Nekem is ez a K1 után amit bevállalnék Gixxerben. Nyilván nagyon jó gép az összes, de nem nem tettszik. Ennek szép a lámpája, asszem erre mondta oszi. hogy sirálylámpás.
Hali!
Nálam is jól indult melegen.Hidegen tekertetni kellet.A fogaskereket én hegesztettem,mert a kuplungkosár meghajtó fogaskerekével kapcsolódik össze. Rugó feszíti össze a fogakat.Amikor raktam össze nem figyeltem oda és a kosár fogaskereke fölé ugrott a másiknak.Elkezdtem meghúzni a kosár rögzítő csavarját és megtörtént a baj.3 darabra tört szét.Önedző pálcával szakosan meghegesztettem.Úgy látszik jól sikerült a művelet,mert hogy működik még a gép.Azért szedtem szét,hogy a fokozati jeladó ellenállásait kimérjem,az pedig a kuplung mögött van.
Megvagyok köszönöm, olvasgatom csendben a fórumot. Mondjuk nemrég volt egy kellemetlen két hetem a kórházban, abból egy hét majdhogynem magatehetetlenül, de már lábadozom és úgyfest megmaradok Punci van, beleszólása nincs. de persze nem is tenné, mert áldott jó asszony Szezonra motorképes leszek, és mindenképp megjelenek az itt szerveződő különféle rendezvényeken
Akkor május 11, 18-at kérdezem meg. Nekem mondjuk annyi csavar van, hogy 8-9-10 Jászboldogházán leszek motoros találkozón. De 11-re már felszáradok
Korábbi időpontok nekem (április 11) sajnos nagyon bizonytalanok, mert most váltok melóhelyet, és lehet Kassára kell mennem az utódom betanítani, illetve az új helyen is 2 hét külfölddel fogok sztem kezdeni, ami miatt még lehetnek meglepetések. De ha tudok, akkor jövök!
Köszönöm válaszod, örülök ,hogy írtál. A múlt héten beszéltem a tulajjal, kérdeztem tőle a hidegindítást, arra hiteles választ adott. (2.-3. ra)
Azt mondta, (tudjuk bármit lehet) ,hogy vez.láncot cseréltetett. Ezen kívül patent a gép.
Olajpumpa kereke miért lett hegesztve? valami típushiba orvoslása?
Ez a 7bár kompresszió elég rosszul hangzik... :( Azt mondta melegen pöccre indul és nincs olajfogyasztása ,nem füstöl.
Természetesen a TL mellé és nem helyette lenni :)
Nekem már nem kéne, maradok a suzinál. TL vagy k8 gixer ha megunom az életem :P
Nappaliba!
Nálam is jól indult melegen.Hidegen tekertetni kellet.A fogaskereket én hegesztettem,mert a kuplungkosár meghajtó fogaskerekével kapcsolódik össze. Rugó feszíti össze a fogakat.Amikor raktam össze nem figyeltem oda és a kosár fogaskereke fölé ugrott a másiknak.Elkezdtem meghúzni a kosár rögzítő csavarját és megtörtént a baj.3 darabra tört szét.Önedző pálcával szakosan meghegesztettem.Úgy látszik jól sikerült a művelet,mert hogy működik még a gép.Azért szedtem szét,hogy a fokozati jeladó ellenállásait kimérjem,az pedig a kuplung mögött van.
Jobbulást
Természetesen számítunk rád
Küldj mailt!
szaboj87@live.com
Korábbi időpontok nekem (április 11) sajnos nagyon bizonytalanok, mert most váltok melóhelyet, és lehet Kassára kell mennem az utódom betanítani, illetve az új helyen is 2 hét külfölddel fogok sztem kezdeni, ami miatt még lehetnek meglepetések. De ha tudok, akkor jövök!
Visegrádra menet mindig útba ejtettük. Onnan meg Esztergom, át Párkány egy fagyira, és zárásnak Szentendre Dunakorzó.
Köszönöm válaszod, örülök ,hogy írtál. A múlt héten beszéltem a tulajjal, kérdeztem tőle a hidegindítást, arra hiteles választ adott. (2.-3. ra)
Azt mondta, (tudjuk bármit lehet) ,hogy vez.láncot cseréltetett. Ezen kívül patent a gép.
Olajpumpa kereke miért lett hegesztve? valami típushiba orvoslása?
Ez a 7bár kompresszió elég rosszul hangzik... :( Azt mondta melegen pöccre indul és nincs olajfogyasztása ,nem füstöl.