Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Örülj neki
Én csak pislogok , hogy miket írtok, meg milyen hibák jönnek elő. Lehet, hogy csak az enyém jó? Pedig nem kímélem! !
Motort mindig kell szerelni, minimum a szigorú karbantartást elvégezni A típushiba az meg típushiba, előbb utóbb (de inkább előbb) előjön.
Gyárival nem csinálja ez igaz.
Janókám ne térítsd le a jó útról a TL fanokat! Még a végén elterjed, hogy a TL-eket állandóan szerelni kell.
A tapasztalatok itt nem azt mutatják, hogy nem kell a TL-t szerelni. Mondjuk 10-ből egy kivétel erősíti a szabályt
Nem kell a TL-t szerelni, ha egy megkímélt darabot találsz! Nekem még semmi problémám nem volt vele! Egy motoron látszik, hogy milyen előélete volt, csak nézd meg jól. Nyugodtan vehetsz ilyen gépet!
de neked gyári dobbal gondolom nem csinálta a torpanást
Én is kiv. vagyok 3-ban miért torpan meg néha. Max ha nem találok hibát be kell ruháznom power commanderre, és beállíttatni, vagy jobb ötletem nincs.
na szuper akkor 2 motort legalább össze lehet vetni.... Lehet így könnyebb lesz.

Köszi.
A légszűrőházban az IAT szenzor van, ami a külső hőmérsékletet mérve, ha az beszarik állítólag felső tartományban dadog a motor (itt olvastam). Bár van az IAP szenzor a légszűrőház hátulján. Na az a szívócsonknál méri a vákuumot. Mivel szétszedtem tegnap a motort poénból elkezdtem méregetni én is a szenzorokat.
a légszűrőházban sincs ilyen?

a lényeg h minden érzékelőt ki kell mérni
Szerintem nincs benne légtömeg mérő, vagy csak én nem találtam meg. A külső légnyomást méri. Hátsó ülés alatt.
Beszéltem a suliban egy mérnökszakival a problémámmal kapcsolatban.

És azt mondta hogy érdemes a légtömegmérőt meg minden érzékelőt (vízhőfok stb) kimérni.

Azt mondta hogy szte ott lesz a hiba.
A szűrőmet kizárta mert mondtam neki hogy az üzemanyag terén minden érték okés lett.

Csak ez ügyben kerestelek.
Jó bőrruhád lehet, nekem ilyenkor a perforált rohadt hideg. Igaz 35fokot birom mg benne :)
Köszönöm a válaszaidat remélem a hónapba még boldog tulaj lehetek.
Értem. A németből behozott TL-ek ilyenek elvileg. Aztán otthon ki lehet tök könnyen venni a folytást.
Szeretek szerelni és ebben az irányban is szeretnék tovább tanulni. Csak mióta megláttam egy TLS-t beleszerettem. Csak az baj hogy nem vagyok 24. Szóval nekem le kell papíron fojtanom hogy vezethessem de oda csak 70Kw alatti gép okés.
Előbb a motorom legyen meg majd utána is ráér
Nekem is van egy hatalmas kérésem. Ha jól emlékszem neked van Yoshi full leömlőd TL-re? Nem szeretnéd nagyvonalakban leméretezni, és megosztani velem/velünk? Főbb befoglaló méretek, meg átmérő érdekel. Jól emlékszem, hogy 60-as?
Igen van gyenge változata, de kivehető a folytás ha jól tudom. Légszűrőházban van szűkítés+ egy kábelt kell elvágni.

Hát ha nem szeretsz motort szerelni talán ne is nézelődj tovább a TLS-ek között. Szerintem a szokásos dolgokat érdemes megnézni, főleg a hátsó futóművet. Ha nehezen indul, ha csattog, meg nem biztos, hogy rossz. Nehéz indulást a benzinpumpa típushibája, a csattogást a dekompresszor tipikus hibája okozza. Előbbi könnyen, utóbbi nem orvosolható.
Üdv. mindenkinek. Szeretném kérdezni hogy TL 1000 S-nek van 68kw (92Le)-s változata gyárilag? A másik kérdésem hogy motor vétel előtt állok és kérdezni szeretném hogy mire kéne különösen figyelnem? Mik azok a kis jelek amik óva intenek a TLS-től? Válaszokat előre is köszönöm!
Nem.
Talán, de az is mérve leszen. Meg az IAP IAT AP is...
Vagy a tankban lévő fémházas szűrő?
Kompresszió?
Vagy TPS?

Bocs ha sok hülyeséget írok csak törpölök