Mondtam, h ott el van irkálva az ECM...
Lehet amúgy célszerű lenne cserélni az injektor párt, ezt is mondtam, de arra figyelj, ha másikat veszel, h NE 97-es legyen!
A Luká rendelt, de nem volt teljesen jó.
Nyomás volt rajta rendesen amikor ment, de amikor félre volt rakva a tank akkor is áteresztett a pumpa.
Amúgy a postázás működik rendesen az ebay-en kínából...
Helló! Nekem túrakormány volt a gépen mikor megvettem, megvágott idomokkal és plexivel. Villahid megvan furva, az rajta van a gépen még.Ha esetleg mindenáron átakarod faragni ne tedd a gyári idommal. Én visszaalakitottam gyári állapotra.Ami megvan: megvágott idomok (mindkét oldal), megvágott plexi (polirozni kell),kormány a tartokonzolokkal, és a villahid (az rajta van a motoron). szóval minden megvan a túrakormány felrakásához.Ha érdekel esetleg keress nyugodtan.
Hát ugye meg lett írva gyárira!
Plussz Ago adott neki alapjáratra kakaót ennyi.
Szóval egyre valószínűbb hogy injektor baja lesz.
Most értem haza vele mert mondom kikormolom :D
Utolsó tankolás óta 100km-t mentem vele nyugiba most 140-nél elkezdett villogni
a héten azért sort kerítek rá, hogy kiderítsem, mi a baj.. Brekihez jár valaki gumiért? Erzsébeten lakik, vágott slicket árul. csak kíváncsi vagyok.. :O
háát, nem tudom.. fehérnek fehér :)
de ami mellett elhaladtunk, nekem úgy tűnt, hogy karbon mintás volt a plexije, na de megesküdni nem mernék rá, viszont az tuti, hogy nem gyári dob volt rajta. hátul kishölgy, a rider pedig integetett :) szombaton pedig egy piros TLS jött velem szembe Tökölön :)
Jól rémlik ebben a topikban volt téma az ebájos hongkongi benzinpumpa?
Rendelt végül valaki?
tuti freeshipping és azóta működik gond nélkül?
Nem TL be kell, de szemezek az ebájossal, mert csak 10e freeshipinggel! Igaz ezer év mire ideérne....
Szia! Nekem volt 1 alkalommal olyan, hogy fellazult a kormányvégsúlyom és akkor erősen rezonált a kormány, de csapkodni nem csapkodott. Vagy gumi vagy felni lehet. Szerintem. Az meg valszeg Luká kartárs volt, akivel találkoztál.
Sziasztok! Kerdesem volna, hátha valaki találkozott már ilyen problémával..olyan 160-tól fölfele nagyon beremeg a kormànyom. vagyis nem beremeg, hanem izeg-mozog. Csapkod?! Valakinek ötlet? A gátlóval lehet valami? Vagy a felnit üthettem meg? Tomi
Ja, fehér TLS Hatvan környékén? :)
El ne rontsd, még olyant nem láttam, hogy TL-en jól nézne ki az ilyesmi, ha nem elég kényelmes, inkább cseréld le valami túramotorra. Persze, hogy nem kényelmes gyárilag, de valahogy úgy mutat a legjobban. Ez sportmotor és a sportmotorok ilyenek. Ez az átfaragás ilyenre meg olyanra mind esztétikailag, mind egyéb szempontból, általában csak rontja az értékét egy motornak. Inkább cseréld le egy kényelmesebb motorra, mint szétfaragd a gyári motorod.
Az a baj, hogy ehhez meg kell vágni elég rendesen az idomot. Szerintem a gyári villahíd is átalakítható, csak venni kell a felfogatáshoz csavaros befogatót. Nem tudom mi a pontos neve.
Hello! TL1000s-re szeretnék túra kormányt vmi hasonlót,villahíd kellene vagy az eredetinél magasabb csutkakormány is jó lenne. Ha vki tud ilyet megköszönném ha jelezné.Köszi előre is. Szabolcs
Nem okoz. Annyiból jobb, hogy hamarabb melegszik fel üzemi hőfokra, és pontosabb a hőfok tartás különböző időjárási viszonyok mellett.ezért érthetetlen, hogy az első évjárat miért nem így készült. Gondolok én arra, h az enyém 80 fok körül járt 10 fokban és 35 fokban is. Az injektor szempontjából azért érdekes a hőfok, mert hidegebb motornál dúsítja, olyan mint az automata szivató, csak ezt az elektronika szabályozza.
Lehet amúgy célszerű lenne cserélni az injektor párt, ezt is mondtam, de arra figyelj, ha másikat veszel, h NE 97-es legyen!