Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az enyém úgy meg volt nyúlva, hogy ha alul összenyomtam a lánckerék alatt, felül a lánckerék tetején simán lötyögött a lánc. Köze nem volt a fogakhoz. Feszítő simán feszesen tartotta még. Lánccsere után megszűnt, körben ráfeszült a kerékre.
Olyan rövid az a lánc hogy nem tud az úgy megnyúlni.
Lehet csak a feszítőd nem ment utána
Passzolom. A rendszám, meg a hátsó idom csörög-zörög rendesen a rezgésektől. Lehet majd kicserélem tavaszig azt a vezláncot a biztonság kedvéért. Majd még meglátom.

Azt mondják pont kellemes a hangja, még a szomszédasszonynak is tetszett Nem lépte át az ingerküszöbét
Láttam a videót a gépedről. Nyomtam egy tetszik-et! Nem túl hangosak azok a dobok, viszont nagy fordulaton kicsit becsörög valami!...de lehet, hogy rosszul hallom.
Menni megy, jó nyomatékos, a futóművét nagyon szokni kell, vagy kicserélni

A megbízhatóság tulajdonképpen igaz is lehet. Eddig még hazatolnom nem kellett, de idegesítő apróságok, már csak a korából adódóan is előjöhetnek.

Gumit gyorsan eszi, harmadikat rakattam fel múlt héten. Azt mondják 6 literből is elmegy. Nekem inkáb 8-9, de volt 10 is.
Ne kérdezz senkit, ha tetszik a gép nyugodtan vegyél egyet, de nézd meg alaposan! Az általános dolgokra kell figyelni.
Szerintem nagyon jó és megbízható motorok, már amelyikre vigyáztak és nem mókoltak vele!
Durva, vad, és kibeb@szott jó. Nekem meg pont van egy eladó
dobj egy tel számot ide chuwakka19@gmail.com
Azon nem csodálkozok, olyanok azok a gyári TL-ek, mint egy hintaló :D Ha még hozzáállítod a húzó-nyomófokozatokat a gyári feszeshez, akkor jobb lesz az sokkal.

Ne csak a pumpálást nézd, nem kell többet wd40-ezni.

Szerintem olyan 12-ból újítható fel egy ilyen. Valahol az körül gondolnám az árat. Szerinted? 6000km van benne. Bizonyított konstrukció


Nekem azért kéne mert elég pumpálós kanyarban nagy tempónál és ha nem kérnél érte sokat akkor megveszem és mehet is Oszinak egyből.

Az ár.

Hát nem tudom mennyibe mennek ezek de neked mennyiért érné meg eladni?
Jó kérdés, mit adnál
Rugóstagodért mit kérnél?
Nehéz kérdés, mert nem tudom mennyi a megszokás a dologból. Én úgy érzem, hogy az egész futómű rendbetételével sokkal stabilabb lett. Nem volt észrevehető pumpálás, szitálás. A gixer első telóhoz képest viszont sokkal bizonytalanabb volt. Már így parádésabb a gép. Mi lesz ha belekerül a 1098 telója. Végül is egy olyat sikerült kifognom a hozzá való himbával.
Sziasztok.
Igaz, hogy most jelenleg Yamahám van,ennek ellenére szeretnélek megkérni titeket hogy irjatok pár szót eme szép vasról, mert megragdta a figyelmem.Szeretném tudni, hogy mi a jó és rosz tulajdonsága a motornak.Előre is köszi.
Amúgy így hogy felújítottad kanyarban nem táncol a hátulja?
Jaja, talin egy picit túl volt feszítve a rugó Most már picit vissza van véve.

Ducati rugóstag a himbarendszerével belefaragható. Más elfogadható megoldást nem találtam.
Mi megy a helyére egyébként?
az biztos főleg hogy szinte meg se moccan
Nekem meg lenne egy felújított, és atombiztosra tervezett nyekergésmentes hátsó rugóstagom.
Egy pár alu remus Grand Prix szép állapotban Eladó TL1000S/R SV1000.
Részletek és elérhetőség a linken:
http://www.kepesmotor.hu/onroa...
Biztos van dolga más is mert eléggé eltűnt a fórumról....
Igen, közbe már eszembe jutott. Kíváncsi vagyok a telókban mit kellett felújítani, várom már oszi szervíz tapasztalatait.
ok bár sztem Oszi most hamarabb tudna ez ügyben segíteni mert én egy darabig ha hazaérkezik akkor nem akarom szétszedni
Jah, most jut eszembe, max Oszi tud erről képet adni. akkor mindegy, majd később.
dobj már majd föl egy képet a foglalatokról, meg a trafóról, csak a miheztartás végett. Köszi.