A V2 Sportmotor teljesen más élményt nyújt mint egy soros 4 es!
Most általánosságban:
A soros 4 esek tovább pörögnek 11.000 nél (TL 1000 R 10800 nál tilt,)
Ugyanabban az évjáratban lóerejük is nagyobb általában , végsebességük is,
de aki ilyet választ azért válassza:
1. mert nem akar annyira tömegmotort akar, mint a japán, sor 4 esek..
2. a nyomatékossága miatt , elég jó ,
azaz alsó fordulatszámról nagyon húz, nem úgy mint a sor 4 esek ahol lórúgások vannak 7000 és 10000 fordulat körül..
A TL folyamatosan húz mint a mozdony!
3. Hangja miatt:
egy nyitottabb kipufogóval, van egy mindenki által fejet falkapató (megnézik! mint állat ) olykor hátborzongató érzést nyújtó hangja, főleg ha éppen te ülöd meg :)
Tehát teljesen más élményt nyújt. Nem fogsz vele 300-al száguldozni, valószínűleg.
(Ha valaki mégis tudja hogy lehet kihozni belőle normális áron az ne titkolja )
4. Chopperes, egyéb stílusú motoros barátaid sem néznek rád ferde szemmel h speedes vagy!
nem boncolgatják a lóerő nyomaték adataidat, el vagy fogadva minden Téren. V2 az V2..
5. imádni fogod a lángcsóvát!
6. Power commander segít kezesebbé tenni apró hibáit, gázreakcióit, gyári gyújtásgörbéjének pontatlanságát
(Jó kipuffal, jól beállítva, szinkron stb stb...)
7. nem ijedsz meg olykor egy kis szereléstől !
8. Mindig van egy kis pénzed rá ha épp igényel valamit a kicsikéd! (ne less így a nők is ilyenek )
(Meg persze igáyneidtől, használatodtól is függ :
Fém Fékcső , Fokozatkijelző, kormánycsapágy,
kupplung , gumik! )
kihagytam valamit?
akkor a többektől várom a kiegészítést!
Köszi
R-esnek kevesebb a típushibája szerintem mint az S-nek. Nehéz indítás a benzinpumpa miatt előfordul, a hátsó rugóstag gyakran nyekereg, kuplung is csúszhat, mert sokszor az alsó munkahenger telemegy a láncnál trutyival. Emiatt nem enged vissza rendesen.
Szia! Ugyan nem régóta vagyok TLR tulaj, de az előttem leírtakat csak alátámasztani tudom. A benzinpumpa szerintem többségünknek problémás szokott lenni, meg a kuplung is szokott néha csúszni. :) De ez egy sportmotor, így szerintem ez nem meglepő, ráadásul 10 éve hogy legyártották az utolsó darabot, így nem mondható mai darabnak. Az injektor sem olyan kifinomult még, így mondjuk a gázreakciók is érdekesek. Nem mondhatnám túl finomnak. Nem tudom a bratyód szerelemből akar-e motort vásárolni, tisztában van-e azzal, hogy a Tl nem feltétlen felhasználó barát motor. Gondolok a futóműre, a gázreakciókra, súlyra stb... Én személy szerint eddig nem bántam meg, imádom minden hátrányával együtt egy modernebb sportmotorhoz képest. A korabeli teszteket végigolvasva nem nehéz rájönni, hogy a V2-sek között sem volt a legjobb, legkifinomultabb, viszont szerintem a legszebb. A Duki 916-998 ami szebb, de nem biztos, hogy ilyen tartós mint a Suzi. De vannak itt nálam okosabbak ha van kérdésetek, tuti tudnak választ adni. Üdv dallosj
A lehetőségekhez igazodva legalább 4 darab,vagy még több TLR csodát nézzen meg,nem kell elkapkodni a vásárlást.
É azt mondom minél gyáribb legyen a vas,30 ezer km alatt,ami manpság szerintem már nincs is.
Szokásos dolgok, sérülések keresése, idomok átvisgálása , repedések keresése,
Indítás előtt legyen hideg a motor, kipufogó stb,
ha sokadikra indul akkor később valószínű benzinpumpás lesz. Az kb 25 e + posta,
akkor kuplungcsúszás:
6. ban gyorsulni egyet 80 ról full gázzal, h megcsúszik e a kuplung.az sem olcsó mulatság, kb 35 e ft.
Motornak milyen a hangja.. csörgés zörgés, nemnagyon szokott lenni, Kivéve elől a dekompresszornál csörög valami,de az valmiyen szinten természetes..
Lánc , lánckerék állapota, 30-50 e Ft a szett.
Első teleszkóp :D lehúzni a porvédőt ha lejön, nem kopott e a telószár (nekem épp ez lesz cserélve) 50- E ft Tól
attól függ h mit cserélsz.
Amúgy a szokásos dolgok keress rá googléval, mit kell ilyenkor nézni :)
Sziasztok! A segítségeteket kérném...de csak egy kicsit..:) A bratyóm TL 1000 R-t szeretne venni, és erről kérném a rossz vagy a jó infókat..! Mire kell figyelni vételkor stb...előre is köszi! Motoros Üdvözletem!
Kár, de ha nagyjából elmondod miképpen csináljam meg a szerszámot akkor megcsináltatom a héten. Úgy le van lazulva az egyik tárcsa, hogy előbb-utóbb elhagyom.
Köszi!
Az a lényeg, ha megjön a teló jövő héten hogy mi passzol hozzá vagy mi nem,, remélem befér a villába , elvileg befér,
ha nem akkor komplett villát kell berakni, remélem nem kell túl sok minden utána.
pl: fékmunkahenger, fékkar stb stb..
féknyerget még megveszem, meglátom mi lesz..
majd írom h mi volt....
Há, amúgy megjött a kipuff végre. Épp pakolom össze a motort.