Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az augusztus elég zsúfoltnak tűnik számomra de lehet belefér
Teljesen egyet értek
Nálam sima S-s fékek vannak kínai tárcsákkal és Armstrong fél szinter betétekkel. Annyi összehasonlítási alapom van az R-hez képest Dallosj-el mikor mentem hogy nem tűnt komolyabbnak. Jano is mikor ment az enyémmel akkor nem hitte el hogy ilyen jól fog. Én meg vagyok vele maximálisan elégedve ezzel a kombóval. Egy fémfékcső még kell rá és akkor sztem tökéletes lesz. Stopizni ezzel is lehet
Szia. Egészen pontosan mikor van az időpont, helyszín és mit takar a rendezvény, mármint, hogy milyen jellegű. Kicsit mesélj róla. Egyébként jól vagytok? Rég hallottunk felőled, ritka madár vagy erre.
Az eredeti nyergekkel is javított rajta, leginkább az adagolhatóságon.
Hát mondjuk ezzel így biztos hatékonyabb leszel.
És így? Ez is van ám rajta!
Szia. Nekem pont aktuális a kérdés, tavaly oszi javaslatára Brembo betéteket cseréltünk a masinán és összehasonlíthatatlanul jobb lett mint korábban volt. Ne kérdezd előtte mi volt benne fogalmam sincs, dobtam ki a francba. Szóval a TLR féke? Szerintem egy fém fékcsővel /bár még nekem nincs/ közútra maximálisan elegendő. Nyilván létezik jobb fék, meg harapósabb, de szerintem közúton ezzel is tökéletesen el lehet lenni. Nem tudom az S-hez képest milyen, de én összességében meg vagyok vele elégedve. Én biztos nem költenék sok tíz vagy akár százezreket egy másik villára /persze ha valaki azzal sincs megelégedve akkor más a helyzet/ meg vele együtt fékre azért, hogy pontosabb nyomáspont meg harapósabb fékem legyen. Szerintem nem ér annyit. Összességében biztos jobb féked lesz mint korábban volt. Meg mellékesen jegyzem meg, ha egy komplett mérnöki gárda úgy gondolta hogy egy 220 ill. 250 kg-os motorra elegendő ez a fék akkor szerintem annyira nem szar. Csak van tőle jobb is és ezért nyígnak a felhasználók. /ment egy kört a haver gixxerével meg eregyével oszt annak jobb vót/ No meg az 50 kg-mal könnyebb motoron nyilván jobb lesz a fékhatás.
Mondtam, h egyszer odaérek.
Csak hát ugye a lángos...
Helyes gyertek várlak benneteket, rem a többiek is jönnek pálinka lesz böven, ja ès a legjobb itt lehet "bugatni" a motorokat.
Oda is megyünk,naná!
Sziasztok srácok, látom megy a fórumozás. Remèlem nem hagytok ki a tavaszi motoroásból.
Ha már ilyen jó kis bulikat csináltok èn is szeretnèlek benneteket meghívni egy Öcsödi kubikus találkozóra. Az alpolgármester engedèjezte a bulit, jó szokott lenni, kaja pija lesz nektek sátrat kell hozni, egy napos szokott lenni de ha jöttök hamarabb ( aminek örülnèk is) akkor szervezek programot, van egy kicsi disco kocsmánk is bulizhatun ott is,tudunk fürödni ja ès persze motorozni. A legfontosabbat nem mondtam időpont augusztus 20.-a előtti hèten, mèg nem tudom pontosan. Mindenkit szeretettel várok azt is aki nem tl- el jön. A lènyeg hogy gyertek.
Igazad van.
Meg a gsx-r 750 1996-1999, a "púpos SRAD". az én fékem állítólag arról származik.
Inkább válaszolj faszbukon, ne itt trollkodj
Tudod erre mit szoktak mondani? Aki h....
Az sem rossz... Ennyi erővel mehetne fék nélkül is
Pont tegnap mondta valaki, hogy minek a zx10-re kormánygátló, ő élvezi, hogy csapkod. Hát akkor jó, én meg félős vagyok
Csak a gyávák fékeznek...
Verseny a féktávon dől el, nem tudtad
Minek cseréljem le? Így is gyorsabb vagyok...
Add el, annyiból már a komplett elejét lecserélheted
A Gixxeré jobban eltalált konstrukció. TL vagy busa fék az ebay-en 50-100 juró, a Gixxer 150-200...
E konkrétabban azt jelenti, hogy jobb, vagy hogy rosszabb
A K1-2 Gixxer fék, nem TL fék. Másak a dugattyú átmérők.
A TL és Busa és ZX9 ugyan az...