A fékpedál meg váltókar nekem is valszeg kínából lesz, szal nem leszarozni akarom az onnan érkező cuccokat, de a féktárcsával ha van valami gebasz, akkor az nagy eséllyel game over. Ezért én arra rászánom a rávalót...
Még azért egy kínai idomszettet lehet beújítok majd...
Én e-bayrol vettem a kínai tarcsam és semmi baja pedig már több mint 1 éves!tökéletesen teszi a dolgát!abban mondjuk igazat adok h jobban eszi a betétet :)
Ezt máshol is olvastam, de az ujabb villáknál szerintem erősebb a rúgó. Nálam a static, és reder sag is gyönyörűen kijött, menet közben is néztem kábel kötegelővel, de a felütés közelében sem jár... Asszem a k3-4 villában van a leggyengbb rúgó...
Persze állítható rajta minden, hiszen k4 1000 villa.
De a rugó egy 60 kilóval könnyebb motorhoz van tervezve, és ezt nem lehet kompenzálni akármit tekerek rajta. Bevallom őszintén egykerékből lerakva van leginkább gond.
A kínaiak a Braking meg Galfer tárcsákat koppintják, de nem ajánlanám senkinek azt a minőséget...
Jah, nekem kandikált ki a csapágy a lánckerék mögül. De szerencsére kifelé jött, belül megúszta minden. Ez most ugyanaz a blokk, csak egy cimbi felújította.
A gixxer villa parádés... lesz, ha majd kicseréltem benne a rugót. Így most gyenge a TL súlyához. Vagy motorozhatatlanra keményítem, vagy felüt minden bukkanón. Jön majd Wilbers progresszív rugó bele, akkor lesz hibátlan.
A tárcsa az Braking, szal nem gagyi kínai cucc. Kínai féktárcsát fel se mernék rakni... Fékbetétnek meg Nissin ST-t használok.(ha nem kapok szintert, akkor meg Nissin NS). A hullámos tárcsa rendesen zabálja a betétet, de valamit valamiért. A fék ezzel a kombóval egy ujjal használható bármikor.
Hiányzik még pár sallang, de a dob a legfontosabb.
Sajna a gyári dobot nem lehet feltenni, mert slip-on rendszer van a motoron...
Viszont ha valakinél kallódik fékpedál, váltókar, esetleg hasidom, az érdekelhet...
Nem volt vészes a hang, kb megrepedt a vakolat...
Mifelénk az enyémet rotakapának hívják...
Ha lesz októberben is tali, akkor tényleg kész lesz a gép, de addig nem nagyon.
Most pl. vennem kellett egy láncszerelő szerszámot, mert 30 kilométeres körzetben senkinek sincs. Így meg sajna lassan gyűlik a dobokra.
Biztos nem sajna mert meló melett nincs rá sok időm!talán az átalakított ART sport dob de azt sem igerem! Meg eredmény amiből pontos infot tudunk kinyerni az meg kb november
csapla.zsolt@upcmail.hu
Még azért egy kínai idomszettet lehet beújítok majd...
Te is ”üzleti kapcsolat”-ban állsz vele?
De a rugó egy 60 kilóval könnyebb motorhoz van tervezve, és ezt nem lehet kompenzálni akármit tekerek rajta. Bevallom őszintén egykerékből lerakva van leginkább gond.
A kínaiak a Braking meg Galfer tárcsákat koppintják, de nem ajánlanám senkinek azt a minőséget...
Kölcsön tudtam volna adni...
Akkor a kínaiak arrol a tárcsáról koppintottak, mert ránézésre tök ugyan az. Nekem még csak kétujjas a fék :)
A gixxer villa parádés... lesz, ha majd kicseréltem benne a rugót. Így most gyenge a TL súlyához. Vagy motorozhatatlanra keményítem, vagy felüt minden bukkanón. Jön majd Wilbers progresszív rugó bele, akkor lesz hibátlan.
A tárcsa az Braking, szal nem gagyi kínai cucc. Kínai féktárcsát fel se mernék rakni... Fékbetétnek meg Nissin ST-t használok.(ha nem kapok szintert, akkor meg Nissin NS). A hullámos tárcsa rendesen zabálja a betétet, de valamit valamiért. A fék ezzel a kombóval egy ujjal használható bármikor.
Sajna a gyári dobot nem lehet feltenni, mert slip-on rendszer van a motoron...
Viszont ha valakinél kallódik fékpedál, váltókar, esetleg hasidom, az érdekelhet...
Mifelénk az enyémet rotakapának hívják...
Ha lesz októberben is tali, akkor tényleg kész lesz a gép, de addig nem nagyon.
Most pl. vennem kellett egy láncszerelő szerszámot, mert 30 kilométeres körzetben senkinek sincs. Így meg sajna lassan gyűlik a dobokra.
Szépen haladsz....mondtam hogy talira készen leszel
Tasi