Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ott leszek az tuti, ki nem hagynám...:) Egy dolgon viszont nem tudom túltenni magam. A "szívató" (ami ugye nem is az, mert nem karbis a gép) miért nincs kihozva a kormányra, és miért a blokk oldalában kell tologatni egy olyan gombot mint a zsiguliban anno... meg egy teherbevert benzinszintjelzőt miééééééééé nem lehet belerakni?:D amikor már a '86-os Yamaha XJ600-osamban is volt... Szél az van bőven rajta, de mentem vele ma 200-at is (Egerből hazafele jövet Németország fele jöttem az autobahnon ) és rajta lehet maradni, 140-160-al meg pont jó utazni még. Fékek jók, mondjuk még majd kap fémfékcsövet nemsokára, az még lendít a dolgon, de így sem éreztem hogy kevés lenne...
A TL amúgy ha nem jár a motorja, akkor is tekintélyt parancsoló jószág. Hát, ha még ketyeg is...
most mér mondod, alig eszik 10-et ha téped neki
160-tól felfelé nekem bassza a fülem a szélzaj, meg a kipuff együtt. Füldugóban pedig órákig csak kellemes brummogást hallok.Hange megmarad a környezetnek Melóhelyről mindig viszek haza egy marékkal. Szerintem megéri, ha nem akar az ember halláskárosult lenni
A régi CBR blokk van benne igaz?
Ez szép összefoglalója volt a TL és a Hornet közti különbségnek. Nekem is piszkálta annó a fantáziám a Hornet, de valahogy kiábrándultam a kopasz gépekből. Viszont örülök h minőségi csere volt, és beválni látszik. Remélem a nyári talin ott leszel, jól megvizsgáljuk. Nekem mondjuk mindenképp fura lenne a magas fordulatszám, szerintem nehezen szoknám meg. Azt gondoltam, hogy kezesebb, meg hogy fordulékonyabb, azt is sejtettem, hogy a kezelőszervek finomabbak. Nagyjából szerintem ez minden korabeli Suzuki és Honda között meglehet. Hát nekem azért a TL is megbámulják télen-nyáron, de lehet csak a hangja miatt.
Fú nagyon más. Van amiben jobb van amiben rosszabb. Nyomatékosabb mint egy hasonló kaliberű sor4-es, de gyengébb mint TL. Meg kell még szoknom, hogy magasabb fordulatszámtartományban üzemel a gép. Viszont kanyarodni sokkal jobb vele mint a TL-el... A TL olyan mintha egy úthengert próbálnál bedönteni a kanyarba, ez meg olyan mintha egy labdán ülnél ami arra dől amerre akarod. Sokkal kezesebb, váltója mint a vaj, a TL-é nyersebb. De hát a TL-nek pont ezek a szépségei, hogy küzdeni kell vele:) ettől ízes az egész. A Hornet kicsit sótlanabb gép, vagyis más. De nagyon tetszik, kikormoltam a fingóját, most már húz rendesen, szép hondás hangja van. GPR dobok vannak rajta, természetesen race use only:D nem kenyerem a legalitás... de a maga kategóriájában nagyon fasza kis gép. Ma voltam egerben vele, elég sokan megnézték. Elég peckes kiállása van..:) mondjuk lehet, hogy csak csodálkoztak, hogy ki ez az állat ilyenkor motorral:D Egyenesen ülök rajta, nem fájnak a csuklóim, gerincem, hátam, derekam.. Hát lányosabb szerkezet na:D De a hang, a nyomaték, a brutális megjelenés mindig is hiányozni fog az tuti... a fogyasztás viszont nem:D
Véleményt kérünk a masináról!
Na és milyen a TL után? Lehet érezni a korkülönbséget? Már mármint technológiailag.Gondolom kezelhetőbb kanyarokban, könnyebb terelgetni. Nyomatékra milyen az érzet?
én is kettészeltem ma a Mátrát... annyira nem is vészesen rossz mint amennyire gondoltam :) csak a tututututututututututu helyett most víííííííííííííííííííííííííííííí-t hagytam magam mögött hangzás gyanánt :D
Na ez még nem jutott az eszembe!
én füldogóban tolom
Na megvolt a mai csapatás is hosszú távon fáj a fejem a kipuftól az már tuti... Hangos az aprókavics rendszer!
Okok! melózok majd, de nálam a telóm.
Azért írtam le, h tanulj kicsit.
Tényleg idén Bazsinak is kötelező a jelenés az ivásra
Többek között ezért is jó egy ilyen közösség! Segítenek ha kell, és támogatnak ha már el vagy keseredve. Ja és ha ügyes vagy még ivó cimborák is lehetnek!
Szia Oszi! Reggel 09 körül hívlak telón ha jó neked, hogy működik-e az hogy oda hozzád rendeljük. Szerintem működni fog, max úgy hogy én itt kifizetem, és oda kérjük. De minden esetre reggel hívlak.
át kell váltanod kiolvasási módba
Na legalább már ezzel is okosodtam :D MOSTMÁR válalok TL1000R/S FI/FBI/GYAKA/és más hibakod javitást :D KÖSZI SRÁCK MÉGEGYSZER!ÖÜLÖK MINT MAJOM A FARKÁNAK :D
Nem F1, hanem FI.
Az FI(Fault Indicator) tehát hiba jelző, nem csak befecskendezési hibára jelez, hanem minden olyan hibát amit felismer az ECM.
Ahogy írtad a hibát, csak az lehetett!
Áááááá jóletttttt :DDDDDDDDDD KÖSZÖNÖM A TIPPET már majdnem felvágtam flexel a tankot
Fuuu bameg az lehet forditva tettük vissza meg is nézem
Így néz ki!
A borulásérzékelő a helyén van? Vagy, ha levetted előfordulhat, hogy fordítva tetted vissza! Nézd meg!