Szerintem sipp supp lemerul az aksi de lehet tévedek!
Nekem egyszer egy első/felsőfék munkahengert nyelt be a posta ami azota se érkezett meg a szerelőhöz hogy a DÖG FUJJA FEL ŐKET
Szerintetek fesszabályzó nélkül lehet motorozni? Meg mennyi ideig? 1órás rugatás beleférhet egy töltéssel? Visszaküldtem Tatára a szabályzót javításra, de a posta a mai napig nem kézbesítette az elsőbbségi csomagot.
Tokajban voltam nyaralni, és motorostalálkozó volt. Pont láttam egy TL-t odamentem és a Bazsi volt :) Elvitt egy körre volt bennem 2liter bor... Éjjel. Meleg volt a pite :)
bikázott aksiról nem teker szitu lehet kontakt hiba,lehet vékony a test vezeték,a fesz szab persze elromolhat úgy is tultölt.
mértem én is az akksit gyujtáson,alapjáraton ,nagyfordulatn,dadogos fordulaton,elöző topikban.
orvosoható a hiba jó lesz a vas
Utána is jó volt két napig. Rossz helyre nem nagyon lehet kötni, mert nincs két egyforma alakú, és színű csatlakozó.
Per pillanat fingom sincs, de a tököm tele, lehet hagyom a faszba egy darabig. Elment a kedvem. Poén kedvéért 200km-t kellene utaznom, hogy érvényesítsem az akksim garanciáját...
Ajjaj!
Szerintem nézd át a kábelezést, meg a csatlakozókat! Testeléssel is lehet gond, lehet valami kontakthiba! Szétszerelés előtt jó volt a gép, nem!? Laza egy csatlakozás, vagy rossz helyre kötöttél valamit.
Sokáig nem tudtam örülni a motornak. Tegnap totál behalt valami. Gyakorlatilag az aksi meg se mozdította az önindítót. Feltöltöttem, de változatlanul semmi. Bebikáztam kocsiról, bár elég haloványan tekert.
A töltőfeszem 20! V-ot. Ez hogy a fenébe? Eddig csak olyat olvastam akinek megszűnt a töltés, de hogy túlnyomassa? Akkis gondolom kuka, bár még garis, de félek nem ez az igazi hiba. Valakinek ötlet? generátor jó. 70V/5000ford tökéletesen működik. Önindítőt kivettem , az is fasza.
BOS honlapján néztem, hogy megdobja a teljesítményt középső tartományban. Mintha érezném is, de a lényeg, hogy sokat dobott az élvezeti faktoron. Végre az enyém se lóg majd ki a sorból a köv. talin
Nekem egyszer egy első/felsőfék munkahengert nyelt be a posta ami azota se érkezett meg a szerelőhöz hogy a DÖG FUJJA FEL ŐKET
Remélem gariban kicserélik azt az akksit amit a fesszabályzó vágott szét.
mértem én is az akksit gyujtáson,alapjáraton ,nagyfordulatn,dadogos fordulaton,elöző topikban.
orvosoható a hiba jó lesz a vas
Viszont furcsa, h bikázott aksiról sem teker?
Fesszabályzóra gondoltam, de az tud túl is tölteni?
nekem is volt hasonló hiba a hol a farokba vetted az akksidat hogy 200km re lehet papírpzni
Per pillanat fingom sincs, de a tököm tele, lehet hagyom a faszba egy darabig. Elment a kedvem. Poén kedvéért 200km-t kellene utaznom, hogy érvényesítsem az akksim garanciáját...
Szerintem nézd át a kábelezést, meg a csatlakozókat! Testeléssel is lehet gond, lehet valami kontakthiba! Szétszerelés előtt jó volt a gép, nem!? Laza egy csatlakozás, vagy rossz helyre kötöttél valamit.
A töltőfeszem 20! V-ot. Ez hogy a fenébe? Eddig csak olyat olvastam akinek megszűnt a töltés, de hogy túlnyomassa? Akkis gondolom kuka, bár még garis, de félek nem ez az igazi hiba. Valakinek ötlet? generátor jó. 70V/5000ford tökéletesen működik. Önindítőt kivettem , az is fasza.
BOS honlapján néztem, hogy megdobja a teljesítményt középső tartományban. Mintha érezném is, de a lényeg, hogy sokat dobott az élvezeti faktoron. Végre az enyém se lóg majd ki a sorból a köv. talin
galéria