Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Erről elég sok okfejtést olvastam én is. Valaki szerint sok a marketing és a púder, mások szerint azért lehetnek előnyök. Itt amit előnynek írnak az a féknyergek, és annak felfogatásának merevsége, ami inkább pontosabb adagolhatóságban jelentkezik. Felül pedig elvileg más az erőkar, ebből lehetnek különbségek. De tény, hogy szar betéttel meg lehet az egészet baszni
A TL-Sen gyárilag elég apró fék van, azaz kicsi a dugattyúk összfelülete. De tényleg a fékhatás szempontjából fontosabb a betét-tárcsaanyag, a főhenger, a fékcsövek és a lefontosabb: milyen állapotban van tartva a fék. Ez tény.
A mai radiális nyergek újabb konstrukciók, nem úgy vannak szerkesztve, hogy ne legyenek jók, esetleg jobbak a régebbi rendszereknél. Nagyobb dugattyúkból 4 is elég egy mefgelelő hidraulikus áttételhez. Meg nagyrészt marketing is a dolog egy része, utcán vett "féktávokon" tök mindegy merre állnak azok a csavarok amik felfogják a villára a nyerget. a jobb fékerő nem a radiálisságból ered.
Ugye az a baj, ha valaki megy egy full radiális fékkel, amin még van fém fékcső is utána, annak az embernek a hagyományos fék sosem lesz már elég jó
Haverom Zxr750-én ez van, de átkozza az egészet nagyon. Szerintem függhet a felső múnkahengertől is, meg a betét-tárcsa minőségétől is.

Nem azt mondom meg lehet vele állni, csak nem votl olyan határozott nyomáspontja, meg több erő kell hozzá. Nagyjából ezt tapasztaltam, de ugye az K2-nél volt.

TLS gyári fékét én inkább nem minősíteném, annál valószínű, hogy sokkal jobb lesz : D
Ilyeneket én is hallottam, meg hogy a féknyereg szétfeszül, meg ilyenek... Városi legenda, vagy mi. A lényeg, ezek a nyergek vannak fent egyes Kawasakikon, ahol a korabeli tesztelők szerint kitűnően fogtak. Meg Hayabusán ahol állítólag elég tompák. Gsx-r en(750 srad) és TL-R-en megint dícséri a "szakirodalom". ? Szóval vannak itt TLR-es tapasztalatok ezek érdekelnek, milyen szerintetek?
Tavaly nyáron vettem.
Ez az új motorod?
Találtam egy okfejtést ami szerint nem egy szerencsés konstrukció a 6 dugattyú. Túl hosszú a betét, és szinte lhetetlen, hogy mind a 6 dugattyú egyszerre kezdjen el mozogni. ebben van valami. Én csak Oszi Gixerével mentem, de abban megegyeztünk, hogy az én full radiális fékem azért jobban harap
Bizony, én is csak sv-re találtam, pedig komolyan elgondolkodtam, hogy egyszer élek, és veszek egyet 30-ért.
Tl 1000R fékekről nyilatkozzatok, milyenek, felraktam az "S"emre, de még nem volt alkalmam kipróbálni.
Vannak sokkal drágábbak is, de szerintem ez is sok egy lábtartókonzolért. De ez egy ilyen világ, motorhoz minden drága. Akinek kell, megveszi. Vagy csináltat ;)
Még annak is el jön az ideje.
Az a baj, hogy ami a TLR-re való, az ötventől indul, de inkább nyolcvan körül van az ára.
A pimpelésnek vége egy időre, most a telófelújítás lesz a soros...
32 ezer körül van
Ez szép.
Nem, nekem házi monyákolt van. Most van gyártás alatt egy sokkal szebb kinézetű. Hasonló lesz ehhez persze csak megközelítőleg.
Neked olyan van?
MIért nem veszel szépséges kinai lábtartókonzolt? :D
Jah...
Ma meg is szenvedtem vele, ez így együtt hoz minimum plusz tíz lóerőt.

Ma dolgoztam,nem tudttm gurulni,de holnap telitankolom és indulás valamerre!lidliben van pár motoros ruha cucc,kesztyu,thermo,felso,also,érdekesség,a kesztyun a mutato ujon van 1 gumicsík amivel meet kozben a plexit lehet törölni
Ez a vanzuka nagyon fasszán eloxál!
Ejj ha :D Látom csomagod jött vanzukitól

Remélem ma Ti is motoroztatok a jóidőben

Végre ki tudtam istenesen próbálni a vasat, nyers, mint a a lópokróc, és jön kerékre rendesen, teljese a gyönyör
így már annyira nem poén, hogy a képet nem rakta be...
de azért elmegy