Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Értem. Azért bízom benne, hogy nem gyakoriak ezek a hibák :)
És amikor kint a feszítő teljesen, és a lánc csak nyúlik?
Nemtudom igazából. Azt tudom, h volt akinek a Busájában elszakadt a vezérműlánc...
Sztem is kicsi, és kényelmetlen mint állat. A fogyasztásról nem is beszélek. Meg a TL-ek amúgy is szebbek kinézetre, és a hangjuk is jobban tetszik...
Azt elismerem, hogy a honda sok hallhatatlan blokkot gyártott már, tetszene is, de nekem az SP pici lenne :D
Nem igazán értem, hogy hogyan tud átugrani. Elvileg a feszítője olyan, hogy csak egyik irányba mozog. Szóval nem tud visszalazulni, esetleg nem feszít. Nem kötekvés, csak tényleg érdekel
Mert lánc van benne. Nyúlik, át tud ugrani, elszakadni stb...
A fogaskerék nem ilyen. Az max elkopik sok sok idő alatt...
Nézd csak a VTR SP-ét...ezért nevezik halhatatlan blokknak azt...
De miért annyira gáz ez a láncos megoldás? Ahogy nézem az LC8 is ugyan ilyen.
jaja, zümmögött mindig mikor gyújtást kapott
Áramot is kapott? Zümmögött a pumpa?
A fogaskerekes hajtástól van jó hangja a blokknak... (Bár a láncot kihagyhatták volna mint az SP-knél...)
Lehet valami csatlakozó laza, vagy kábel meg van törve.
szetszedtem, bizti ok, pisi ok. osszerakom es pocc roff. nem vagyok nyugodt.
Biztosítékok megnéz elsőnek.
Benzin van-e?
Tank felnyit, üzemanyagcső lehúz(és beledug egy flakonba), gyújtást ad rá, megnéz, h pisil-e.
Hát ez csöcs. Próbáld meg a hibakód kiolvasást, hátha dob valamit.
bajság van. 3 napja letettem a mocit úgy, hogy semmi baja. Most reggel indítanám, és csak teker teker teker és semmi. Olyan mintha levetted volna a gyertyapipát vagy mittudomén. semmi pöffenés, csak az önindító forgat. Volt már valakinek hasonló? Benzin van, akksi jó
Azé az, hogy ki tudom venni bármelyik tengelyt úgy, hogy nem kell sem a lánccal, sem a feszítővel baszkódnom, azért nem rossz. Dukit meg hagyjuk... eccer csináltam, lapkázáskor arra figyelni, nehogy beessen a hengerbe a szelep... vicc kategória.
Voltak még 500-as 2T krosszgépek is. Na az sem fehér embernek való.
Az másodlagos lenne. Legalábbis engem nem nagyon érdekelne. Nyilván nem azzal mennék nyaralni. A CR250 meg az YZ250 is elég kemény gépek, amikhez volt szerencsém, de azért egy 500-as gyorsasági, főleg amikor előtör belőle a 2t orgánuma, az azért szőr állítgató lehet. :)
Olyat én is meghajtanék azért. Fogyasztására viszont kíváncsi lennék. Biztos kijön 7-8-ból
Igen! Okos húzás TL szerelmeseknek ecsetelni mennyire elbaszott a TL vezérlése, és mennyivel jobb a duki-é. Ahogy Janó, mondta, mi így szeretjük, és szerintem senki sem cserélné 2t-re. (bár egy rgv500-at meghajszolnék)
Kétütemet pont a nyomatékmániások között kell emlegetned :)
A zörgés nem is baj csak a nagy hajtási veszteség és a nagy tömegek amiket mozgatni kell, mind ezt ráadásúl olajban, hogy azzal is küzdjön, Dukin legalább levegőben forog és szíj van :)
Sőt a 2T nél még szelep sincs :P
Örülök, hogy kifejtetted a véleményed :) mi így szeretjük. Hadd zörögjön..
általánoságba írtam, tl ben szíj sincs :) ...de egy elbaszott vezérlés az van....
itt lánc ott lánc itt fogaskerék ott fogaskerék itt tengely ott tengely :D
Ha jól tudom le se kell venni a láncot csak kivenni a két vezérműtengelyt mert fogaskerekek hajtják azt összejelölöm és elméletileg jónak kell lenni összerakáskor. Jól gondolom?
Szerintem nem kell a TL-nél azokat a feszítőket kibontani