Hibakodot is tudod otthon. A hátsó ülés alatt van egy fehér csatlakozót, ami pl egy gémkapoccsal rövidre zársz. Hőfok kijelző helyén fogja muatni a kódot, ha nincs kód 00-át látsz.
Bár az ECU-t az Agonál be tudod állíttatni 30körül, amúgy keresd itt bigeoneoszit, hátha van ideje ránézni a gépedre, ő azért látott/hallott TL-t eleget :D
A fehér gyertya az baj, úgy nagyon ne is használd, mert ártalmas dolog a szegény keverék.
hát most vagy az ECU-d van szanaszét írkálva, vagy haldoklik a benzinpumpád. Utábbit egy nyomásmérővel ki lehet mérni. 3bar alatt nem jó, de inkább 5-6 legyen. Ha minden szenzor jó, meg pumpa is akkorát ECU-t be kell állítatnod padon. Előtte hibakodot is kiolvashatjátok, hátha van benne.
Nem tudom mennyire zörög de a tl már csak ilyen hangos motor. Dekompresszor szelep szokott benne zakatolni. Az nem baj, de ha más zörög az csöcs. Kuplunk elég valószínűtlen, legalábbis sose Hallottam annak típushibájáról.
Sziasztok!
Horváth Tibor vagyok új regisztráló az oldalon. Tanácsot szeretnék kérni tőletek! Tavaly vettem egy nagyon szép TLS modellt,de sajna van egy olyan probléma,hogy hidegen 3.-4.indításra indul akkor is az első henger,aztán egy pár pöffenés,és leállás,majd újraindítás után indul mindkét henger légszűrőbe tüsszögéssel,ami melegen megszűnik. Melegen viszont menet közben,3500-as fordulaton előjön a tüsszögés,és megtorpanás. A második probléma, a hátsó henger felőli kopogó hang,szerelő szétszedte,vezlánc ok,szelephézagok ok, minden ok,szép és jó,a szerelőm azt mondta szerinte a kuplung. Nos? Előre is köszi a válaszokat! Ja,és még az előzőhöz annyit,hogy a gyertyáim hófehérek(keveset kap)!
Én vasárnap voltam a kedvesemmel palacsintázni Mátraházán, és száraz volt az út.. még hókupacokat sem láttam. Szóval ha sütne picit a nap akkor nem lenne problem most esik szépen, szóval vizes, de hav már nemvan
manualban van elvileg pár ábra ezzel kapcsolatban, de ember legyen aki azt kibogozza. Én is találomra raktam vissza, meg próbálgattam hogy a legjobb azt ennyi.
Ma viszem eredetvizsgára a mocit! Életem első köre lesz a V2-vel....
Tudna valaki képet ide feltölteni h a km óra mögött hogy néz ki a kábelköteg elhelyezése mert nekem szerintem meg van babrálva veleér a kormányba ha jobbra fordítom a gépet. Gondolom van egy gyári helye ahová el lehet rakni...! HELP ME!
Köszi!
hát most vagy az ECU-d van szanaszét írkálva, vagy haldoklik a benzinpumpád. Utábbit egy nyomásmérővel ki lehet mérni. 3bar alatt nem jó, de inkább 5-6 legyen. Ha minden szenzor jó, meg pumpa is akkorát ECU-t be kell állítatnod padon. Előtte hibakodot is kiolvashatjátok, hátha van benne.
Nem tudom mennyire zörög de a tl már csak ilyen hangos motor. Dekompresszor szelep szokott benne zakatolni. Az nem baj, de ha más zörög az csöcs. Kuplunk elég valószínűtlen, legalábbis sose Hallottam annak típushibájáról.
Szerelni még nem kellett a verdámat... Szerintem hamarosan választ fogsz kapni!
Horváth Tibor vagyok új regisztráló az oldalon. Tanácsot szeretnék kérni tőletek! Tavaly vettem egy nagyon szép TLS modellt,de sajna van egy olyan probléma,hogy hidegen 3.-4.indításra indul akkor is az első henger,aztán egy pár pöffenés,és leállás,majd újraindítás után indul mindkét henger légszűrőbe tüsszögéssel,ami melegen megszűnik. Melegen viszont menet közben,3500-as fordulaton előjön a tüsszögés,és megtorpanás. A második probléma, a hátsó henger felőli kopogó hang,szerelő szétszedte,vezlánc ok,szelephézagok ok, minden ok,szép és jó,a szerelőm azt mondta szerinte a kuplung. Nos? Előre is köszi a válaszokat! Ja,és még az előzőhöz annyit,hogy a gyertyáim hófehérek(keveset kap)!
Hamarosan jönnek a jó kis 15C fokok!
Szétfagytam a mocin de egész nap motoroztam!
Ma viszem eredetvizsgára a mocit! Életem első köre lesz a V2-vel....
Tudna valaki képet ide feltölteni h a km óra mögött hogy néz ki a kábelköteg elhelyezése mert nekem szerintem meg van babrálva veleér a kormányba ha jobbra fordítom a gépet. Gondolom van egy gyári helye ahová el lehet rakni...! HELP ME!
A Renntec nevű cég gyárt sok ilyen csomagtartót.