös.