Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

csuklónak, hátnak egyaránt kedvezni fog :D
Miért mi van a fékeddel? Lehet jobban jársz ha veszel egy bontottat. Volt a géped Csömörön? Megcsinálták?
Oksa várom. Szerintem jó kis nap lesz, sok km-rel, jó lesz a csuklónak.
Okés köszi.
Kerestem amúgy neten de TLR-hez találtam csak.....
Ha nem találsz sehol, a legyártásában tudok segíteni. De sztem tuti van hozzá felújító készlet jobbféle mocis boltokban.
Na ezt még kitalálom, hogy hogy legyen, merre találkozzunk. Meg ha hétfőn kiderül a szabis dolog, akkor is írock
Hátsó féknyereghez hol kapok tömítést?Vagy valami felújító szettet?
Nem sajnos. Én Szalkszentmártonról indulok, a cimbivel Dunavecsén találkozok. Ha nem akarsz lejönni ide Szalkra, akkor Siófokon tudnánk találkozni, bp-et nem ejtjük útba. (meg nem is esik útba). Az jó lenne ha jönnél.
Jövőhéten hétfőn meg tudom mondani, mert most nincs benn akitől függ a dolog. De mivel jó előre szólok, így elég sanszos. Ti pestről indulnátok? Mert én Gyöngyösről, és Pesten(Érden ahol találkoztunk) keresztül jutok el legrövidebb úton Siófokra.
Igen péntek. Mikor derül ki, hogy kapsz-e szabit? Mi valahogy úgy terveztük, hogy reggel indulás lakhelyről, Siófokon állunk meg először. Ott pihi nézelődés vagy kaja, vagy vmi ilyesmi, utána meg indulás. Oda jönnél, vagy ide jössz lakhelyre és 1ütt megyünk?
Én lehet elzsalnék Veletek Ez pénteki nap ugye? ha sikerül szabit intéznem akkor menek
Sziasztok! Valakit érdekel esetleg két D&D nyitott carbon dob? SV/TL1000-re valóak. Nagyon király hangjuk van!
Sziasztok ! Új cucc lett eladó ! Egy Gaerne csizma . Leírás az adatlapomon az eladó holmik alatt . Illetve továbbra is eladó a 2 db sportdob . Eladó KTM 950 SM-hez kettő db klasszikus GPR karbon sport dob csőszűkítőfurulyával együtt , E szabványos . Közúton legálisan használhatod amellett , hogy elég nagy hangja van .Az E szabványos plakett miatt a rendőr nem tud bele sem kötni . Akár gyári dob hiánya esetén is tudom ajánlani mivel ezzel le is tudod műszaki vizsgáztatni ! Ajánlott motorok amikre felteheted : KTM 950 SM , Adv , stb , Suzuki TL 1000 , DL 1000 , SV 1000, Honda VTR SP és F kivitel , Yamaha XT 660 X vagy R KTM 690 . Ha bármelyik cucc érdekelne írhattok e-mailt a thedoberman15@gmail.com címre vagy telefon a 06/30-81-52-437-es számon utol tudtok érni .
Szívesen csatlakoznék, de pont azon a héten nyaralok. Jó szórakozást. Haverodnak meg jobbulást, ha esetleg nagyon összetörte volna magát! Pénteken én is láttam egy motort csúnyán elütve. Ronda volt
Üdv Kartársak. Szeptember 13-án cimbivel tervezzük körbemotorzni a balcsit, ha az idő engedi. elindulunk reggel, odaérünk Siófokra és onnan indul a körmenet. Közben megállunk kajálni esetleg nézelődni, gokartozni stb... Majd ahogy a szitu adja. A tempó szigorúan túra, 100-120 között. Nem száguldozni szeretnék. Ha valakinek van kedve csatlakozni szívesen látnám. Ha van érdeklődő innen akkor a részleteket majd leírom később. Addig is vigyázzatok magatokra! (cimbimet tegnap elütötték, full vétlen volt). Üdv
george design.
Neten rátalálsz
Helló Luká! Hol szerezted a matricákat a motorodra?
de egy sporttúra nem ártana
Lelopom öregapám bringájáról a pilácsot
5 nap 2 felnőtt Siófok aranypart kemping!
Nem kell ide enduro kérem szépen!
Arról nem beszélve hogy ez még így megpakolva is megy :P
Akkor nem szóltam. Én kevesebbre emléxem, de lehet neked van igazad. Nappal kell menni, vagy szerelni rá dinamót meg csepel lámpát.
Amúgy 13400ft az új. Ha kártalanít a posta pont kijön belőle egy zsír fesszab.
Tatabányai fesszabályzóm volt benne. Felhívtam a csókát. Nagyon rendes volt, és elvállalta jutányos áron a javítást. El is küldtem neki, csak nem ért oda. Azt mondja ezek nem nagyon szoktak tönkremenni, de elvileg más miatt nem tölthet túl, főleg, hogy a generátorom meg működik rendesen. Kábelköteget is átnéztem újra. Szerintem a generátornak nem árt, ha nincs rajta terhelés. Gondolom én. Talán 1órás motorzás belefér, mert megőrülök már gép nélkül Ja arra godnoltam, hogy nem kapcsolok lámpát, és havert küldöm előre
Ja és, nem merül le olyan gyorsan, csak ne kapcsolj világítást. Tényleg. De mondjuk nekem valamennyit töltött, csak nem eleget.
Szia! Hát figyelj, mint ahogy meséltem én rossz fesszabbal vettem a gépet és kb 500 km raktam bele úgy hogy nem volt jó. Mint utólag felvilágosítottak szerencsém volt. Nálam a fesszabban a három fázis egyik diódája halt meg, így tudta némileg a töltést szabályozni.A szerelő figyelmeztetett hogy ez akár a generátoromba is kerülhetett volna., legrosszabb esetben leégett volna.Ettől kezdve, amíg meg nem érkezett a szabályzó nem használtam a gépet. Ajánlom a Solvart Kft.-t, Tatáról. Nekem is Oszi ajánlotta, ha jól emlékszem 11000 ft-os készített szabályzóra lett kicserélve és tökéletes azóta is. Annyi volt vele, hogy a csatlakozót rá kellett eszkábálni, de ezt a villamossági szerelőm tökéletesen megoldotta. Ill. még annyi, hogy a felfogatása nem pontos, mivel univerzális, így nálam per pill egy csavar rögzíti. Szerintem jobb mint javítgatni a régit. Ja és szerintem postával is dolgozik a muksó. Remélem jó lesz a gép. :)