Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

15 nap mire kártalanítanak, ha nem ér oda a csomag. Mosd addig hogy motorzok, b...meg.
Szerintem sipp supp lemerul az aksi de lehet tévedek!
Nekem egyszer egy első/felsőfék munkahengert nyelt be a posta ami azota se érkezett meg a szerelőhöz hogy a DÖG FUJJA FEL ŐKET
Szerintetek fesszabályzó nélkül lehet motorozni? Meg mennyi ideig? 1órás rugatás beleférhet egy töltéssel? Visszaküldtem Tatára a szabályzót javításra, de a posta a mai napig nem kézbesítette az elsőbbségi csomagot.
Nincsmit faxa a póló beválalnám én is
Én is örülök neki! Köszönöm a fuvart :)
Nyugi nem én ittam hanem HAJAS Örülök hogy összefutottunk,és utolag is ISTEN ÉLTESSEN
Bazsi nem szabad ittt asan nyeletni
Tokajban voltam nyaralni, és motorostalálkozó volt. Pont láttam egy TL-t odamentem és a Bazsi volt :) Elvitt egy körre volt bennem 2liter bor... Éjjel. Meleg volt a pite :)
Ezt kaptam a barátaimtól szülinapomra ;)
Szóval tekert az, de vontatottan. Azt hittem megpörgeti, mint állat. De nem.
Tekert, de többet vártam volna. Éppen beröffent. Attól tartok a kocsiban is ez lesz az utolsó tele majd az akksinak.

Remélem gariban kicserélik azt az akksit amit a fesszabályzó vágott szét.
bikázott aksiról nem teker szitu lehet kontakt hiba,lehet vékony a test vezeték,a fesz szab persze elromolhat úgy is tultölt.
mértem én is az akksit gyujtáson,alapjáraton ,nagyfordulatn,dadogos fordulaton,elöző topikban.
orvosoható a hiba jó lesz a vas
Igen tud. Már találkoztam ilyennel.
Viszont furcsa, h bikázott aksiról sem teker?
Mondjuk az a 20V kimondottan jót tehetett az ECU-nak. Ha az elszállt volna leszopom magam.
előző tulaj vette amikor a moci nem indult be elhozatalkor. Győrben. oda-vissza 200km.

Fesszabályzóra gondoltam, de az tud túl is tölteni?
fesszabályzód behalt,vagy csatlakozási hiba.
nekem is volt hasonló hiba a hol a farokba vetted az akksidat hogy 200km re lehet papírpzni
Utána is jó volt két napig. Rossz helyre nem nagyon lehet kötni, mert nincs két egyforma alakú, és színű csatlakozó.

Per pillanat fingom sincs, de a tököm tele, lehet hagyom a faszba egy darabig. Elment a kedvem. Poén kedvéért 200km-t kellene utaznom, hogy érvényesítsem az akksim garanciáját...
Ajjaj!
Szerintem nézd át a kábelezést, meg a csatlakozókat! Testeléssel is lehet gond, lehet valami kontakthiba! Szétszerelés előtt jó volt a gép, nem!? Laza egy csatlakozás, vagy rossz helyre kötöttél valamit.
Sokáig nem tudtam örülni a motornak. Tegnap totál behalt valami. Gyakorlatilag az aksi meg se mozdította az önindítót. Feltöltöttem, de változatlanul semmi. Bebikáztam kocsiról, bár elég haloványan tekert.

A töltőfeszem 20! V-ot. Ez hogy a fenébe? Eddig csak olyat olvastam akinek megszűnt a töltés, de hogy túlnyomassa? Akkis gondolom kuka, bár még garis, de félek nem ez az igazi hiba. Valakinek ötlet? generátor jó. 70V/5000ford tökéletesen működik. Önindítőt kivettem , az is fasza.
Olvastam, köszi!

BOS honlapján néztem, hogy megdobja a teljesítményt középső tartományban. Mintha érezném is, de a lényeg, hogy sokat dobott az élvezeti faktoron. Végre az enyém se lóg majd ki a sorból a köv. talin
Jó lett, írtam oda is. Grat! Gondolom így a hanggal még jobban is megy!
fasza!
köszi
Ügyes vagy, jó lett!
A fotók nem a legjobbak, de ilyen lett a végeredmény:

galéria