Szeva! Éppen hazaértünk az eső előtt. Jó nap volt szép idővel. Több, mint 300-as kört mentünk, és kaja+pia vonyarcon a strandon. Fogunk még arra járni, szóval csak szólj nyugodtan ha indultok északi partra
Ciao! Szerintem van abban valami amit Jano mond. Nem hiszem hogy annyira bonyolult lenne, azt mondjuk mindenképp érdemes lenne megpróbálni, hogy egy csere injektorral meg csere ECU-val, milyen. Tutira van itt olyan akinek van szétbombázott TLS-e, vagy tényleg egy bontóssal dumálni. Márcsak azért is, mert egy ilyen jellegű hibafeltárás szerintem sem lesz olcsó, de ne legyen igazam. És remélem rájöttök mi van.
Nekem ez elég fura. Szerintem nagyon túl van misztifikálva. Légszűrőház moddját alapból kizárnám, mert nekem ki van belezve, de szivató nélkül elsőre indul. Gázt se kell húzni hozzá. Annyira nem nagy technika ami a TL-ben van, hogy a hibát ne lehetnem megtalálni.
Valami injektorcserét lenne érdemes végrehajtani, vagy elektonika cserét. Ha le tudod zzírozni bontossal, hogy elhozod az injektort letét ellenében, rárakod, mész egy kört, ha nem oldja meg a hibát visszaviszed. Ugyan ezt elektonikával. Vagy valaki itt a forumon is lehet tud kölcsönözni. Többi cucc mérhető egyszerűen, nem érdemel sokat. Ezt a kettőt kell kipróbálni.
nem lehetetlen, én is két évig jártam úgy, h alapjárati tartományban a hátsó "belefulladt" szinte a benzinbe. Csak tudni kellett mi a baj és meg kellett írni az agyát. amúgy hibátlan volt az injektorom.
esetleg az alján egy dugó, Az eleje felé vagy a kartergázcső környékén? Baloldalt a váz mellett a légszűrőház alján, közel az első henger szívócsonkjához.
odáig nem jutottunk el mivel csak diagnosztikát végeztünk rajta hogy miért nem indul hidegen.Abból az jött le hogy nem kap elég benyát vagy sok levegőt kap.Ha megírta hogy alapjáraton amennyi kaját tud adjon neki az ecu akkor sem lett a legjobb az érték.
Hétfőn elviszem hozzá és szétkapják és átnézik hogy mi van vele aztán majd kiderül...
Nem ír hibát és fals levegőt sem szív.
Illetve a TPS is jó helyen van és az injektort is jónak mutatja.
Még arra is gondoltunk hogy a légszűrőház van módosítva....
van hátul az ülés alatt egy csati, amin egy gumikupak kell legyen és két vezeték megy bele. ezt kell akár egy drótdarabbal összezárni és akkor a műszerfalon vízhőfok helyett hibakódot ír ki. -c00 a hibátlan injektor, ekkor vagy állítani kell, vagy falslevegőt (?) megszüntetni.
Nem igaz az sem. Két külön mező van a két hengernek, megfelelő műszerrel egyenként írhatók 5% lépcsőkben. Nekem a hátsó henger sokat kapott megírták úgy, hogy az első nem változott, lett kifogástalan alapjáratom. Ágó szerint egy mező vezérli a két injektort,
ami kapásból nem igaz, pl. a service manual-ban is külön mezőket írnak az első és hátsó hengernek.
igazából a két hengert csak pc3 al tudod írni külön külön.Itt nem azzal van a baj hanem teljesen mással.
A lényeg az hogy nagyon sok levegőt kap a motorom vagy valamiért nagyon keveset ezt kell kideríteni hogy miért.
Én a Prop-Techet ajánlanám, ők is tudják írni a motor agyát, a két hengerét külön külön és nem horror áron. Ágót semmiképp nem, bár ez a személyes véleményem, (nem kell készpénznek venni, abban bízol akiben akarsz) egyszer voltam nála és az a benyomásom, h csak ahhoz ért, amit azonnal el tud adni 70-80-100 ezrekért, de ha valami problémát kell megoldani úgy, hogy dolgozzon is ki tudja mennyit rajta, akkor megáll az Ágó tudománya. Persze akkor is ő az okos és a Suzuki injektora van szerinte gyárilag elbaszva. Naná hogy az ő PC.je a megoldás. :)
Valami injektorcserét lenne érdemes végrehajtani, vagy elektonika cserét. Ha le tudod zzírozni bontossal, hogy elhozod az injektort letét ellenében, rárakod, mész egy kört, ha nem oldja meg a hibát visszaviszed. Ugyan ezt elektonikával. Vagy valaki itt a forumon is lehet tud kölcsönözni. Többi cucc mérhető egyszerűen, nem érdemel sokat. Ezt a kettőt kell kipróbálni.
Hétfőn elviszem hozzá és szétkapják és átnézik hogy mi van vele aztán majd kiderül...
És Ágó sem látja, ha valami kókányolás van a légszűrőházban?
Illetve a TPS is jó helyen van és az injektort is jónak mutatja.
Még arra is gondoltunk hogy a légszűrőház van módosítva....
ami kapásból nem igaz, pl. a service manual-ban is külön mezőket írnak az első és hátsó hengernek.
A lényeg az hogy nagyon sok levegőt kap a motorom vagy valamiért nagyon keveset ezt kell kideríteni hogy miért.