Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi
bocs de csak így sikerült mert levenni nem tudtam mivel kulcs hiányom van
nem gyárilag sokat is kéne kapnia szóval ők se értik de megnézték gyorsba amit lehet de mondták hogy ott kéne hagyni mert ezt így nem lehet....
Ezért fura, gyárilag lenne ilyen a TL?
nem az megtörtént és ago vissza írta arra amivel a gyárból kijött!
Ezután meg mértük hogy mit mutat a lambda érték és olyan magas volt az értéke mikor annak alacsonyan kéne lennie hidegen ugye.
Nem az lesz hogy szébombázzák és egy Suzuki-s specialistával megcsinálják.
Mitől lehet? Gyári hiba, vagy szétírták az elekronikád? Milyen tartományban? Gyári elekronikát fogják átírni?
Arra hogy nem kap üzemanyagot és az egyik henger viszi a másokat kb.szóval valószínűleg vissza viszem nekik és jövő héten megcsinálják!
Úgy alakult, hogy eladó a vas.
és mire jutottatok?
Köszi Luká
íram neki hátha....
Na hol járt a kis drága
esetleg ismertek valami jó fényezőt aki vállal idomokat?
sajnos elhagytam a púpomat,de meg lett.
bár csak ne lett volna meg.....
kicsit durván néz ki.az a szerencse,nem a úttestre esett hanem a méteres gazba,az árokba.
sima egyszínű fényes fekete.ezt szeretném átfényezni.
üdv.
jól néz ki rajta.
így egyben fehérben szebb mint a feketék.
bár nekem is fekete
Ez kimondottan Tlr-re való.:
http://www.surfsidemoto.com/st...
Szép is így fehérben mind a kettő
Igen,beismerem
Hol lehet szerezni olyan műanyag hátsó sárvédőt?
az enyémen nincs.vagy talán r1 ről való?
tavaly volt eladó egy hasonló színű 700 ért törökbálinton.
na mindegy.
akkor is nagyon szép....
üdv.
az enyémről lested a színét vald be
Nem, Tökölről való, két éve van nálam és fekete volt.
Basszus de szép ez a motor.
nem törökbálinton vetted tavaly?
üdv.
Hali sziasztok
yesss,meg van a műszaki.
köszi Józsi nagyon mégegyszer.
na de:
megkérdeztem mi a helyzet a dobokkal a vizsgán.
2014 év elejétől változtak a szabályok,3 féle képen lehet vizsgáztatni motort

1. ha meg van az eredeti gyári dob,és rajta van a motoron,és tartalmazza a jelzést és a belső folytás furulyát,azaz nem lehet nyitott.ez legegyszrűbb

2.ha vásárolt dobok vannak rajta,de minősítettek,pl finster,yoshimura stb. de ebben az esetben kell hozzá a tanúsítvány amit a gyártó mellékel.Szopóka,ha valakitől lett véve és nem adta oda.ebben az esetben is kell a belső folytás furulya,ez sem lehet nyitott.

3.ha maszeknál gyártatott a dob,vagy palást csere volt a gyárin,de ebben az esetben bele kell gravíroztatni a jelzést.ez sem lehet nyitott,furulya nélküli.

külföldön a mókolt dobokat helyszíni decibell méréssel bemérik a rendőrök,kiszabják az akár 1000 eurós bírságot,és ha helyszínen nincs kifizetve elkobozhatják a motort.nálunk nem ilyen szigorú a rendőrség.
csak azért írtam le,hátha segítség valakinek,nem az én szavaim ezek,hanem a műszaki állomás álláspontja,ha valaki ezekkel nem ért egyet én nem tudok mit mondani,ezek az előírások.
ez egyébként a hivatalos legális műszaki.
biztos vannak helyek ahol nem követik teljesen,vagy van ismerős stb...
itt a fotó minek kell szerepelni a dookon
Hiányzik a seggéreől...