Jogos az 5 pont
Amúgy én is ez gondolat meneten voltam, nem beszélve a vezetési stílusról!Főleg én meg szeretem vissza fele rugdosni a fokozatokat és az is eszegeti...
Szóval az erősebbet meg is rendeltem motoralkatrészeuról 1 hét beszerzési idő 42 papír,másik 30e meg állt volna!De nincs spórolás a motoron majd eszünk kenyeret meg viz iszunk!
Interneten is láttam 2ezer valamennyi,nekem a faluban működő barkácsboltban szerzik be,kicsit ár alatt,láncon ne sporolj ,idén ezt a láncot rakom fel,kíváncsi vagyok mi lesz èv végére belőle.
A mostni 1 kicsi szezont bírt ki.
Típusra ki keresve 530.VX:125 LE-ig, írja amit te írtál ugye az meg 530ZVMX 108 250Le+ ig is jó!
Megéri az erősebbet venni?
Ám elsőre én is ezt a castrol néztem csak nem volt raktáron 4liter,így lett repsol
Szerintem lehet különbség, ugye kérdés milyen és mennyi adalékot használnak, illetve az olaj sűrűsége sem mindegy. Most pontosan nem tudom de talán a vékonyabb olajjal fog jobban a kuplung. Normál esetben nem szabadna bajnak lennie, de olyan határra méretezett kuplungnál mint a TL lehet egy rosszabb olaj már kihozza a dolgot. Na mindegy én is kipróbálok mást, maximum semmi nem változik, és akkor vehetek lamellasort.
Tisztában vagyok az olaj minden paraméterével,csak mint érdekességet közöltem.A tulaj mem tudta az anyagi körülményeimet,és nem is erőltette a dolgot.Spontán beszélgetés folyt.Azért írtam le,hogy megdumáljuk a tapasztalatokat.
A motorszerelő urat így meg tudják vezetni?
Minden motorkerékpár olajba raknak kuplung csúszás gátló adalékot, mivel nálunk olajfürdős a váltó és a kuplung. Az autós olajokban nincs.
A 300V meg nem utcára való olaj(persze azért azt ajánlotta, mert tudja, h jólmenő vállalkozó vagy , és az a legdrágább).
A Cápa barátom kipróbálta, mondta, h sokkal hangosabb lett a motor tőle, híg szar volt...
Sztem semmi értelme ilyen olajat rakni bele.
Mert kifogyott 2 km után,szerencsére szerencsére volt 1 l a púpban.
Amúgy én is ez gondolat meneten voltam, nem beszélve a vezetési stílusról!Főleg én meg szeretem vissza fele rugdosni a fokozatokat és az is eszegeti...
Szóval az erősebbet meg is rendeltem motoralkatrészeuról 1 hét beszerzési idő 42 papír,másik 30e meg állt volna!De nincs spórolás a motoron majd eszünk kenyeret meg viz iszunk!
De most már az ovit is tudod.
A mostni 1 kicsi szezont bírt ki.
Az még úgy nekem is jó lehet addigra az ídő is jobb lesz remélem+az enyém is össze áll
Megéri az erősebbet venni?
Ám elsőre én is ezt a castrol néztem csak nem volt raktáron 4liter,így lett repsol
Nekm ez jelenti az üzembiztonságot,semmi gondomeddig nem volt az olaj miatt.
Motorrad is ezt ajánlotta ki nekm tegnap 10essel drágábban mondjuk az gold volt
Nagyon nem mind1...
Minden motorkerékpár olajba raknak kuplung csúszás gátló adalékot, mivel nálunk olajfürdős a váltó és a kuplung. Az autós olajokban nincs.
A 300V meg nem utcára való olaj(persze azért azt ajánlotta, mert tudja, h jólmenő vállalkozó vagy , és az a legdrágább).
A Cápa barátom kipróbálta, mondta, h sokkal hangosabb lett a motor tőle, híg szar volt...
Sztem semmi értelme ilyen olajat rakni bele.