Oszi! szerinted Luká gépén a váztörés, vagy a himba ami eltörött, az szerinted lehetett attól, hogy egy eredendően sportgépet "feltúrásítva", oldalcsomagokkal, sárorral, utassal stb... együtt használta. Arra gondolok, hogy alapból ugye nem erre tervezik őket, és mondjuk a segédváz meg az egész nem bírja az ilyen jellegű igénybevételt. Vagy csak szimplán konstrukciós hiba.
Csak agyalgatok, hogy megpakolom a gépem egy nyeregtáskával, hengertáskával meg utassal, és autópályázok 140-150-el, lehet hogy sok lesz a súly neki?
Igen kb új lesz.
A rugóval csak annyi bajom volt hogy ha gyorsabban vettem a kanyarokat mint az átlag akkor elkezdett pumpálni a hátulja.Igazából megbarátkoztam vele mert már nem lassítottam attól hogy pumpált de volt egy ilyen lehetőség a cserére így éltem vele.
Kapott eséskor az is, a fordulatszámlálónál be votl repedve+ néha faszságokat mutatott. Szereztem egy hasonló km állásút, így a lelkiismeretem is tiszta
Bakker, új motorod lett! Rugót miért is kellett cserélned? Én nem csináltam semmit vele. Majd tavasszal viszem én is szelephézagra, oszt ennyi. Meg kap új fékbetéteket, szűrőket, olajakat. Jelenleg táskakonzol projekt van.
indexek, fék-kuplung kar, lábtartók, hűtő- műszerfal csere, elejének a normális összerakása, lámpa szétszedése- összerakása, hogy ne zörögjön. Alapjárati gondok megoldása (bowden). Meg még nem is tudom mi. Apróságokban vesztem el.
Lényegében minden gondom ami volt a motorral vagy típushiba, vagy a korábbi borulásra volt visszavezethető, meg ugye az emiatti olcsó vételárra. Remélem nekem sem lesz vele gondom.
Én 2 évig nem nyúltam hozzá mivel nem volt vele gondom de ugye a felfogatás megrepedt így úgy voltam vele ha már azt kell akkor kapjon egy teljes generált.remélem amíg nálam lesz addig nem lesz már vele dolog.
kormánycsapágy az ki lett cserélve de még Oszi előtt.
A telóban olaj szimering és asszem egy csúszógyűrű lett cserélve.
Hátul a repedés a csillapításnál megszüntetve.
Vez. lán rendben, vez. lánc feszítő rendben.
Szelephézag belőve (csak a kipuf szelep ment el az egyik hengernél.)
Minden érzékelő kimérve még a generátor is.
Az űlés alatt az indítórelébe menő csati kicserélve ha oszi kapott olyan csatit valahonnan.
Jah és megkapta Janó bácsi hátsó rugós tagját is.
Az indulásról meg annyit hogy reméljük a pumpa megoldja mert minden más rendben volt illetve a pumpa is tudta a megfelelő nyomást és szállítást de valamiért ha állt a motor akkor engedte a benzint azaz nem tartotta meg hanem kifolyt a nyomócsövön.Az hogy a mostani GSXR 1000 pumpa megoldja-e az majd kiderül remélhetőleg a héten mert már nagyon várom.
Ennek a pumpának az ára 10e Ft volt bontóból.
U.i.:ez a pumpa kisebb szóval csak úgy nem lehet belerakni hogy belerakom rádugom és kész.De Oszi biztos meg tudja oldani valamilyen rögzítéssel.(gondolok itt tomlőbilincsre)
Igen tavaszra már meg lesz.De remélhetőleg még Februárban mert műszakira kell majd vinnem.
Azt hiszem már csak a pumpa cserét kell megoldani és annyi ahoz meg várja Oszi hogy megérkezzen a tömítés.
Csak agyalgatok, hogy megpakolom a gépem egy nyeregtáskával, hengertáskával meg utassal, és autópályázok 140-150-el, lehet hogy sok lesz a súly neki?
A rugóval csak annyi bajom volt hogy ha gyorsabban vettem a kanyarokat mint az átlag akkor elkezdett pumpálni a hátulja.Igazából megbarátkoztam vele mert már nem lassítottam attól hogy pumpált de volt egy ilyen lehetőség a cserére így éltem vele.
Lényegében minden gondom ami volt a motorral vagy típushiba, vagy a korábbi borulásra volt visszavezethető, meg ugye az emiatti olcsó vételárra. Remélem nekem sem lesz vele gondom.
Te a fűtóműn kívül mit alkottál?
Amit csináltunk rá dobokat nagyon szépen szólnak és még jobban feldobják a motorozást vele
A telóban olaj szimering és asszem egy csúszógyűrű lett cserélve.
Hátul a repedés a csillapításnál megszüntetve.
Vez. lán rendben, vez. lánc feszítő rendben.
Szelephézag belőve (csak a kipuf szelep ment el az egyik hengernél.)
Minden érzékelő kimérve még a generátor is.
Az űlés alatt az indítórelébe menő csati kicserélve ha oszi kapott olyan csatit valahonnan.
Jah és megkapta Janó bácsi hátsó rugós tagját is.
Az indulásról meg annyit hogy reméljük a pumpa megoldja mert minden más rendben volt illetve a pumpa is tudta a megfelelő nyomást és szállítást de valamiért ha állt a motor akkor engedte a benzint azaz nem tartotta meg hanem kifolyt a nyomócsövön.Az hogy a mostani GSXR 1000 pumpa megoldja-e az majd kiderül remélhetőleg a héten mert már nagyon várom.
Ennek a pumpának az ára 10e Ft volt bontóból.
U.i.:ez a pumpa kisebb szóval csak úgy nem lehet belerakni hogy belerakom rádugom és kész.De Oszi biztos meg tudja oldani valamilyen rögzítéssel.(gondolok itt tomlőbilincsre)
Azt hiszem már csak a pumpa cserét kell megoldani és annyi ahoz meg várja Oszi hogy megérkezzen a tömítés.