Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Keresem én, de nem találom..még a végén le kell gyártatnom..:D
Valami másra kell keresni nem TL-re, talán SV-re (ugyan az), egyszer megtaláltam, de horror ára van 300dollár körül.
A csavarnál repedt el..nem tudom, h javítható e..meg attól még a kuplung fedele sem lesz ilyen..sajna..ezért keresgélek, de nem nagy sikerrel. Ráírtam azokra akiket Te küldtél, köszi, hátha sikerül.
Bár ha nem nagyon törött a tied akkor próbáld meg otthon megcsinálni ilyenre....
Ilyet nem tudjátok hol lehet venni? Ebayen nem találtam..az enyém elrepedt és ha már cserélem, inkább ilyet tennék fel.
Ezek a talis dolgok egy picit homályosak :) eddig nem is foglalkoztam vele, csak tegnap feltünt. Ha Tiéd is ilyen akkor Megnyugodtam. Áramlástan Sosem tartozott a kedvenceim közé..
ezt kérdeztem én is a talin tőletek. Már nem tudom, de valaki ott mondta, talán Oszi, hogy normális, az összekötő miatt. De ugye gázáramlástanból senki sem perfect, legalábbis én "hóthülye" vagyok, így én hiszek neki. De ha ez vigasztal, vagy megnyugtat az enyém is ilyen. Kb 1 perc és frankó a másik is. De egyébként tuti több gáz áramlik a jobboson, kormosabb is, meg jobban el is van színeződve.
Ha hidegen indotom be persze.
Az szerintetek normális, hogy ha beinditom a motort a bal kipufogóból hideg, a másikból meleg gáz jön ki ?
Nem hiszem, hogy itt 1-1,5-nél vékonyabb lenne. Annyi azért nem akarok belemenni.
1,5-el sztem nagy lenne a súlya!0,5-ös hőkezelt savi acélt neki és akkor talán
Szerinted annyira baj lenne normál 1,5-ösből csinálni patentivekkel? Ezért lennének jók a méretek :) hosszok :)
Ez lesz nálad a megoldás...
Bocsesz, csak aludtam, mert reggel mentem haza.
Én is valahogy így gondolom a dolgot.
Jól emlékszel, igen van. És igen 60-as, de egy ilyet nagyon nem egyszerű összecsinálni. Megfelelő hosszúságúnak kell lennie stb, a hőkezelt 0.5-ös falú 60-as csőről nem is beszélve, h beszerezhetetlen...
Mondjuk Tőlem...
1000Ft?
Bizony. Még én is bőven megyek pár naponta...
25453] szeptember 9. 09:0
ennél a hozzászólásnál van a kép a véges képet majd feltöltöm ha kész.
Tudsz nekem mutatni egy tervet hogy mégis min,t hogy van mert nagyon érdekel vagy esetleg ha megvagy vele egy galériába bele férne?
Ez a végleges megoldás az enyémnek is ez lesz.
Mondjuk nekem nem a váz tört hanem a hátsó rotációs felfogatása...
És a fojtott változatnak a Km/h-ja is más ugye? És mit lehet tenni a vázrepedés ellen? Olvastam több helyen hogy egy merevítőt tettek be de ez vajon végleges megoldás vagy tudtok valami kulissza titkot rá?
Az enyémnek sincs semmi olyan baja amivel nem lehetne együtt élni illetve amitől ne működne. Egyszerűen csak szeretném hogy rendben legyen. Eddigi 3 év alatt a kötelezőkön kívül nem volt vele gondom bár ez a jelenség már akkor is meg volt csak most döntöttem úgy h legyen jó. Így remélhetőleg 3 évig megint semmi baja nem lesz. Az hogy a hátuljánál az anyag elfáradt hát Istenem ez nem az én hibám....
Én is köszi!A kkor neked vszínű h az új dob miatt van...
Megnéztem, nekem az összes szenzor hozza a gyári paramétereket. Még lehet a TRE-t megnézem, mert gyanus, hogy csak 3-ban szar, bár, hogy abban mi romlana el...vagy egyáltalán mit befolyásol ha nem kapcsolja rendesen az ellenállásokat.
Várom, hogy Oszi mire jut a tiéddel.