Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nekem van és ott van elhelyezve ahol Janó mondja.

Az enyém fehér színű és elég jól pörköl

_Nem tudom milyen a gyári mert már így vettem de nekem nincs vele bajom.

Annyi hogy indításnál nem lehet rákapcsolni a világítást csak a helyzetjelzőt mert ha rányomod és utána indítózol akkor faxan szívja az áramot.
Nekem volt. A trafó oldalt volt belerakva. Index mögött levehető a műanyag, és oda befért. R-en gondolom más helyet kell keresni. Addig baszkolódtam vele amíg eltörtem Sötétbe nem mentem vele, szóval nem tudom, hogy világíthatott.
Csak úgy érdeklődök, hogy van valakinek xenon a gépében? Néztem ebayen trafóstól, mindenestől kb 20 ropiból meglenne egy szett, csak nem tudom mennyi nyűg van az átalakításával. A legutóbbi túra jó estébe nyúlott, és rájöttem, hogy a világítás az csak a muszáj miatt van rajta, látni nem nagyon lehet vele. Gondolkodom rajta, hogy meg kellene csinálnom, csak nagyon farikcsálni nem szeretnék rajta.
jaja, elég sokban hasonlít, de ezt a képet pár napja találtam, amikor volt türelmem az összes TL-es képet megnézni bikpics-en. Pár további ötletet el is lesek róla

Szépen karbonos hasidom valszeg még jobban megdobná. Az igaz
na ez állat jól néz ki!

Mintha ha az ikhletet erről szedted volna a tiedről

Azért egy olyan hasidom mint az enyém el kéne rá karbon fóliázva
Én az egyhengerest nem sirom vissza. A rövid áttétel, meg a fordulékonysága oké, de a fene tudja, az már a szép múlt.

ZZR-1200-at vettem majdnem a TL előtt, de aztán a fene tudja, otthagytam a szalonban, nem lett belőle szerelem. Csakis a V2, akármilyen is. Az meg egy másik dolog, hogy a TL-ben benne van a munkám, és ettől értékesebb nekem. Szerintem kifejezetten meg lehet őket csinosítani, ezer tuning van hozzájuk, olcsó, mint a szar. Nekem nem kellene 200lovas motor ahol csak a biztonsági elektronikáknak köszönhetem a túlélésem, nem a vezetési tudásomnak :D Egy TL nyers 150lóval kielégítene egy jó darabig.

Ez pl szerintem nagyon szépen meg lett csinálva. Lehet izlésficamom van, de a mai motorok közt is szépnek látom
Na jó, hát a tl-ke egy kicsit idősebb konstrukció, meg ugye szenved is egy pár lóerő hiányban. Nekem viszont nem igazán jött át a sornégy varázsa. Cimbi R1-e, közel 200 ló, nagyon jó, nagyon megy, nagyon simulékony, nagyon selymes, de nekem nem az igazi. Azért írtam a zzr1400-et, meg a busát. Annyira nem nevezném őket azért öregurasnak. A bömbi jó, exkluzív meg prestige, meg minden, de nekem nem. Ez olyan mint a szőke meg a fekete nő. Mindegyik nézhet ki jól, de valaki csak ezért, valaki meg csak azért veszik meg. no meg szerintem az élvezeti faktorba nemcsak az van benne, hogy mekkorát tol, hanem egy csomó plusz dolog. Pl nekem nagyon bejön az, hogy rezonál, ami nincs a sornégynél, bejön az, hogy berángat, bedurrog stb...Valahogy más. De ami adrenalinba nekem eddig a prímet vitte az a 600 ccm 60 paci, 100 kg, Husaberg. Azt mikor meglódítottam, és rúgott meg kapált, na nekem az volt az igazi. Haverom ment a TL-emmel, azt mondta, hogy komoly meg állat, de marad az LC4-nél, mert valahogy bűvöletbe ejti a könnyedsége, meg az, hogy brutál agresszívan adja le. Na mondjuk néha nagyon hiányzik az egyhenger.
Hát én se a gyári kinézetre gondoltam.
De nekem már csak a naked.
Túra gép ráér akkor amikor már öregebb leszek és lesz időm meg pénzem bejárni az országot/világot.

Az hogy sor4 hát én is azt mondtam míg nem mentem have MV brutalejába az 4-től úgy tolt hogy a Tl-ke elmehet a faszomba.

Meg elegem is van már a csutka kormányos stílusból.

A másik meg lehet h fúj a szél de 150-ig egy kicsit magasabb pleyivel teljesen jó az fölött meg úgy se nagyon mész.
Hát én a BMW-t tutira kizárnám, valahogy nem szimpatizálok vele, Meg szerintem az nem is egy szép motor, bár ízlések és pofonok. A tuono jónak tűnne, de a szélvédelem miatt valami mást választanék. Szerintem, mivel én nem két napra vettem a gépet, majdan ha cserére kerül a sor, ha család, gyerek, asszony engedi, meg a pénztárcám is, én valami sporttúra gépet fogok nézni. Nem szimpatizálok a sornégyes gépekkel, de zzr1400 meg a busa azért megdobogtatná. De ahhoz még nőni kell anyagilag is, fizikummal is, meg agyban is. A kopaszokból úgy érzem már kinőttem. Még ami szóba jöhetne az egy Moto Guzzi Griso 1200, de az meg olyan mint a fehér holló, meg elég borsos az ára. Az V. ker.-be van egy gyöngyház fehér, úgy nem megyek el mellette, hogy ne nézzem meg, ne csodáljam meg.
Én ha most cserélném akkor vagy 2006-tól a Tuono vagy egy BMW k1200r.
Meg van még a masina, vannak érdeklődők, nézegetik hálisten :) hogy mi lesz a kövi, hűű az egy igazán jó kérdés. Amikor a TL-t nézegettem akkor nem volt kérdés, ez kellett és kész. De most? Mindig van egy-egy típus amire rákapok, de azok csak ilyen tini fellángolások és egy hét múlva már mást nézegetek.
Na elment már a gép? Van rá érdeklődő? Meg egyébként mi lesz a következő?
Ma nálam is repair volt. Aki látta az tudja, hogy a rendszámom tartóm nem igazán gyári, na és ott a bowden valamikor még nyáron elszakadt. Na, ma azt csináltam. De a ku..a anyját, az előző "szaki" a fejidom merevítőjének a csavarját faszán beleszakította a vázba bal oldalon, meg elég furfangosan oldotta meg, így gyakorlatilag az egész napon ráment, de már jó! De legalább láttam, hogy mi van a motor bal oldalán az idom alatt, és megnyugodtam. Fasza olajmentes, poros, gyári minden. De én motorozgatok. Szerintem üzemanyagra októberben költöttem vagy 30-40 ezret.
Oszival beszéltem de sajnos egyenlőre nincs fejlemény.

De ha benéz ide akkor majd leírja részletesen hogy mire jutott.
Hogy áll a motorod? Rájöttetek már miért torpan?
Fel kell töltenem olajjal az első féket, és kész az átalakítás. Ez se volt egy bonyolult művelet.
Én mostanában csak húzom a bajszát, míg jó idő van
Na mi van gyerekek?
Ennyire ingerszegény mindenki körül a környezet?
Jól kerülgettük egymást a telefonnal. Merre voltatok?
Nem csörögtem, mert gyakorlatilag Esztergomban álltunk meg egy kaja erejéig, meg a Bánki tónál egy szusszanásnyira. Bocs
Jó motorozást! Itt nagyon jó az idő, csak már nincs a hátsó gumimon minta. Így elkezdtem a futómű projektet inkább. Fékcső jó, a rugó, meg sokkal keményebb a TLS-énél.
Oksa, hívlak vagy írok ha arra járunk.
Gyere 11 re Bp Váci út, Andretti fagyizó. Ha nem, akkor szerintem majd rádcsörgök, de valószínű hogy Visegrád, vagy Esztergomban elidőzünk egy kicsit. De nem tudom pontosan merre megyünk, mint írtam korábban, nem én vagyok a menetvezető.
Helló. A számom:06202031687. Esetleg hol találkozhatnánk?
Esztergomban vagy Visegrádban összefuthatnánk...