Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kössz mindenkinek, akkor jövő héten neki is állok, most hétvégén még motorozok egy kicsit. Pink Motors-nál néztem 430 ft darabja.(Prox)
Jah jól gondolod.
Ahol a himba nem húzható félre vagy tőkés ott kikell bontani a veztengőket, láncos és szíjas vezérlésnél a feszítőt...
először mérsz, papír, kikapod a lapkákat méred azt is, és számolsz hova milyen kell, vezérlés meg vissza ha bontani kellett...
Kb 500ft/db
Ha odafigyeléssel végzed, akkor nem ördöngősség. Ha letöltöd a manualt sokat segít. Lényeg, hogy a veztengelyeket jól rakd vissza. Előtte érdemes összejelölni mindent. Nagyvas.hu-ról tudsz prox lapkát rendelni. Többit jól írtad.
Szevasztok! Én itt csendben meghúzódom és olvasgatom a fórumot de most kis segitség kellene.Nagy ördöngösség kicserélni a szelephézagoló lapkákat?(ilyet még nem csináltam csak hagyományos hézagállitást) Mennyibe kerülnek a hézagolok (db-ja) és hol érdemes megvenni öket? Ha nagy a hézag vastagabb lapka,ha kicsi a hézag akkor vékonyabb lapka kell? jol gondolom? Köszi mindenkinek.
Kinyírom az utasokat, akart lenni. Rohadt teló átírja szavakat :)
Komolyra fordítva a szót, ha ez nekem kanyar közepén elkezd ilyeneket csinálni, még a végén kinyitom az utadomat. Slick gumiról olvasni pár érdekes dolgot, csak ezért fosok, de remélem csak valami szar volt az úton.
Ha ez motor alapból igy rúgna faszom se merne felülni rá :) valami nagyon nem volt jo. Utánna cibáltam neki, de semmi durvulás. Biztos megint Elment 5 ló :-) vagy megdöglöttek :-o
ez a +5 LE eredménye
Ma elkezdtem 3-asba enyhén kigyorsitani erre 5000 -nél ugy kirúgott a hátulja, mintha soderon mentem volna. Van valami ötletete, hogy a tökömbe lehet Ennyire elcsúszni. Olajfoltra mehettem? Tiszta para, mert holnap meg kétszemélyeznék. Gumi nem tud ilyet produkálni? Tök forró volt már.
50-es lánctányérat neki, aztán majd kettesben indul, mint egy busz :D
Léka-rohonc közt nem is kell
Megy persze csak Janó nem mer 3-nál feljebb váltani
Szerintem megy ez mint a picsa. Kár variálni
áttételezd le rendesen és akkor nem lesz para :D
Még 3.-ban is felál
Természetesen én is v2-ben erősítenék, meg inkább poénnak szántam. Nekem ez tökéletes, bár van azért itt jópár nagyon kemény emelkedő, ahol a nyomatékból Sosem elég.
Hát nem tudom, nincs összehasonlítási alapom, nem mentem még S-sel sem, nemhogy másik R-sel. Nekem bőven elég ami most benne van, ahogy én használom megyek arra fullon elég. Ami viszont jó és mindenképp pozitív cimbi R1-hez képest, hogy alsó tartományban erősebbnek, lobbanékonyabbnak érzem, nekem közúton jobban motorozhatónak tűnik. Nem mentem az övével sokat, kb 100 km, de azt forgalomba. Szokatlan, hogy nagyon fent akart menni, a Tl meg 5000-től használható. Nekem ez fontos. De lehet pár év és kinövöm.
Én megcsináltam az enyémen a légszűrőház átalakítást. Neten diagramokkal is mutogatják, hogy legfelelül +5Le. Kövezzennek meg de az ég világon semmit nem érzek belőle. Gondolom az R-esnél is egy hangyapöcs lehet a különbség. Még egyszer nem szedném szét azt hiszem. Ha egy 50Le-vel erősebb lenne a TLS azt már bírnám
Nem, teljesen el volt kopva mindene!
Az se rossz
Nem lett vna jobb felújítani a TL-ét?
Hayabusa 1999-es első teleszkóp 90.000 ft volt, villahíddal együtt.
Meg persze a plusz infóra amit még hozzá tett
Az árára lettem vna kíváncsi
1: 99-2007 Teló van benne, de 99 es.
2: Mit miben mértek? Fogtam a telószárat, kivettem és beraktam az újabbat a helyére, passzolt, ugyanúgy szorult..
3: Az első sárvédő felfogatásai is passzolnak 6 ból 4.. , a maradék 2-t elvileg fel lehetne rakni egy távtartóval de így is már kiterpeszt minimálisan pont annál a 2 felfogatásnál ami rossz helyen van. Hátulról meg kacifántosabb lenne, mert a kívánt irányban süllyeztve van a felfogatás. Az áthidalandó távolság légvonalban kb 48mm.
ÉS szerintem látszódna is.
De a válasz : igen , megoldható lenne.