Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én ilyet raktam annak idelyén a ZXR 750-be és tökéletesen működött! Más paraméterekkel is tudsz rendelni, van több fajta! Találsz a neten a gyárival megegyező tulajdonságút is! Kis méret, ugyan akkora, mint a gyári , tehát elfér a régi helyén. Amerikai gyártmány, ott örök élet garancia van rá(megnéztem a gyártó honlapján)!
jepp
Plusz az injektorok tisztultak mert kb + 4ml-el tudnak többet szállítani
Lényegében akkor csak a programot kellett megírni és kész...
nem a kipuf bilincsnél
Honnan tudjátok, hogy akkor falsot szív? Henger és az injektor közti gumi lehet szar?
Akkor helyzet jelentés!

Az injektorok jók de azért nem a legjobbak kb az állapota a km-nek megfelel.A két injektor 2 ml eltéréssel ugyan annyit szállít szóval rendben vannak.
Lambda értéket nem mértünk mert falsot szív a hátsó henger és az meghamisítja az értéket.
A motor pöcc-röff indult és szépen is jár.
A durrogás 4e-nél nem múlt el de valószínű hogy nem is fog mivel nem zár rendesen a szívó szelep de ez nem olyan gond.
Végeredmény öröm boldogság kopp-kopp!
majd én is megoldom valahogy, de szerintem picit meg lesz emelve a kipuff. Majd rászedem haveromat csinálja meg a leömlőket rendesen.
saválló vagy rozsdamentes az azt hiszem mindegy csak sajnos otthon van ez a cucc így még meg se tudom nézni hogy pontosan mi is a neve.
vas az elég tág fogalom :D Amúgy minimum rozsdamentes, de lehet saválló is, ezt nem tudom. Nekem az a baj, hogy a val oldalon egy szakasz ki van cserélve biliacélró. Gondolom megfeküdtek vele letörött. Amiatt csak az egyiket fogom tudni polirozni. A másikon mondjuk megtapadt a fekete :D
csak azért mert savihoz van egy kurva jó anyag amit hegesztéstechnikai boltban lehet venni.
Rózsaszín zselé állagú sav.
Bekened vele vársz és dörzsivel átdörgölöd és olyan mintha új lenne.
Apámnál is azt használtuk és nagyon jó cucc....De csak savira lehet használni mert ha alu vagy vas akkor azt megeszi.
Mágnes nem marad rajt szóval valami olyasmi :D
Hello! Küldenél róla képeket meg vmi irányadó árat? Köszi Szabolcs!
Mondtam én hogy jól fog rajta mutatni
Én a helyedben leszedném a festéket a kipuról!
Polírozva sokkal jobbat mutatna a feketéhez.
Én köv olajcserénél akarom a leömlő részről leszedni a sárga dzsuvát csak azt kell megtudnom hogy savi-e a leömlő!?
kapott egy házilagos ideiglenes fényezést az eke idom. Már csak a kipuff leömlőket kellene rendbe raknom, mert semmi nem tapad meg rajta :( Nem tudok betelni az idommal :D
de nekem nem TL be kell, 7R be!
Igaz, ha a pierburg olcso és jó kellene egy pierburg katalogust vadászni.
külső kell nekem és nem túl nagy nyomású de ugye nagy szállítású, hisz ha kiszámoljuk 275-280nál egy óra alatt mennyi benyát benyelne...
Ugye a ram air miatt meg kell egy minimális nyomás, szerintem 0,3báros lehet....(holnap meglesem találok e hozzá adatokat, amugy micsubicsi japán csoda pumpa....)
jah de gsxr-ből nem min1 melyik évjárat de azt majd oszi megmondja hogy melyik évjárat jó bele
nem belső mind a 2 a 3 bart üzem közben mind2 tudja
a pieburg új igen:
http://www.totalpartshungary.h...

de keress vissza hogy pieburg és megtudod hogy pontosan mien kell a TL-be
gsxr1000 is külső? Hány báros?
Ez a Pieburg 20papírért új? és hol?
vagy gsxr 1000 pumpa
Pieburg! 20 papír
Oké de bontott szemetekért is elkérnek 8-18 között....
Aztán mi van, ha 2hét után kuka.
Akkor a kinai se tökéletes 10ért :(
Micsubicsin kívül ki gyárthat még ilyen pumpát?

Kaptam ma egy régi zxr pumpát de kiderült nem jó, meg kisebb is a cső csatlakozása, bár ha nyomott volna elég nyomást ez lett volna a legkisebb gond....

Álitolag Tourmax van utángyártott erről vélemény? De az 30pár ezer forint.... fél év gari.....
Igen el van írkálva vagy volt csak azt is figyelembe kell venni hogy oké hogy pöcc-re indult de a beállítás után is szegény a keverék és már nem tudtunk több benyát alapjáratra ráhúzni ezért van most injektor diagnosztikán.
Persze ha már vennem kell majd akkor tuti ujbbakat veszek mint 97.
Hi! Van valami újság Oszi? Lassan meg kéne ejteni, csakhogy megnyugtassam piciny lelkem. Neked összeállt már a vas? Menni kéne gurulászni is.