Egyébként innen a forumról valakit érdekel egy augusztusi erdélyi út? Zetelaka lesz a szállás, azt én intézem. (vannak ott ismerősök) Kb 600-700 km-re van bp-től, ezt az első nap lecsavarjuk. Eddig hárman vagyunk, szerintem 6 motorig jók lennénk. 3 vagy 4 éjszakásra tervezzük, az első nap pihi a környéken, a többi nap meg Zetelakáról megyünk a látványosságokat nézni. Biztos lesz Transzfogaras, Gyilkos tó stb... Még csak most körvonalazódik, de ha valakit érdekelne , csatlakozna azt szívesen vesszük. Főleg ha ötletet is tud adni.
Dehogy.Vicceltem. Én semmiképp. Nekem az bőven elég, van még egy pár út amerre nem jártam vele. Muszáj neki megmutatnom. Különben majd megviccel és köhög,meg nem akar indulni. Én biztosan nem cserélgetek mostanában, annyi tartalék van abban a motorban amit ki kellene motorozni. Nem látom értelmét erősebbre cserélni, a dizájn meg szerintem időtálló.
Valószínűleg többet is ki fogok próbálni, hogy melyik moci veszik el alattam. Mert a TL-ben az volt a jó (többek között), hogy jó nagy testes motor volt (mint én ) és nem volt a majom a köszörűkövön fless... a busával egy bajom van, hogy nem igazán tetszik külsőre. tudom már-már kult motor, meg az is tudja miről van szó aki nem motorozik ha azt hallja hogy hayabusa. De számomra úgy néz ki mint ami éppen elakarna olvadni és folyik lefele az összes idom.
Persze nem elsődleges a külső, hiszen fontosabb a fék, futómű, blokk stb. de akkor is nekem valamiért nem jön be.
Pedig túrázni állatkodni, meg VAGÁNKODNI jólenne
De lehet, hogy ráülök valamelyikre, aztán leszarom, hogy hogy néz ki:D
Hasonlókat olvastam róla én is, valaki isteníti, valaki nagyon szidja. Na majd meglátjuk kb 4 hónap múlva. Mindenesetre ennyiért nem akartam kihagyni, meg tudom semmi jelentősége de ha az s1000RR-re gyárilag fel merik tenni, akkor nem lehet annyira szar.
Haverom motorján olyan van. Neki nem volt vele baja, de v2-n ugyan ugy nagyon hamar fogy. Közel a peremig szpkta dönteni.
vannak viszont ismerőseim akik átkozzák, mert Szerintük hirtelen váratlanul csúszik. Ők inkább finomabban megcsúszó dunlop, Pirelli sportgumikat ajánlják
Urak!
Lenne két kérdésem:
1. Van-e valakinek tapasztalata ContiSport 2-vel? Sikerült szereznem vadi újba 50 ezerért egy párt, úgy, hogy választhattam a méretet illetően, így a tanácsokat megfogadva hátulra 55-öst kértem.
2. Volt-e már valaki innen KRK-en nyaralni. Szállást kellene keresnem, de a neten ku..a sokat lefoglaltak már most. Asszonnyal mennék jövő nyáron motorral, és kéne valami szállást szereznem. Nyilván fontos az ár, de ha egy kicsit drágább nem gond, a lényeg hogy jó helyen legyen (közel a parthoz) és a motort valamilyen formában őrzött helyen tudjam tárolni.
Jó gép a TLR, hidd el. Nem egy gyerekmotor (bár az SP sem az). Meg kell szokni a súlyát, futóművét de abszolút szerethető. Én is így voltam vele, tudom, hogy van erősebb, jobb, de nekem ez volt a legszebb. Én is agyaltam az Sp-n, talán még jobban is bejött, de lebeszéltek róla. Többen mondták, hogy kompromisszum nélküli sportmotor. (baromi kényelmetlen). Ez a TLR-ről nem mondható el, túrázásra is tökéletesen alkalmas.
Hát nem tudom. Én valószínű megfontolnám az rsv1000-et, nagyon fiatal gépet elég nyomott áron meg lehet vásárolni. Nagyon komoly a felszereltség, futómű fék tekintetében. A tuono is jó lehet, csak mondjuk szerintem az nem szép. Bár ízlések és pofonok. Bömbit én kihagynám, előítéletes vagyok. Maradjanak az autónál.
Vagy ha maradsz a stílusnál, és sok a km egy évben akkor én tuti, hogy zzr, busa, vagy xx közül választanék. A lényeg,hogy neked jó legyen, a többi nem számít.
Sziasztok, még mindíg a tlr témán dongok, bár tegnap voltunk motorokat nézegetni egy nagy kereskedésben, volt egy tlr ami még nem volt kipróbálható állapotban ,de a gép puszta kinézete tovább mélyítette az érzést bennem :)
Minden áron rá akartak beszélni egy patika VTRsp2 re, na ide vele, kipróbáltam. Megint úgy éreztem ,mint már más hondákon, hogy persze bitangul megy, de nekem túl finom, túl lágy. az órát nem néztem ,de 2. fokozat tiltásközelig húztam, és megmondom őszintén többet vártam tőle, olyan egyeneletes finom az a motor ,hogy nem tetszett meg. Jól sejtem, hogy mivel suzuki ezért a TLR nyersebb a VTR-nél? nem a katalógus adat érdekel, hanem az érzet. Saját példám, nekem suzuki DR em van, van ugyan ilyen kinézetű, katalógus szerint ugyan ezt tudó honda dominator. Múltkor kipróbáltam egyet, és az egy női motor a dr hez képest, az enyém jobban ,rángat ,csattog, kevésbé finom a váltója, sokkal férfiasabb mint a honda, és jóval harcosabb érzetű is ,pedig bizonyára egyszerre érik el a 100 at. Szóval aki ment már VTR es és TLR el, az tudna nekem erre mondani valamit? Remélem érthető volt a kérdésem
Hát tavaszig mindenképp gyűjtögetek, addigra talán lesz 1,2-1,3 ha nem jön közbe semmi. De ugye átírás, egy kis szerviz rögtön alaphangon 150-200, és akkor ismét 1 misinél vagyok :D B-Kingem egyszer lesz, de nem most szerintem, majd ha a most következőt is eladtam akkor talán lesz rá lóvé:) Bömbit, Tuounot néztem, a ktm990 supermoto van az egyik itteni motoros cimbinek, megnézem majd közelebbről.. szép jószág, de az is alaphangon 1,3M+egyéb. Úgyhogy nemtudom, de azé köszi a tippeket
Egyik haveromnak Z750-e van (a naked verzió) meglepően jó a szélvédelme, pedig csak egy pici fejidom van az elején... néztem a Z1000-et még, az még beleférne a büdzsébe..
ha 1M a keret akkor sztem várjál még.
Viszonylag fiatalt kevés km gépeket kb 1,2-től 1,5-ig már lehet kapni szinte bármelyik kategóriában.
Ha túrás és sportos legyen akkor ktm 990 supermoto.
Sportos de ha kell fel lehessen pakolni akkor Aprilia Tuono 2006 utáni.
Ha ezek egyvelegét akarod akkor BMW K1200R vagy B-king.
Szélvédelem egy kis plexivel meg egy jó bukóval (HJC RPHA-10 ) és sztem nem gond a menetszél.Ezek 150-ig simán elviselhetőek...
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsx_1300_r_hayabusa_
kisebb_beszamitas_lehetseges-7000381
De, egyébként is! Miért vennél sornégyest? Maradj a jó kis V2-nél. Van egy jó TLR-em.
Persze nem elsődleges a külső, hiszen fontosabb a fék, futómű, blokk stb. de akkor is nekem valamiért nem jön be.
Pedig túrázni állatkodni, meg VAGÁNKODNI jólenne
De lehet, hogy ráülök valamelyikre, aztán leszarom, hogy hogy néz ki:D
vannak viszont ismerőseim akik átkozzák, mert Szerintük hirtelen váratlanul csúszik. Ők inkább finomabban megcsúszó dunlop, Pirelli sportgumikat ajánlják
Lenne két kérdésem:
1. Van-e valakinek tapasztalata ContiSport 2-vel? Sikerült szereznem vadi újba 50 ezerért egy párt, úgy, hogy választhattam a méretet illetően, így a tanácsokat megfogadva hátulra 55-öst kértem.
2. Volt-e már valaki innen KRK-en nyaralni. Szállást kellene keresnem, de a neten ku..a sokat lefoglaltak már most. Asszonnyal mennék jövő nyáron motorral, és kéne valami szállást szereznem. Nyilván fontos az ár, de ha egy kicsit drágább nem gond, a lényeg hogy jó helyen legyen (közel a parthoz) és a motort valamilyen formában őrzött helyen tudjam tárolni.
Vagy ha maradsz a stílusnál, és sok a km egy évben akkor én tuti, hogy zzr, busa, vagy xx közül választanék. A lényeg,hogy neked jó legyen, a többi nem számít.
Minden áron rá akartak beszélni egy patika VTRsp2 re, na ide vele, kipróbáltam. Megint úgy éreztem ,mint már más hondákon, hogy persze bitangul megy, de nekem túl finom, túl lágy. az órát nem néztem ,de 2. fokozat tiltásközelig húztam, és megmondom őszintén többet vártam tőle, olyan egyeneletes finom az a motor ,hogy nem tetszett meg. Jól sejtem, hogy mivel suzuki ezért a TLR nyersebb a VTR-nél? nem a katalógus adat érdekel, hanem az érzet. Saját példám, nekem suzuki DR em van, van ugyan ilyen kinézetű, katalógus szerint ugyan ezt tudó honda dominator. Múltkor kipróbáltam egyet, és az egy női motor a dr hez képest, az enyém jobban ,rángat ,csattog, kevésbé finom a váltója, sokkal férfiasabb mint a honda, és jóval harcosabb érzetű is ,pedig bizonyára egyszerre érik el a 100 at. Szóval aki ment már VTR es és TLR el, az tudna nekem erre mondani valamit? Remélem érthető volt a kérdésem
Egyik haveromnak Z750-e van (a naked verzió) meglepően jó a szélvédelme, pedig csak egy pici fejidom van az elején... néztem a Z1000-et még, az még beleférne a büdzsébe..
Viszonylag fiatalt kevés km gépeket kb 1,2-től 1,5-ig már lehet kapni szinte bármelyik kategóriában.
Ha túrás és sportos legyen akkor ktm 990 supermoto.
Sportos de ha kell fel lehessen pakolni akkor Aprilia Tuono 2006 utáni.
Ha ezek egyvelegét akarod akkor BMW K1200R vagy B-king.
Szélvédelem egy kis plexivel meg egy jó bukóval (HJC RPHA-10 ) és sztem nem gond a menetszél.Ezek 150-ig simán elviselhetőek...