Ezért nem építek én sem rendszert...
Csináltam már másik rendszerből másik motorra valót, de én sem tudok szerezni olyan csövet. Amit meg lehet kapni kva nehéz...
Igen megvettem! Igen ez volt az egyik nagy álmom... Igen most eladom. Nem nyereségvágyból adom el nem azért adom el mert szar. Sőt. Ezután is csak V2 sor 4 kilőve örökre! :)
De a motorozás nem egy élet biztosítás. Sajnos sok baleset történik. Sajnos a munkám is olyan hogy ha elesnék és egy pár hónapig fekvés lenne akkor a munkahelyemtől elbúcsúzhatnék. Itt a ház a kocsi stb szerintem nem kell bemumatni. Egyszerűen mérlegeltem. Túl sokminden van a vállamon . És túl sokat veszíteniék az életemről nem is beszélve. MAgyarországon olyan szinten nincs tisztelet az autósok és a motorosok között hogy az már szégyen. Na elmondom az én kis történetem. 2 sávos út. Hosszabb egyenes 200 felett voltam nem nézegettem az órát. szemből de még távolról kamion. Mögötte kikandikált egy Xenon lámpa aztán vissza húzódott. Na mondom ok és egyszer csak hopp kiugrott elém. Együtt mentünk el egymás mellett. Kamion, audi, én!
kb 140-re tudtam lefékezni és az Audi tükre megkoccolta a kormányom... Másik oldalon meg kb 2-3 cmre voltam a fűtől. Most lehet itt pálcát törtni hogy milrt kell ennyivel menni. Tegye a szivére mindenki itt a kezét és akkor mondjátok hogy folyamatosan a megengedett sebességgel mentek ezekkel a Vad V2-kel... Megálltam az út szélén és kicsit átértékeltem az életem. ENNYI. Semmi több. Lesz még motorom. Az is tuti hogy V2 . De egy darabig pihentetem a témát. Ugyanis azóta nem tudok lazán motorozni mint régen. Lehet hogy beszari vagyok. De inkább azt mondanám hogy élni akarok és nem a 7:30-as hírekben szerepelni...
Semmi gond Józsi.
Én is azért nem VESZEK ilyet, mert tudom, ha annyira nem szeretném mint a Gixxert . Viszont bírom a TL-eket nagyon, és ezért lesz egy ilyen a gariban is.
http://www.tl1000s.com/mybike/...
Csináltam már másik rendszerből másik motorra valót, de én sem tudok szerezni olyan csövet. Amit meg lehet kapni kva nehéz...
A TiForce pont azért mocskos jó, mert kva könnyű.
De a motorozás nem egy élet biztosítás. Sajnos sok baleset történik. Sajnos a munkám is olyan hogy ha elesnék és egy pár hónapig fekvés lenne akkor a munkahelyemtől elbúcsúzhatnék. Itt a ház a kocsi stb szerintem nem kell bemumatni. Egyszerűen mérlegeltem. Túl sokminden van a vállamon . És túl sokat veszíteniék az életemről nem is beszélve. MAgyarországon olyan szinten nincs tisztelet az autósok és a motorosok között hogy az már szégyen. Na elmondom az én kis történetem. 2 sávos út. Hosszabb egyenes 200 felett voltam nem nézegettem az órát. szemből de még távolról kamion. Mögötte kikandikált egy Xenon lámpa aztán vissza húzódott. Na mondom ok és egyszer csak hopp kiugrott elém. Együtt mentünk el egymás mellett. Kamion, audi, én!
kb 140-re tudtam lefékezni és az Audi tükre megkoccolta a kormányom... Másik oldalon meg kb 2-3 cmre voltam a fűtől. Most lehet itt pálcát törtni hogy milrt kell ennyivel menni. Tegye a szivére mindenki itt a kezét és akkor mondjátok hogy folyamatosan a megengedett sebességgel mentek ezekkel a Vad V2-kel... Megálltam az út szélén és kicsit átértékeltem az életem. ENNYI. Semmi több. Lesz még motorom. Az is tuti hogy V2 . De egy darabig pihentetem a témát. Ugyanis azóta nem tudok lazán motorozni mint régen. Lehet hogy beszari vagyok. De inkább azt mondanám hogy élni akarok és nem a 7:30-as hírekben szerepelni...
TLR-en elnézve nem sokat dob, de az SV-n már meggyőzőbb. Nagyon máshogy áll az SV-n mint a gyári.
Csávókám lemérte a yoshi rendszerét ennyi.
Én is azért nem VESZEK ilyet, mert tudom, ha annyira nem szeretném mint a Gixxert . Viszont bírom a TL-eket nagyon, és ezért lesz egy ilyen a gariban is.