Mondjuk szerintem lesz még rá lehetőség idén, hogy guruljunk hasonlóan nagyot. Szerintem amit beszéltünk a talin, egy szlovák út jó lenne csak kellene egy guide!
No Urak, jelentem elmondhatom h körbebicajoztam a balcsi tengert. Igaz ez motoros biciklivel történt. Tök jó időnk volt egész nap, egyedül szepezden szaladtunk bele vizes aszfaltba de felülről már nem jött ránk semmi. Végig túra tempo, nézelődés. Kilátók látogatása, kaja stb...Nagyon jól sikerült, Dávid sajnálom h nem jöttél. Fasza mert már nemigazán volt forgalom és lehetett normálisan közlekedni. Bár eléggé elfáradtam, 480 km mentünk. Ahogy látom még ehhez egy kb. 200-300 km tudnék pluszba menni egy nap, de az már tényleg a vége.
Ahogy Luká mondta. Piros gomb jobb oldalt, vagy annak a csatija, sztenderkapcsoló, kuplungkapcsoló, jah és van benne dőlésszög érzékelő is. Semmi köze az olajhoz a dolognak...
Segítségre lenne szükségem, h. kilábaljak a xarból.
A '97-es TL1000 S-em egy hétig a garázsban várta, hogy összejöjjön a lóvé az olajcserére. Előtte frankón tudta a dolgát, gondoltam ez ezután sem fog változni. Tévedtem! A cseréhez szükséges cuccokkal kiállítottam a garázsba és gondoltam megmelegítem egy kicsit a jószágot az olajcseréhez. Kulcs elfordít és hallom (vagyis nem hallom), h. dolgozna az AC pumpa. Az LCD kijelzőn pedig villog egy olajos kanna és megjelent egy "CHEC" felirat. Gondoltam magamban biztos kevésnek találja az olajat mert éppen min jelzésen volt és oldaltámaszra döntve megzavart valami villanyos érzékelőt. Egyenesbe állítottam és semmi. Olajat töltöttem hozzá és semmi. Aksit levettem majd vissza és semmi. Csatlakozókat megmozgattam, könyörögtem hozzá majd szidtam mint as bokrot és még mindig semmi.
Na skacok, beiratkoztam a MAMI-ba. Be fogom vinni a TL-t szervizkönyvvel és megismertetem az emberekkel. Vizsgán HAJASTL kuplungcsere és szelepbeállítás
De hidd el, ha ott vagyok tuti esik ilyen az én szerencsém...
Segítségre lenne szükségem, h. kilábaljak a xarból.
A '97-es TL1000 S-em egy hétig a garázsban várta, hogy összejöjjön a lóvé az olajcserére. Előtte frankón tudta a dolgát, gondoltam ez ezután sem fog változni. Tévedtem! A cseréhez szükséges cuccokkal kiállítottam a garázsba és gondoltam megmelegítem egy kicsit a jószágot az olajcseréhez. Kulcs elfordít és hallom (vagyis nem hallom), h. dolgozna az AC pumpa. Az LCD kijelzőn pedig villog egy olajos kanna és megjelent egy "CHEC" felirat. Gondoltam magamban biztos kevésnek találja az olajat mert éppen min jelzésen volt és oldaltámaszra döntve megzavart valami villanyos érzékelőt. Egyenesbe állítottam és semmi. Olajat töltöttem hozzá és semmi. Aksit levettem majd vissza és semmi. Csatlakozókat megmozgattam, könyörögtem hozzá majd szidtam mint as bokrot és még mindig semmi.
Van a motorblokkban elektromos szintérzékelő?
Légyszi segítsetek ha tudtok!
Mellégyárt egy másikat, és azt hozzáhegeszt...
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/67055
Majd rak fel képeket a hibákról és a javításról.
Indulásnak csak ennyi.
így érkeztem meg hozzá.