Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az utángyártott SV udomot is furnom kellett. Szerintem mindet kell ami nem gyári.. Amugy nagyon jo minták vannak olcsón, kár hogy S-re nem kapni....
az nem én leszek
Legyen szíves Molnár Tibor írjon emailt nekem , van üzenet neki a balatontours-tól.
csapla.zsolt@upcmail.hu
Az idomok egész jó áron vannak!csak fúrni kell őket ha jól tudom.
A fékpedál meg váltókar nekem is valszeg kínából lesz, szal nem leszarozni akarom az onnan érkező cuccokat, de a féktárcsával ha van valami gebasz, akkor az nagy eséllyel game over. Ezért én arra rászánom a rávalót...
Még azért egy kínai idomszettet lehet beújítok majd...
Nekem sincs a karokkal sem problémám!a tarcsaval sem lesz gondod sztem!csak jó helyről vedd!
A fékkarok, meg tükrök amiket Kínából vettem nagyon jó minőségűek, ha akarnék se tudnék belekötni... Féktárcsából se fog teleni mmásra :/
Én e-bayrol vettem a kínai tarcsam és semmi baja pedig már több mint 1 éves!tökéletesen teszi a dolgát!abban mondjuk igazat adok h jobban eszi a betétet :)
Ezt máshol is olvastam, de az ujabb villáknál szerintem erősebb a rúgó. Nálam a static, és reder sag is gyönyörűen kijött, menet közben is néztem kábel kötegelővel, de a felütés közelében sem jár... Asszem a k3-4 villában van a leggyengbb rúgó...
Jaja, ő csinálta.
Te is ”üzleti kapcsolat”-ban állsz vele?
Persze állítható rajta minden, hiszen k4 1000 villa.
De a rugó egy 60 kilóval könnyebb motorhoz van tervezve, és ezt nem lehet kompenzálni akármit tekerek rajta. Bevallom őszintén egykerékből lerakva van leginkább gond.
A kínaiak a Braking meg Galfer tárcsákat koppintják, de nem ajánlanám senkinek azt a minőséget...
Az Ati csinálta a blokkodat?
Nekem van, de tényleg nem vagyunk 30km-s körzetben.
Kölcsön tudtam volna adni...
Miért nem fokozatmentesen állítható? Nekem a 750 k8 villa amit beraktam nagyon jól beállítható, és még bőven lehetne keményíteni.

Akkor a kínaiak arrol a tárcsáról koppintottak, mert ránézésre tök ugyan az. Nekem még csak kétujjas a fék :)
Jah, nekem kandikált ki a csapágy a lánckerék mögül. De szerencsére kifelé jött, belül megúszta minden. Ez most ugyanaz a blokk, csak egy cimbi felújította.
A gixxer villa parádés... lesz, ha majd kicseréltem benne a rugót. Így most gyenge a TL súlyához. Vagy motorozhatatlanra keményítem, vagy felüt minden bukkanón. Jön majd Wilbers progresszív rugó bele, akkor lesz hibátlan.
A tárcsa az Braking, szal nem gagyi kínai cucc. Kínai féktárcsát fel se mernék rakni... Fékbetétnek meg Nissin ST-t használok.(ha nem kapok szintert, akkor meg Nissin NS). A hullámos tárcsa rendesen zabálja a betétet, de valamit valamiért. A fék ezzel a kombóval egy ujjal használható bármikor.
Hát akkor nem segíthetek! Se fékkarom se pedálom se kuplungom nincs feles, gyári dobom lett volna.
Hogy vagy megelégedve a GSX-R első futóművel? Milyen betétet használsz? Tárcsa az látom kinai tárcsa? Nekem is majd lassan aktuális lesz a cseréje...
mi történt a motoroddal? Neked ment szét a valami csapágy a lánckeréknél?
Hiányzik még pár sallang, de a dob a legfontosabb.
Sajna a gyári dobot nem lehet feltenni, mert slip-on rendszer van a motoron...
Viszont ha valakinél kallódik fékpedál, váltókar, esetleg hasidom, az érdekelhet...
Van egy gyári dobom addig. Legalább kikormolod. Júli 25-ig még van idő ha csak a dob hiányzik.
Nem volt vészes a hang, kb megrepedt a vakolat...
Mifelénk az enyémet rotakapának hívják...
Ha lesz októberben is tali, akkor tényleg kész lesz a gép, de addig nem nagyon.
Most pl. vennem kellett egy láncszerelő szerszámot, mert 30 kilométeres körzetben senkinek sincs. Így meg sajna lassan gyűlik a dobokra.
Imrufo-nak:-Na és milyen volt a (trágyapumpa) hangja dobok nélkül

Szépen haladsz....mondtam hogy talira készen leszel

Tasi
Biztos nem sajna mert meló melett nincs rá sok időm!talán az átalakított ART sport dob de azt sem igerem! Meg eredmény amiből pontos infot tudunk kinyerni az meg kb november
Azt mindjárt gondoltam, hogy egy kettévágott doboz nem raksz fel :P Szóval akkor taliig nem lesz meg?
Jaj ebből nem lesz semmi ez csak modellezeshez kell!leomlo nem lesz!az h a gyártott dob milyen paraméterekkel fog rendelkezni az meg odébb van!