Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na mi az? Mindenki elmotorozott a végtelenbe?
De neked gyári van...
Akkor most megnyugodtam.
Nálam, ha felnyomom a pilácsot, akkor megy fel 14V fölé. Amúgy nekem is akörül van.
Ma betartják a sünök a fokozott ellenőrzést, mindenki figyeljen. Harasztitól, Albertirsáig 4 helyen igazoltattak, trafit nem láttam. Dabasnál roppantul unatkoztak, így meg is állítottak. Örültem a napon, full bőrben. Közben elsuhant mellettünk egy sárga "S" Valaki?
Jóvan tudom, csak kötekedem :D
Jó az a töltőfesz, főleg ha full terhelés van a gépen...
Zénerdióda volt benne elpattanva, valószínű a motor szétszedésekor nem voltam elég óvatos vele. Az öreg szerint.
Visszakaptam Tatabányáról a fesszabályzóm. 13,9V körül van a töltésem. Kicsit keveslem, nektek megvan a 14,4V? Nem igazán emlékszem, régen mennyi volt amikor még jól működött. Köszi!
250/1 csak elírtam.
Adatlapomon sztem van róla kép is
Helló nem mert azóta már több motor megfordult alattam most egy dr 650nem van tudom hogy csak enduróztam meg nem megy egyik sem úgy meg tök más stílus de bízom a 7 éves terepmotorozási rutin az elkezdésben segítt meg nem kell egyből tökig húzni neki.
Meg a lúd az legyen kövér
A 2501/1-es Mz az milyen az?
Haverom 200-as robogó után vette a 990-es superdukot. Még szerencse, hogy volt esze, és túlélte az első fél évet Már egész jól nyomja a géppel.
Nekem is 2501/1 Mz után jött a jószág.
Ha fejben rendben van a gyermek akkor nagy baj nem lehet.
Jah azért pár kiló izom nem árt ha van rajta
Az a helyzet hogy mikor mentem balcsira előtte akartam cserélni és odáig jutottam hogy a tömítés kijött nagynehezen visszaraktam a dugattyút vissza nyomtam csak ugye annyi folyadék elment hogy nem volt hátsó fékem. (Legalább a takarítás része megvolt )
Feltöltöm folyadékkal aztán meglátjuk mi lesz.
Nekem is ez volt az első gondolatom
Amúgy az RMX után nem lesz kicsit nagy egy TLR?
Ez egy összerakott TL, ismerem a gazdáját. Régen írt ide is.
Kell rá költeni, de mivel TL buzi adja el, ezért valószínű megbízható a gép.
Nekem is be volt gyűrve mindkettő oldalon. Darabokra szedtem, pucolás, és összerakás normálisan. Telemegy ferodorral, és kilöki a tömítést a helyéről.
Megcsinálták igen de a telómra is kéne egy felújítás de az ráér.
Cseréltem fékbetétet és a tömítésem rottyon van.Gyakorlatilag begyűrte a dugattyú...
És kéne tömítés hozzá.
Most hátsó fék nélkül tolom :D
Ja igen néztem többet is és az árát én is furcsállom mér ennyi.
DE addig is köszönök mindent.
Ez nekem messze van, hátha van olyan itt a fórumon aki elmegy Veled megnézni. Nekem is így segítettek anno mikor mentem nézni mocit.
Ez az ár kicsit túl alacsony egy TLRhez szerintem, félő hogy ha megveszed sokat kell rá költeni. De megnézni mindenképpen megéri, sose lehet tunnyi
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_tl_1000_r-7154153
EZ lenne a kiszemelt motor ha minden igaz.
Egy baj van amit írtál az hogy nincs ien személy az ismeretségi körömben.
Ha visszaolvasgatsz nem is olyan régre, taglaltuk, hogy mikre kell figyelni. Érdemes olyan embert magaddal vinned, akinek van/volt ilyenje, tudja a típushibákat, illetve tisztában van vele hogy hogyan is kell mennie egy ilyen mocinak. Ez a legtutibb szerintem. De ha van kiszemelt, lökd be ide, hátha ismerős lesz valakinek
Helló! Azután érdeklődnék hogy most állok motor vásárlás előtt és nézegettem suzuki tl 1000r-reket azokról mi a vélemény és mire kell odafigyelni?