nem az megtörtént és ago vissza írta arra amivel a gyárból kijött!
Ezután meg mértük hogy mit mutat a lambda érték és olyan magas volt az értéke mikor annak alacsonyan kéne lennie hidegen ugye.
Nem az lesz hogy szébombázzák és egy Suzuki-s specialistával megcsinálják.
esetleg ismertek valami jó fényezőt aki vállal idomokat?
sajnos elhagytam a púpomat,de meg lett.
bár csak ne lett volna meg.....
kicsit durván néz ki.az a szerencse,nem a úttestre esett hanem a méteres gazba,az árokba.
sima egyszínű fényes fekete.ezt szeretném átfényezni.
üdv.
Hali sziasztok
yesss,meg van a műszaki.
köszi Józsi nagyon mégegyszer.
na de:
megkérdeztem mi a helyzet a dobokkal a vizsgán.
2014 év elejétől változtak a szabályok,3 féle képen lehet vizsgáztatni motort
1. ha meg van az eredeti gyári dob,és rajta van a motoron,és tartalmazza a jelzést és a belső folytás furulyát,azaz nem lehet nyitott.ez legegyszrűbb
2.ha vásárolt dobok vannak rajta,de minősítettek,pl finster,yoshimura stb. de ebben az esetben kell hozzá a tanúsítvány amit a gyártó mellékel.Szopóka,ha valakitől lett véve és nem adta oda.ebben az esetben is kell a belső folytás furulya,ez sem lehet nyitott.
3.ha maszeknál gyártatott a dob,vagy palást csere volt a gyárin,de ebben az esetben bele kell gravíroztatni a jelzést.ez sem lehet nyitott,furulya nélküli.
külföldön a mókolt dobokat helyszíni decibell méréssel bemérik a rendőrök,kiszabják az akár 1000 eurós bírságot,és ha helyszínen nincs kifizetve elkobozhatják a motort.nálunk nem ilyen szigorú a rendőrség.
csak azért írtam le,hátha segítség valakinek,nem az én szavaim ezek,hanem a műszaki állomás álláspontja,ha valaki ezekkel nem ért egyet én nem tudok mit mondani,ezek az előírások.
ez egyébként a hivatalos legális műszaki.
biztos vannak helyek ahol nem követik teljesen,vagy van ismerős stb...
itt a fotó minek kell szerepelni a dookon
Ezután meg mértük hogy mit mutat a lambda érték és olyan magas volt az értéke mikor annak alacsonyan kéne lennie hidegen ugye.
Nem az lesz hogy szébombázzák és egy Suzuki-s specialistával megcsinálják.
íram neki hátha....
http://www.sportmotor.hu/tagok...
sajnos elhagytam a púpomat,de meg lett.
bár csak ne lett volna meg.....
kicsit durván néz ki.az a szerencse,nem a úttestre esett hanem a méteres gazba,az árokba.
sima egyszínű fényes fekete.ezt szeretném átfényezni.
üdv.
így egyben fehérben szebb mint a feketék.
bár nekem is fekete
http://www.surfsidemoto.com/st...
az enyémen nincs.vagy talán r1 ről való?
na mindegy.
akkor is nagyon szép....
üdv.
nem törökbálinton vetted tavaly?
üdv.
yesss,meg van a műszaki.
köszi Józsi nagyon mégegyszer.
na de:
megkérdeztem mi a helyzet a dobokkal a vizsgán.
2014 év elejétől változtak a szabályok,3 féle képen lehet vizsgáztatni motort
1. ha meg van az eredeti gyári dob,és rajta van a motoron,és tartalmazza a jelzést és a belső folytás furulyát,azaz nem lehet nyitott.ez legegyszrűbb
2.ha vásárolt dobok vannak rajta,de minősítettek,pl finster,yoshimura stb. de ebben az esetben kell hozzá a tanúsítvány amit a gyártó mellékel.Szopóka,ha valakitől lett véve és nem adta oda.ebben az esetben is kell a belső folytás furulya,ez sem lehet nyitott.
3.ha maszeknál gyártatott a dob,vagy palást csere volt a gyárin,de ebben az esetben bele kell gravíroztatni a jelzést.ez sem lehet nyitott,furulya nélküli.
külföldön a mókolt dobokat helyszíni decibell méréssel bemérik a rendőrök,kiszabják az akár 1000 eurós bírságot,és ha helyszínen nincs kifizetve elkobozhatják a motort.nálunk nem ilyen szigorú a rendőrség.
csak azért írtam le,hátha segítség valakinek,nem az én szavaim ezek,hanem a műszaki állomás álláspontja,ha valaki ezekkel nem ért egyet én nem tudok mit mondani,ezek az előírások.
ez egyébként a hivatalos legális műszaki.
biztos vannak helyek ahol nem követik teljesen,vagy van ismerős stb...
itt a fotó minek kell szerepelni a dookon