Ott leszek az tuti, ki nem hagynám...:) Egy dolgon viszont nem tudom túltenni magam. A "szívató" (ami ugye nem is az, mert nem karbis a gép) miért nincs kihozva a kormányra, és miért a blokk oldalában kell tologatni egy olyan gombot mint a zsiguliban anno... meg egy teherbevert benzinszintjelzőt miééééééééé nem lehet belerakni?:D amikor már a '86-os Yamaha XJ600-osamban is volt... Szél az van bőven rajta, de mentem vele ma 200-at is (Egerből hazafele jövet Németország fele jöttem az autobahnon ) és rajta lehet maradni, 140-160-al meg pont jó utazni még. Fékek jók, mondjuk még majd kap fémfékcsövet nemsokára, az még lendít a dolgon, de így sem éreztem hogy kevés lenne...
A TL amúgy ha nem jár a motorja, akkor is tekintélyt parancsoló jószág. Hát, ha még ketyeg is...
160-tól felfelé nekem bassza a fülem a szélzaj, meg a kipuff együtt. Füldugóban pedig órákig csak kellemes brummogást hallok.Hange megmarad a környezetnek Melóhelyről mindig viszek haza egy marékkal. Szerintem megéri, ha nem akar az ember halláskárosult lenni
Ez szép összefoglalója volt a TL és a Hornet közti különbségnek. Nekem is piszkálta annó a fantáziám a Hornet, de valahogy kiábrándultam a kopasz gépekből. Viszont örülök h minőségi csere volt, és beválni látszik. Remélem a nyári talin ott leszel, jól megvizsgáljuk. Nekem mondjuk mindenképp fura lenne a magas fordulatszám, szerintem nehezen szoknám meg. Azt gondoltam, hogy kezesebb, meg hogy fordulékonyabb, azt is sejtettem, hogy a kezelőszervek finomabbak. Nagyjából szerintem ez minden korabeli Suzuki és Honda között meglehet. Hát nekem azért a TL is megbámulják télen-nyáron, de lehet csak a hangja miatt.
Fú nagyon más. Van amiben jobb van amiben rosszabb. Nyomatékosabb mint egy hasonló kaliberű sor4-es, de gyengébb mint TL. Meg kell még szoknom, hogy magasabb fordulatszámtartományban üzemel a gép. Viszont kanyarodni sokkal jobb vele mint a TL-el... A TL olyan mintha egy úthengert próbálnál bedönteni a kanyarba, ez meg olyan mintha egy labdán ülnél ami arra dől amerre akarod. Sokkal kezesebb, váltója mint a vaj, a TL-é nyersebb. De hát a TL-nek pont ezek a szépségei, hogy küzdeni kell vele:) ettől ízes az egész. A Hornet kicsit sótlanabb gép, vagyis más. De nagyon tetszik, kikormoltam a fingóját, most már húz rendesen, szép hondás hangja van. GPR dobok vannak rajta, természetesen race use only:D nem kenyerem a legalitás... de a maga kategóriájában nagyon fasza kis gép. Ma voltam egerben vele, elég sokan megnézték. Elég peckes kiállása van..:) mondjuk lehet, hogy csak csodálkoztak, hogy ki ez az állat ilyenkor motorral:D Egyenesen ülök rajta, nem fájnak a csuklóim, gerincem, hátam, derekam.. Hát lányosabb szerkezet na:D De a hang, a nyomaték, a brutális megjelenés mindig is hiányozni fog az tuti... a fogyasztás viszont nem:D
Na és milyen a TL után? Lehet érezni a korkülönbséget? Már mármint technológiailag.Gondolom kezelhetőbb kanyarokban, könnyebb terelgetni. Nyomatékra milyen az érzet?
én is kettészeltem ma a Mátrát... annyira nem is vészesen rossz mint amennyire gondoltam :) csak a tututututututututututu helyett most víííííííííííííííííííííííííííííí-t hagytam magam mögött hangzás gyanánt :D
Többek között ezért is jó egy ilyen közösség! Segítenek ha kell, és támogatnak ha már el vagy keseredve. Ja és ha ügyes vagy még ivó cimborák is lehetnek!
Szia Oszi! Reggel 09 körül hívlak telón ha jó neked, hogy működik-e az hogy oda hozzád rendeljük. Szerintem működni fog, max úgy hogy én itt kifizetem, és oda kérjük. De minden esetre reggel hívlak.
Na legalább már ezzel is okosodtam :D MOSTMÁR válalok TL1000R/S FI/FBI/GYAKA/és más hibakod javitást :D KÖSZI SRÁCK MÉGEGYSZER!ÖÜLÖK MINT MAJOM A FARKÁNAK :D
A TL amúgy ha nem jár a motorja, akkor is tekintélyt parancsoló jószág. Hát, ha még ketyeg is...