Nem kell a TL-t szerelni, ha egy megkímélt darabot találsz! Nekem még semmi problémám nem volt vele! Egy motoron látszik, hogy milyen előélete volt, csak nézd meg jól. Nyugodtan vehetsz ilyen gépet!
A légszűrőházban az IAT szenzor van, ami a külső hőmérsékletet mérve, ha az beszarik állítólag felső tartományban dadog a motor (itt olvastam). Bár van az IAP szenzor a légszűrőház hátulján. Na az a szívócsonknál méri a vákuumot. Mivel szétszedtem tegnap a motort poénból elkezdtem méregetni én is a szenzorokat.
Szeretek szerelni és ebben az irányban is szeretnék tovább tanulni. Csak mióta megláttam egy TLS-t beleszerettem. Csak az baj hogy nem vagyok 24. Szóval nekem le kell papíron fojtanom hogy vezethessem de oda csak 70Kw alatti gép okés.
Nekem is van egy hatalmas kérésem. Ha jól emlékszem neked van Yoshi full leömlőd TL-re? Nem szeretnéd nagyvonalakban leméretezni, és megosztani velem/velünk? Főbb befoglaló méretek, meg átmérő érdekel. Jól emlékszem, hogy 60-as?
Igen van gyenge változata, de kivehető a folytás ha jól tudom. Légszűrőházban van szűkítés+ egy kábelt kell elvágni.
Hát ha nem szeretsz motort szerelni talán ne is nézelődj tovább a TLS-ek között. Szerintem a szokásos dolgokat érdemes megnézni, főleg a hátsó futóművet. Ha nehezen indul, ha csattog, meg nem biztos, hogy rossz. Nehéz indulást a benzinpumpa típushibája, a csattogást a dekompresszor tipikus hibája okozza. Előbbi könnyen, utóbbi nem orvosolható.
Üdv. mindenkinek. Szeretném kérdezni hogy TL 1000 S-nek van 68kw (92Le)-s változata gyárilag? A másik kérdésem hogy motor vétel előtt állok és kérdezni szeretném hogy mire kéne különösen figyelnem? Mik azok a kis jelek amik óva intenek a TLS-től? Válaszokat előre is köszönöm!
Köszi.
a lényeg h minden érzékelőt ki kell mérni
És azt mondta hogy érdemes a légtömegmérőt meg minden érzékelőt (vízhőfok stb) kimérni.
Azt mondta hogy szte ott lesz a hiba.
A szűrőmet kizárta mert mondtam neki hogy az üzemanyag terén minden érték okés lett.
Csak ez ügyben kerestelek.
Hát ha nem szeretsz motort szerelni talán ne is nézelődj tovább a TLS-ek között. Szerintem a szokásos dolgokat érdemes megnézni, főleg a hátsó futóművet. Ha nehezen indul, ha csattog, meg nem biztos, hogy rossz. Nehéz indulást a benzinpumpa típushibája, a csattogást a dekompresszor tipikus hibája okozza. Előbbi könnyen, utóbbi nem orvosolható.
Talán, de az is mérve leszen. Meg az IAP IAT AP is...
Vagy TPS?
Bocs ha sok hülyeséget írok csak törpölök