Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze most pucoltam, új az olaj, a fékcső. Beton kemény a nyomáspont, de a dékhatás nulla. Most vagy változtattak a keveréken vagy valamit benéztél mert ez inkább szánalmas, mint egy ujjas. Meg tudok állni, de akkor kurvára meg kell húznom.
Most értem visegrádra!tesztelgettem és simán egy ujjas a fék de legrosszabb esetben is 2!nem vagom nálad mi a gond!a nyereg alaposan ki van takaritva?mert nálam anno ilyen zseles trutyi jött ki onnan...
Armstrongot mint lukának van, a bökkenő, hogy nálam nulla a fékhatás.. Hátsó az elmegy elsőn agyalok. Még várok valami csodára, mert mi az, hogy egyik motorján ugyan az a betét nagyon jo a másikban rakás szar.
Miért? Mit raktál bele? Első vagy hátsó?
Lehet mégis meg kell, hogy kérjelek vegyél brembo betétet. Még agyalok de teljes a tanácstalanság. El is ment a kedvem az egésztől...
Szerpentin még csapatásra alkalmatlan. Legtetején vizes az út az olvadó hotol. Fene enné meg.
Hova vettél? Nekem az a gond, hogy a dob belső átmérője kicsit nagyobb mint kellene. Asszem megoldom úgy ahogy a többiek írták. Te most mit mókolsz a gépen? Szétszed összerak időre?
lökj e-mailba egy címet
Hali!
Én most vettem tömítőkarikát(gyárit) a kecskeméti suzukiban..2 nap alatt meghozták. Két ropi volt.
Ha bejössz ide akkor én meg lelőlek! De ha esetleg tényleg jársz erre, kapsz egy kávét!
Banner. Jóféle, nem olyan húzós mint a Yuasa de jó minőségű.
Itt minden út egy felé vezet :) még a Balatoni csapatáshoz hideg van, de kis köröket lehet dobni.
Én még nem tudom de szerintem csak megyek aztán majd kialakul hogy merre visz a gép.
Elmegyek Dallosj melóhelyéhez és búgatom kicsit hogy érezze a törődést
Milyen akksi? Nekem LP gyártmány van. Állitólag nem sokat bírnak. Még csak 1,5 éves.
Ma irány rohonc léka egy bemelegítő körre :)
még nem kaptam választ
Akkor a rosseb egyen meg! Én meg rohadok a meló helyen. Mikor viszed a gépet? Kb?
Jaja, néztem én is pasztát. Rohadjon meg én épp dolgozom, persze tegnap fos idő volt, nem tudtam kipróbálni csak így álló helyzetben. Azért is mondom, hogy kellemesen csalódtam, mivel nekem szar a pumpám. Kíváncsi vagyok, így hogy az akksit minden évben télen csepptöltőzöm mennyit fog kibírni. Uncsi tesom HD-jában 8 éves akksi volt tavaly. Előbb tört ki belőle a saru a rázkódástól, minthogy meghalt volna.
Ma én is ráröffentek a kicsikére aztán kerülök egyet. Én így szoktam tölteni
én egy olyan vastag klingerit lapből vágtam ki ami oda kell + amit jano is ír így tökéletesen tömít
Van ott gyárilag egy tömítés amit szerintem illene minden dobcserekor cserélni. De ha besétálsz bármelyik autosboltban kapható kipufogó tömitő paszta. Én azzal szoktam bekenni azt a részt, meghuzás után pedig letörlöm a felesleget.
A videorol is dübörgösebbnek tűnik. Finster kicsit visszafagadt volt
Nekem is be kell majd ruháznom töltőre, bár az igazat megvallva pöccre beindul igy is. Hála a jo benzinpumpának.
Eléggé kellemesen csalódtam a motoromban. Kb. okt. vége óta még beindítva sem volt, most amikor nyunyáltam hétvégén, beraktam az akksit, gyújtásra raktam, és kb. 2-3 mp indítózás után már röfögött is. Egyszer sem állt le, nem kellett tekertetnem halálra. Kur.a jó dolog ez a csepptöltő.
Körülbelül azt kaptam amit vártam. Gyönyörű hangja lett. Mélyebb, dübörgősebb. Hangerőben szerintem nincsen különbség kb. olyan hangos mint a finster volt. Igen, dob nélkül eléggé traktoros volt a hangja, de azért hajtott a kíváncsiság.
Köszike. Viszont az illesztésnél egy kicsit szelel, úgyhogy akartalak is keresni, hogy mit szoktatok használni? Tűzkarika vagy klingerit gyűrűt, vagy mi a nyavaját? A finsternél nem volt semmi, viszont az olyan szinten passzolt, hogy elég volt róla leoperálni, annál nem volt ilyen gond.
Eladod azt az uj pumpát?