Hát én nem égetnék semmit, tényleg max furkálnék. Azért azt tudomásul kell venni, hogy ez egy számítógép vezérelt injektoros masina. Ha kipufogógáz ürítés radikálisan változik, az tutira nem tesz jót a gépnek. De nálam okosabbak ezt biztosan alá tudják támasztani tudományosan, de nem a semmiért mondják, hogy egy sportdobot is rá kell hangolni számítógépesen. Én nem tennék ilyet.
Engem érdekelne a túra, ha letisztázódik a pontos dátum, akkor én is tudok tervezni a melóban.
Hacsak nemfog esőre állni...:D najó, jövőre már az sem fog visszatartani
Persze persze Én már tepertem, mert igen csak szomjas voltam a pár órás várakozás után az érdi tesconál
Nem néztek tök alkoholistának mikor már 2x mentem be egy nagyobb adag sörért
ahogy én hallottam... ismerősömnek volt 1000SV-je. lánggal kifújattak belőle mindent. csak úgy potyogtak ki a lamellák meg minden, ami benne volt. aztán cső + gyapot és állítólag bitang hangja lett. :)
már hívtam egy fickót, kollégám ajánlotta, azt mondta foglalkozik kipufogókkal, csak fura volt, mert árat nem mondott..
Te mennyiből rakod össze magadnak a két dobot?
hát ahogy gondolod de a gyári dobot nem olyan egyszerű azért kipucolni.
Ha rám hallgatsz akkor furkáld meg a végét sok lyukkal az enyém is olyan még előző tulaj csinálta ezt vele és úgy is elég jó kis hangja lesz ezt a többiek tudják tanusítani
mit kezdenék a gyárival.. :O
"konfuzor illetve difuzor rész" - ezt nem tudom, mit jelent. de nem kellenek bele ilyenek :D és maradna a gyári dob teljes hossza szerintem. ez az első nagy motorom, a külsőségekre nem szeretnék vagyonokat áldozni, bár nem tudom, mennyibe lenne így házilag egy új dob. vagyis kettő. persze nem arra készülök, hogy eldobom, de azért még szokni kell, nyáron így is megviccelt...
Na ez így jó is de akkor már inkább csinálj egy újat és legalább meg marad a gyárid.
Ami kell hozzá:
Saválló lemez 1-1,5 mm-es
Saválló perforált cső kb akkora hogy 50-60-asra le tudd görgetni (itt fontos megjegyezni hogy a hang függ a perforált cső lyuk átmérőitől is)
Kipuf végek.
Ugyan akkor függ a hang és teljesítmény attól is hogy csak gyapotot használsz vagy fémháló és gyapot együttesét illetve hogy adsz-e a dobnak konfuzor illetve difuzor részt is vagy csak szimplán egy perforált cső.Jah és persze az se mind1 hogy mekkora maga a dob hossza
minekután nem vagyok szakmabeli, a "moddolást" kifejtenéd pár szóban? :D
én arra gondoltam, hogy a kipufogót "sportosítanám" el.
ja, közben nem vettem észre, hogy a tied a fekete motor. a fehéret néztem, hogy azon gyári dobok vannak még.
Attol hangosabb nem lesz. A légszűrőházat lehett moddolni, de sok értelme nincs, picivel lesz hangosabb. Enyémet átalakitottam, de világmegvltás nem jött el. Hanghoz sportdob kell.
én a gyári dobokat szeretném megtartani. csak valami hangot adni nekik. vagyis szeretnék rá persze szép, új sportdobokat, csak hát ugye... még a motor sincs kifizetve, úgy meg azért nehéz. de a kipufogókat azért szeretném télen megcsináltatni.
készítem már a dobot rá de marad a légszűrő gyári.
figyu 1000-2000 km-t takarítani kell addig míg nem raksz fel komplett rendszert + PC-t és nem kezdesz el pályázni addig felesleges
Sziasztok! Érdeklődnék, a nagy átlag milyen levegőszűrőt használ.. K&N-ről és BMC-ről hallottam/olvastam a legtöbb jót. Szerintetek? TLS-em van. Köszi a segítséget.
Hacsak nemfog esőre állni...:D najó, jövőre már az sem fog visszatartani
Nem néztek tök alkoholistának mikor már 2x mentem be egy nagyobb adag sörért
már hívtam egy fickót, kollégám ajánlotta, azt mondta foglalkozik kipufogókkal, csak fura volt, mert árat nem mondott..
Te mennyiből rakod össze magadnak a két dobot?
Ha rám hallgatsz akkor furkáld meg a végét sok lyukkal az enyém is olyan még előző tulaj csinálta ezt vele és úgy is elég jó kis hangja lesz ezt a többiek tudják tanusítani
"konfuzor illetve difuzor rész" - ezt nem tudom, mit jelent. de nem kellenek bele ilyenek :D és maradna a gyári dob teljes hossza szerintem. ez az első nagy motorom, a külsőségekre nem szeretnék vagyonokat áldozni, bár nem tudom, mennyibe lenne így házilag egy új dob. vagyis kettő. persze nem arra készülök, hogy eldobom, de azért még szokni kell, nyáron így is megviccelt...
Ami kell hozzá:
Saválló lemez 1-1,5 mm-es
Saválló perforált cső kb akkora hogy 50-60-asra le tudd görgetni (itt fontos megjegyezni hogy a hang függ a perforált cső lyuk átmérőitől is)
Kipuf végek.
Ugyan akkor függ a hang és teljesítmény attól is hogy csak gyapotot használsz vagy fémháló és gyapot együttesét illetve hogy adsz-e a dobnak konfuzor illetve difuzor részt is vagy csak szimplán egy perforált cső.Jah és persze az se mind1 hogy mekkora maga a dob hossza
én arra gondoltam, hogy a kipufogót "sportosítanám" el.
ja, közben nem vettem észre, hogy a tied a fekete motor. a fehéret néztem, hogy azon gyári dobok vannak még.
Igen magam fogom csinálni.
Egy ART Series II. dob pár lesz átalakítva számítások alapján majd télen talán...
magadnak csinálod a dobokat? régóta van TLed?
figyu 1000-2000 km-t takarítani kell addig míg nem raksz fel komplett rendszert + PC-t és nem kezdesz el pályázni addig felesleges
A sporttal több gondod van mint hasznod.
Az csak max azért lehetett mert siettünk és lemaradtatok