Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csodálkozol, hogy zörgött :D Az szerintem a vezérműlánc feszítő egyik lefogatósa. Nem?

Há, amúgy megjött a kipuff végre. Épp pakolom össze a motort.
Ez hogy honnan?
Hazaértem:
Tehát bővebben:

A V2 Sportmotor teljesen más élményt nyújt mint egy soros 4 es!
Most általánosságban:
A soros 4 esek tovább pörögnek 11.000 nél (TL 1000 R 10800 nál tilt,)
Ugyanabban az évjáratban lóerejük is nagyobb általában , végsebességük is,
de aki ilyet választ azért válassza:
1. mert nem akar annyira tömegmotort akar, mint a japán, sor 4 esek..
2. a nyomatékossága miatt , elég jó ,
azaz alsó fordulatszámról nagyon húz, nem úgy mint a sor 4 esek ahol lórúgások vannak 7000 és 10000 fordulat körül..
A TL folyamatosan húz mint a mozdony!
3. Hangja miatt:
egy nyitottabb kipufogóval, van egy mindenki által fejet falkapató (megnézik! mint állat ) olykor hátborzongató érzést nyújtó hangja, főleg ha éppen te ülöd meg :)
Tehát teljesen más élményt nyújt. Nem fogsz vele 300-al száguldozni, valószínűleg.
(Ha valaki mégis tudja hogy lehet kihozni belőle normális áron az ne titkolja )
4. Chopperes, egyéb stílusú motoros barátaid sem néznek rád ferde szemmel h speedes vagy!
nem boncolgatják a lóerő nyomaték adataidat, el vagy fogadva minden Téren. V2 az V2..
5. imádni fogod a lángcsóvát!
6. Power commander segít kezesebbé tenni apró hibáit, gázreakcióit, gyári gyújtásgörbéjének pontatlanságát
(Jó kipuffal, jól beállítva, szinkron stb stb...)
7. nem ijedsz meg olykor egy kis szereléstől !
8. Mindig van egy kis pénzed rá ha épp igényel valamit a kicsikéd! (ne less így a nők is ilyenek )
(Meg persze igáyneidtől, használatodtól is függ :
Fém Fékcső , Fokozatkijelző, kormánycsapágy,
kupplung , gumik! )

kihagytam valamit?
akkor a többektől várom a kiegészítést!
Köszi
Szelephézagállításnál ez a látvány fogadott
Köszi...! Lassan összeáll a kép..:)
Köszi szépen! Megfontoljuk a tényeket!
R-esnek kevesebb a típushibája szerintem mint az S-nek. Nehéz indítás a benzinpumpa miatt előfordul, a hátsó rugóstag gyakran nyekereg, kuplung is csúszhat, mert sokszor az alsó munkahenger telemegy a láncnál trutyival. Emiatt nem enged vissza rendesen.

Öreg motor foglalkozni kell vele.
Szia! Ugyan nem régóta vagyok TLR tulaj, de az előttem leírtakat csak alátámasztani tudom. A benzinpumpa szerintem többségünknek problémás szokott lenni, meg a kuplung is szokott néha csúszni. :) De ez egy sportmotor, így szerintem ez nem meglepő, ráadásul 10 éve hogy legyártották az utolsó darabot, így nem mondható mai darabnak. Az injektor sem olyan kifinomult még, így mondjuk a gázreakciók is érdekesek. Nem mondhatnám túl finomnak. Nem tudom a bratyód szerelemből akar-e motort vásárolni, tisztában van-e azzal, hogy a Tl nem feltétlen felhasználó barát motor. Gondolok a futóműre, a gázreakciókra, súlyra stb... Én személy szerint eddig nem bántam meg, imádom minden hátrányával együtt egy modernebb sportmotorhoz képest. A korabeli teszteket végigolvasva nem nehéz rájönni, hogy a V2-sek között sem volt a legjobb, legkifinomultabb, viszont szerintem a legszebb. A Duki 916-998 ami szebb, de nem biztos, hogy ilyen tartós mint a Suzi. De vannak itt nálam okosabbak ha van kérdésetek, tuti tudnak választ adni. Üdv dallosj
Köszi....remélem azért még találunk...
A lehetőségekhez igazodva legalább 4 darab,vagy még több TLR csodát nézzen meg,nem kell elkapkodni a vásárlást.
É azt mondom minél gyáribb legyen a vas,30 ezer km alatt,ami manpság szerintem már nincs is.
Köszi szépen!
Szokásos dolgok, sérülések keresése, idomok átvisgálása , repedések keresése,
Indítás előtt legyen hideg a motor, kipufogó stb,
ha sokadikra indul akkor később valószínű benzinpumpás lesz. Az kb 25 e + posta,
akkor kuplungcsúszás:
6. ban gyorsulni egyet 80 ról full gázzal, h megcsúszik e a kuplung.az sem olcsó mulatság, kb 35 e ft.
Motornak milyen a hangja.. csörgés zörgés, nemnagyon szokott lenni, Kivéve elől a dekompresszornál csörög valami,de az valmiyen szinten természetes..
Lánc , lánckerék állapota, 30-50 e Ft a szett.
Első teleszkóp :D lehúzni a porvédőt ha lejön, nem kopott e a telószár (nekem épp ez lesz cserélve) 50- E ft Tól
attól függ h mit cserélsz.

Amúgy a szokásos dolgok keress rá googléval, mit kell ilyenkor nézni :)

Bevallott karbantartások ..stb

Na várom a többi kolléga hozzászólását is! :)
Sziasztok! A segítségeteket kérném...de csak egy kicsit..:) A bratyóm TL 1000 R-t szeretne venni, és erről kérném a rossz vagy a jó infókat..! Mire kell figyelni vételkor stb...előre is köszi! Motoros Üdvözletem!
Ha így akarták nincs gond, bár inkább dobj be olyan képet amin szépen ki van glettelve az alap. Hátha jobban lesz megrendelő
Szerintem nem a színére gondolt, hanem arra, hogy tiszta hullám az oldala!
Ízlések és pofonok :D Am meg arra nem gondoltál,h mi van ha ezt pont így akarták:)))
Kár, de ha nagyjából elmondod miképpen csináljam meg a szerszámot akkor megcsináltatom a héten. Úgy le van lazulva az egyik tárcsa, hogy előbb-utóbb elhagyom.
csak az 1 ik fele van meg eddig, amit ütni kell nem találom.
mad max filbe való a foltos moci
Bocs, de ennek az aranyszínű oldalidomnak a festése egy hányadék. Képen is sz@r, akkor milyen lehet élőben
Sziasztok. Idomok javítását vállalom. Igény szerint festéssel/ Airbrush festéssel.Elérhetőségem: nevermind22@freemail.hu
Remek
A szerszámot megtaláltad? Ha nem tudsz róla valami műszaki rajz félét?
szerdára ér ide
2 slick
Sikerült venni gumikat? Én vettem első-hátsó vágott gumit megint.
Csütörtökön jön valaki a hugaroringre?
IDŐ:R9 R9:25
BESOROLÁS:K1,K2-ben van hely.
Köszi!
Az a lényeg, ha megjön a teló jövő héten hogy mi passzol hozzá vagy mi nem,, remélem befér a villába , elvileg befér,
ha nem akkor komplett villát kell berakni, remélem nem kell túl sok minden utána.
pl: fékmunkahenger, fékkar stb stb..
féknyerget még megveszem, meglátom mi lesz..
majd írom h mi volt....