Igen fékfolyadékra gondoltam ELNÉZÉST :D Áá nem szedem szét mert tavaly volt szétszedve,ment bele új szimering stb,csak azt nem értem akkor az olajat miért nem lehetett lecserélni!Remélem az új olajjal javulni fog a kuplungom
Ma már úgyis itt tartasz, akkor rántsd szét rendesen.
Lesd meg a Józsiét.
Vedd le az egészet, minden tisztít.
Szedd ki belőle a dugattyút.
Ha be van sülve, akkor polír a belsőjének.
Utána a karmantyút beolajoz, vissza a helyére.
Összerak, fent feltölt olajjal, lent a légtelenítő kinyit, és vár.
Amikor elkezd jönni belőle a folyadék, akkor kell légteleníteni rendesen, aztán felönt a szintig, és vissza a teteje.
Milyen olajat raktal bele? Mert olyan hogy kupplung olaj nem letezik. Olajat nem is szabad a kupplunghoz tenni.
Biztos hogy levegos mert nem emel ki. Menj at rajta meg egyszer.
Nos uraim a helyzet a következő :D Lecseréltem a kuplungolajamat mert már feketébb volt mint a felni :D A következőképpen jártam el!Kuplungtartáj fedél le,majd kiszivtam az olajat,lent a munkahengernél a kuplungcsőcsavarját lecsavartam majd megvártam pár nyomkodással amig kifolyik belőle,ezután új olaj bele egy 15 percig huzogattam a kuplungkart ameddig már tiszta friss olaj nem jött majd minden szépen vissza!És most olyna könnyű mint egy krémes :D megpumpáltam modnom kiprobálom raknám be egyesbe és már le is fulladtam ,megállt a gép :D Szerintetek belevegősödött?MIT TEGYEK? :D
Köszi Oszi! Ha minden igaz szombaton elcserélem egy pár finsterre! Gsx-r em is az volt! Rövidebbre fargtam picit és brutál hangja volt! Remélem a tl- en is szépen szól a Finster!
Áh élőben nem volt olyan szép, csak ilyen sufnituning festés volt, meg egyébként is csak egy gagyi üvegszálas pályaidomszettre futotta tavaly tavasszal.
De nemrég jött meg az idomszett, most csiszolom, nemsokára jöhet a festés.
Jah igen, még a lámpát össze kell faragni, mert nekem sérült volt a hátulja, de dem találok értelmes árban R-es lámpát, viszont ahogy néztem az R-es és az S-es hátulja teljesen megegyezik, így egy S-est fog kapni.
Nekem is ilyen van, ehhez meglehetősen meg kell faragni a csomagtartót is, a gyári rendszámtáblatartó meg értelem szerűen teljesen ugrott.
Ha csak az ebaytől tartasz, akkor tudok neked segíteni, én szinte mindent az ebayről rendeltem a vashoz.
KÖvetkező lenne a kérdésem!Érdemes elvágni a szép Leonpincsi dobokat hogy mégjobb hangja legyen?
Hamar meg tud égni ott az olaj. Kapja a meleget rendesen.
Lesd meg a Józsiét.
Vedd le az egészet, minden tisztít.
Szedd ki belőle a dugattyút.
Ha be van sülve, akkor polír a belsőjének.
Utána a karmantyút beolajoz, vissza a helyére.
Összerak, fent feltölt olajjal, lent a légtelenítő kinyit, és vár.
Amikor elkezd jönni belőle a folyadék, akkor kell légteleníteni rendesen, aztán felönt a szintig, és vissza a teteje.
Biztos hogy levegos mert nem emel ki. Menj at rajta meg egyszer.
Az egész jó ár volt érte. Olcsóbb mint egy idomszett...
Mennyibe szerezted a pályaidomot?
Lehet majd nekem is azt kéne rakni rá 1szer.
Bár még mindig nincs eleje...
De nemrég jött meg az idomszett, most csiszolom, nemsokára jöhet a festés.
Jah igen, még a lámpát össze kell faragni, mert nekem sérült volt a hátulja, de dem találok értelmes árban R-es lámpát, viszont ahogy néztem az R-es és az S-es hátulja teljesen megegyezik, így egy S-est fog kapni.
Kva szép lett, és egyedi!
Bár nekem a tankról hiányzik egy Suzuki felirat...
Tessék megtartani ezt az állapotot, persze a dobok lecserélése után.
Ha csak az ebaytől tartasz, akkor tudok neked segíteni, én szinte mindent az ebayről rendeltem a vashoz.