Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hívd fel az Atit, talán tud segíteni:
30-664-35-huszonhét
De am van még itt mégvalami ami basssza a csöröm ez a dolog néha elöjön de legtöbbször nem!
A tünet a következő!
Bemelegitésnél néha minthamegtorpanna 1mpre és prüszköl egyet!Aztán megy tovább mintha misem történt volna!
Már a hátsóhengeren lévő érzékelőt befújtam de még mindig csinálja néha napján!MILEHET EZ A FAXSÁG?VALAKINEK ÖTLET
Háát nekem 1500ra van beállitva az alapjárat és mikor jovolt a szivató 2000re tolta fel!
De holnap szétszedem a markolatnál a szivatórészt és megnézem hogy ha behuzom azt a foscsomot akkor nyit e a pillangócska!
Amúgy nem lehet hogy az alapjáratod van nagyon feltekerve, és azért nem csinál a szivató semmit?
Ha jól emléxem, az alapjáratnak 1200-nak kell lenni, és a szivató emeli meg kb 1500-ra...
Ilyen nyakatekert módon "vezérli" a szivató a cpu-t, (ha működik a szivató, de gixerbazsinak nem működik).
Viszont a kérdés az volt, hogy a cpu vezérli-e a szivatót.
Na és az nem!
Ha húz annyit a szivató, hogy nyílnak a pillangószelepek, és mégse történik semmi, akkor nekem sincs lövésem, hogy mi a rák van...


Nem leszek kész a talira... Lehet idén még nem is fog menni a vas, qrvasok lóvét kell még belelocsolnom...
Éreztem hogy lehet valami köze a számitogéphez!
Hogy érted hogy alapra huzod?

Nekem most hogy nem jo a szivatom igy müködik a hideginditás!
1 benzinszivatás majd beindul 5 mp mulva leáll
2ik benzinszivatás beindul jár egy picit olyan 1000/min en aztán leáll
majd 3ik inditásnál beáll 1500ra és igy már betudom melegiteni uzemi hőfokra aztan goo :D

Ez nem olyan régen még 1 szivatás majd szivató lehuz csutkára és már indult is kb 2000 pörgött szivatoval!
szerintem vezérli a szivató bowden a cpu-t, van a pill szelep végén mind a 2 injektor felyen helyzet potencia érzékelő és ha ez alapállásban van és ha elmozdul pl szivatod vagy kicsit huzod a gázkart más ellenállás iértéket küld vissza a cpu-na k ennek megfelelően injektál ja abenyát.
pl az enyém hamarabb beindul ha alapra van tekerve a szivató,es nem nyúlok a gázkarhoz úgy érzem mint ha sokat kapna alapból.
imrufo nem leszel kész a talira
aranypart@balatontourist.hu
aranypart
Dóra Erika aki a siófoki kempingben az elhelyezéseket intézi,neki írjál,hogy a júli-25-26-27 suzuki tl talira jössz és parcella helyet szeretnél.
Zsoltit kérdezd ahogy jano is mondta!bár ha utólag már nem is tudnál mellettünk lenni akkor valamelyikonk parcellajara oda cuccoltok!sztem ez megoldható lehet!
Nem ezt meg csomoron orvosoltak!
Egy szombati vagy vasárnapi guru?visegrád-pilisszentlorinc!
Hali!
Nekem volt ilyen bajom! A bowdennel van kikopva vagy kiakadva és azért nem húzza!azt már nem tudom h melyik végén volt kikopva...
szerintem tuti, de keresd Csaplár Zsoltit, mert ő foglalta le a parcellákat. Lehet neked külön kell majd intézned. Szívesen látunk
Szia! tudom túl későn, de most értem haza, na mindegy. Motoros találkozóról kérdezek, beleférnék még a csapatba mert mennék én is, ha még esetleg lehetne. Július 25-26. Ketten mennénk Tl 1000r-el.
2 fő
4 személyes sátor+ egyéb motyó.
Választ előre is köszi, ha igen ha nem.
Haat nemtudom holnap szetkapom megvizsgalom es hatha!
Asszem Lukának volt ilyen. Szét kell szedni magán a kormányon a kar foglalatát. Ha jól emléxem neki ott volt vmi elkopva. Elméletileg Oszi szerelte neki és ez lett diagnosztizálva, neki sem akart felpörögni.
Méé ha nem emeli akkor mivan? :D
Nézd meg, hogy a pillangoszelepet emeli-e
Hmmm értem!De akkor mi a faxééért nem dusit?Hiába húzom be a kart tövig nem emelkedik az alapjárat!

Jól szétkaptad a gépet
Teccik pirosban
Hali!
A szivató ugyanazt csinálja, mintha a gázkart tekernéd meg egy kicsit. Semmi elektronika nincs benne. Egy mechanikus karra vannak kötve, semmi bonyolult. Estére akár le is fényképezhetem neked, mert pont azt a részt szerelgetem mostanában...
Szevasztok :D
Nem tudja valaki hogy az R-en a szivatót vezérli a számitógép, attól függetlenül hogy hideginditásnál behuzom?
Ugyanis elszált a szivatom se kép se hang!
Most kaptam le a levegőszűrőházat hogy megnézzem nincs e kiakadva vagy elszakadva a szivató kábel de nincs semmi baj és szépen húz ahogy kell!NEM ÉRTEM MIEZ
A remény hal meg utoljára De úgy legyen, ha neked elmegy annyit esküszöm azt veszek. Elvileg a BT is kibír 6000-et egy ezres motoron. Elvileg Mondjuk igaz tegnap is elkentem elég sokat belőle. Fene bírja megállni a kigyorsítgatásokat.
Zzr1400 on elvileg 7000 felett elmegy a pr3!szóval sztem a tl-n is tud majd annyit
Nekem 1900 van a bt 16-be, de ha a 3-at megéli összeteszem a kezem :) Rájöttem nem a gumikkal van a baj, hanem a csuklómmal :D:D
Amikor vettem a gépet, akkor nekem is repedt volt. Nagy szerencsém volt... Hengerfej talán a jobbik eset. Asszem 50-70ezer körül adnak egyet.