Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

arra már tuti elmegyek, szarok az időjárásra:D
Nem csináltam sok képet, meg nem is igazán olyanok. No meg még a gépre nem raktam fel (nem találom a kábelt). De majd felrakom és lehet feltöltöm.
Mondjuk szerintem lesz még rá lehetőség idén, hogy guruljunk hasonlóan nagyot. Szerintem amit beszéltünk a talin, egy szlovák út jó lenne csak kellene egy guide!
Én is sajnálom, egésznap tök jó idő volt
De hidd el, ha ott vagyok tuti esik ilyen az én szerencsém...
Képek?
Köszönöm a segítséget! A vészleállító gombjának a csatija volt a hibás!
jah, és 5.5 literre jött ki a fogyasztás. Volt benne egy kb 30 km-es szakasz ahol 170-190 között mentünk. Tökéletes szerintem.
No Urak, jelentem elmondhatom h körbebicajoztam a balcsi tengert. Igaz ez motoros biciklivel történt. Tök jó időnk volt egész nap, egyedül szepezden szaladtunk bele vizes aszfaltba de felülről már nem jött ránk semmi. Végig túra tempo, nézelődés. Kilátók látogatása, kaja stb...Nagyon jól sikerült, Dávid sajnálom h nem jöttél. Fasza mert már nemigazán volt forgalom és lehetett normálisan közlekedni. Bár eléggé elfáradtam, 480 km mentünk. Ahogy látom még ehhez egy kb. 200-300 km tudnék pluszba menni egy nap, de az már tényleg a vége.
Igen, én is a piros kis gombocskára gyanakodnék. Ha meg nem az, akkor is arra keresném a hibát.
Ahogy Luká mondta. Piros gomb jobb oldalt, vagy annak a csatija, sztenderkapcsoló, kuplungkapcsoló, jah és van benne dőlésszög érzékelő is. Semmi köze az olajhoz a dolognak...
A vészleállító kapcsolója (jobb kormánycsutka piros gomb) sztem off állásban van.Menj nézd meg sztem tuti az a baj.
Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem, h. kilábaljak a xarból.

A '97-es TL1000 S-em egy hétig a garázsban várta, hogy összejöjjön a lóvé az olajcserére. Előtte frankón tudta a dolgát, gondoltam ez ezután sem fog változni. Tévedtem! A cseréhez szükséges cuccokkal kiállítottam a garázsba és gondoltam megmelegítem egy kicsit a jószágot az olajcseréhez. Kulcs elfordít és hallom (vagyis nem hallom), h. dolgozna az AC pumpa. Az LCD kijelzőn pedig villog egy olajos kanna és megjelent egy "CHEC" felirat. Gondoltam magamban biztos kevésnek találja az olajat mert éppen min jelzésen volt és oldaltámaszra döntve megzavart valami villanyos érzékelőt. Egyenesbe állítottam és semmi. Olajat töltöttem hozzá és semmi. Aksit levettem majd vissza és semmi. Csatlakozókat megmozgattam, könyörögtem hozzá majd szidtam mint as bokrot és még mindig semmi.

Van a motorblokkban elektromos szintérzékelő?

Légyszi segítsetek ha tudtok!
nem! legalábbis én nem. Imádkozom h nem legyen eső a szabadnapjaimon.
Na mi van skacók mindenki motorozik?
hívlak holnap, megdumáljuk.
De ezért a kihagyhatatlan ajánlatért ugye állhatom a postát Londonig? Csak hogy fair legyen tényleg minden...
Elsőnek leszed, visszaalakít, meghegeszt.
Mellégyárt egy másikat, és azt hozzáhegeszt...
Jól mondod!
AWI vagy elvág és új merevítő
mit tud csinálni evvel a törésel oszitesónk?
5-5ezerforintotadokakettőért.
Sanszos az eső péntekre...
Sziasztok! Esetleg ha valakit érdekelne egy gyönyörű V2-es:
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/67055
na skacók a gép elment Oszihoz ujjászületni.
Majd rak fel képeket a hibákról és a javításról.

Indulásnak csak ennyi.
így érkeztem meg hozzá.
Na skacok, beiratkoztam a MAMI-ba. Be fogom vinni a TL-t szervizkönyvvel és megismertetem az emberekkel. Vizsgán HAJASTL kuplungcsere és szelepbeállítás