Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi oszi ha minden jól megy ma nézzük meg mert a szelephézag pontos beállítása semmit nem segített.majd írok,hogy mi lett üdv
Melyik évjáratú Hayabusa teló van benne?
Megkérdezhetem miben mérték?
Úgy nem lehet megoldani az első sárcéfő felfogatást hogy csináltatsz neki egy konzolt?
A Szerelő amikor leszedte spoilert egy csavar fejét valószínű elnyírta, így nem tudtam leszedni rendesen alsó spoilert, olajcsere is volt,az a z uj 1 napos olaj folyt el...
Szóval karter leszedéshez le kell szedni kipuf egy részét.. de ehhez meg ezt a csavart valahogy kiszedni..
Azon gondolkodtam egy belevaló csavart középen kifúrni, kisebb mentet bele, fémragasztóval bele ragasztani eredeti helyére és van ujra működő olajleeresztő csavar! ?

Idén csak max 300 km-t mentem a mocival....
Szóval a mai kipróbálós történet:
2 hetes szerelés után (amikor volt időm rá, csináltam) Kipróbáltam végre mocit ,
gondoltam gyorsulok egyet, 1-2-3 jól ment, Fékcsövek is jól vizsgáztak.
4. felkapcsolásnál hirtelen mintha kikapart volna, gondoltam ilyen erős nem lehet, sajnos,
biztos lapos a gumi ,lehet defekt, (Előtte pumpáltam fel), első fékre jól reagált , de belenéztem a tükörbe és láttam egy csíkot.. akkor sejtettem hogy az olaj.. Elsőfékkel lefékeztem ,leállítottam a motort.. és kifolyt a maradék olaj is.. telefonálgattam és 2 órán belül megmentettek haverok kocsival..

Tehát 2 hétig szabadidőmben szereltem:
Hayabusa Teló Berakva, első sárvédő 2 felfogatása nem passzol,
így kell hayabusa sárvédő is, a teló a villába egy az egyben jó!

És most jön a java! :
Első lámpát kicseréltem Triumph ST 1050 re, Jobboldalosra EU , Lámpa
(3 projektoros lámpa) na ez volt a legtöbb idő, befaragni.
Még nem véglegesek a felfogatásai.
Szóval hetek óta CSináltam a motort.

Töltéssel sokat problémáztak itt a fórumban úgyhogy,
Vettem vízhatlan feszültségmérőt- töltésmérőnek.. töltésvisszajelző
És
Általad Ajánlott Venhill Fém Fékcsöveket!
fékcső 1
fékcső 2

és átlátszó első spoilert :link
és Ezt a kamerát: link

és piros Markolatot link

Fékolajtartályon gondolkodom

És ledes hőmérőt is talán, valemelyiket: link
kb ennyi!
Olajkarter leszed, úgy kezdődik. Be betétezni nem lehetett, mert nem volt elég vastag anyag. Valami másik menet lett bele vágva. Arra figyelj, h 1.25-ös legyen, mert a 1.5 menetemelkedés már nagy.
Amúgy nem kell azt széttépni. 23Nm-el kell meghúzni...
Eleje milyen lett?
Köszi de attól tartok hogy enyémben megszakadt a menet,
most cseréltem először olajat hogy végre megyek vele...
kb 5 km.t sikerült...
és nem lehetett elég erősen meghúzni, ÍGY utólag tudom ..
Gondolkodom hogy legyen megoldva ha kiszakadt a menet,
csak ne kelljen szétszedni.. Ötlet?
még nem dumáltam meg a cimbivel, de szerintem reggel 8-9kor indulunk. kb 10-11 siófok.ha gondolod gyere oda szalkra, onnan meg együtt tudunk menni és tudunk találkozni a többiekkel.Szerintem kb addigra ők is oda tudnak érni.
M14x1.25, mint a Gixxerben... Épp most csináltuk a havernak is...
Hello! Meg tudná valaki mondani TL R es olajleeresztő csavar méretét? pontosan, menetet, menetemelkedést.
Végre mentem a géppel szerelés után és Elhagytam... útközben.
Majd elmesélem.. nem semmi volt!
Előre is köszi! !
én is mené k
Köszi!

Akkor még egyeztetünk késöbb az ügyben!
Addig is mindenki használja ki a motorozásra a lehetőséget!
Idén még egy centit sem mentünk sajnos!
Talán nemsokára!
Én Pesten keresztül megyek, szóval ott valahol összefuthatunk.
Sziasztok!

Budapestről menne még valaki TL-el erre a 13.-ai megkerülésre?
Lehet hogy lenéznék....gondolom a régiek közül senki
oks köszi nem tűnik bonyolultnak.
ha lessz rá időm neki esek.
köszi
A rugóstagon kívül nem árt a lengővilla csapágyat megnézni, mert tipikusan berohad, és néha elreped a csapágynál. Nekem be volt rohadva. Rugóstagot ha kiveszed és valahogy sikerül összehúzni a rugót akkor a villás végénél szétcsavarozható. Van egy ellenanya a rúgó alatt amit ha meglazitassz kicsavarható a pálca a felfogató villából. Onnantól látnod kell, hogy mi a helyzet. Nem tudom érthető -e, de szétszedéskor adja magát. Rugót kell jól összehúzni, meg az előfeszítést lazítani. Spaniferrel ne próbáld mert elszakadhat. Tapasztalat :) ha kellenek méretek a rugóstaghoz szólj.
Oksa! Csörgök majd a részletek ügyében!
Gyári tükör párban nincs valakinek elfekvőben?
Na, zsíros a péntek 13. És sztem akkor Siófokon találkozzunk, mert nekem nagy kerülő lenne felétek elmenni.
Ez nem hiszem, hogy ki lenne operálva, ez az üzemanyag nyomásszabályzó. Gondolom a légszűrőházból a pillangókra gondolsz.
Oszi! Ez az ami nekem is ki van operálva nem? Most néztem a cuccokat amiket kaptam hozzá és ezt is adta hozzá a muksó. Meg ugye amit mondtam, hogy egy gumilappal a lukakat befedték. Ki kéne próbálnom egy olyan gépet amibe ez még benne van - csakhogy mi a különbség.
Szia,
Tegnap amiről beszéltünk:

okés köszi
Őszi az oszi akart lenni.
Ha jól emlékszem őszi tls-ét is újította fel. Ha nem holnap írok bővebben. Most mobilról macerás. Amúgy nehéz szétszedni, ha van rúgó össze húzód. Esztergályos megcsinálja.
Janó!

Mennyire macerás a hátsó rugóstag probléma megoldása?Mert az enyém már elkezdett kattogni.

Vagyis sztem az mert nagyon onnan jön a hang és csak akkor amikor megrugóztatom a rugóstagot.
Ebben a "szép" időben Két napja csak a garázsban áll szegény Most, hogy végre jó....