Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Előbb nyit a kelleténél..
Nekem át van alakitva de ilyen 10 fokos időben 60egynéhány fok fölé nem megy. Nyáron talán 80-90 de már nem emlékszem. Gyanakszom rá hogy szar a termosztátom amugy...
Amíg nem volt bekötve az R termosztátház + vízpumpa ház nekem is mindig 60-70 között volt a hőmérő mutatója, de a henger valós hőmérséklete 90 körül mozog (ezt tudod mérni lézeres mérővel). Az a gond, hogy ha dolgozik a termosztát, akkor a hűtőben jóval kisebb a hőmérséklet, mint valóban a motorban. Az S verzióban sajnos xarul lett legyártva gyárilag én nem szaroztam cseréltettem. A fogyasztás 1,5 literrel lett így kevesebb átlagosan.
Az újabb S-nél már ezt megoldották, vagy át is lehet alakítani. De mondjuk ilyen időben 60 foknál egy sem megy sokkal feljebb a hőmérséklet, legalább is nálam.

Ha meg túl szegény a keverék, akkor túlmelegszik a motor, mivel ugye a benzin is hűtőközög egy bizonyos szinten, a levegő meg nagyon nem az
A TL1000S-nél az a probléma, hogy 15 fokban nem melegszik fel a motor, így mindig hidegjáratot érzékel a szenzor és dús keveréket ad a motornak. Ez azért sem jó, mert a sok benzin lemossa a henger oldaláról az olajat, és alacsony fordulaton rángat a motor. A rángatás valószínűleg a a valójában meleg motor és a túl dús keverék nagyszerű elegye lehet, vagy a két henger közötti szinkron hiánya.
A TL1000R-nél a hőmérő a két henger között lévő termosztát házban van, valamint egy átvezető cső segítségével forgatja a vizet a blokkban, amíg ki nem nyit a termosztát.
Én a lányom mögött szoktam motorozni 3000 max RPM-el :) rángatás nélkül.
Na az a nem jó ha rángat. Simán kéne húznia, hadd szaladjon az a paci!
Htodikb nm is tudok menni 4ezer aatt r3ngat mint a bakkecke
4000 alatt tartani a fordulatot káros, beköpi a gyertyát, ugyhogy forgasd csak 11-ig
Ezaz mindíg mint ma is megfogadom magamnak lassan megydk dolgozni,nem pörgetem 4ezer fölé,és amikor bekerűlök a forgalomba felmegy az adrerararinl és buktam afogadásomat elkezdem elözni a reggeli búvalbaszott kocsisokatkocsisokat,

a kérdés az hogy túra fogyasztásra vagy kíváncsi vagy ahogy használod úgy mennyi? Mert téged ismerve akkor magas lesz
1xűen nem értem,melyik adat hibás,,lehet nem jól láttam a mérföld számlálót most mérem megint a fogyasztást,16l tankoltam bele próbálom nem tovább pörgetni 11ezernél
400 mérföld 2x 16 liter benzinnel? Hmmm kurva jó a fogyasztásid, vagy én nem értem a feladványt
http://www.incheba.sk/vystavy/... Pozsonyi motorkiállítás most hétvégén. Ha valakit érdekelne egy komoly rendezvény, ami kicsit nagyobb az utóbbi pár évben, mint a budapesti.
Holnap lesz a nagy nap végül
Most lenulláztam,a számlálót,megint ,az elöző tankolás után nem tudni mennyi liter volt a tankban,jó ez a kalkulátor?
Na mi újság a géppel? Elkezdtétek?
De van még egy ilyen lehetőség is.

http://kalkulatorlap.hu/atlagf...
szerintem zsolti a legegyszerűbb ha tankolás után lenullázod az órát és megnézed mennyi km.-t mész el a kövi tankolásig
Jano segíts nekem,szóval most néztem este ma tankoltam 14.530 L benzint,délbe öntöttem bele a melohelyen 1,5L ,mivel ezt a mennyiséget tankoltam bele a multkor is feltétel ként kiköthetjük,vagyis a megtett mérföldet vehetjük alapul is,ami a jelen estben megnéztem 399 mérföldet mutatott az óra.ezek szerint mennyi a fogyasztás?
Nyugi én egyszer keszthelytől sümegig imádkoztam el a motort :) egyszer meg ugy rolleroztam be a kútra Kőszegen
Mint mikor mentünk haza szentesről aztán miattam zotykolodtunk!
Most akkor számolok mennyit evett,szik a motor
Azt hiszem 2 liter. Azért 10-20 km-et el lehet pöfögni, mondjuk nem 280-ál
aztat gondoltam!:D
csak úgy rendeltem D.I.D 530ZVMX 104 szemes,17 első,38 hátsó és akkor ebből nem kell kiven toldani stb asszem:D
40-el jobban megy