Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Remélem sikerül. Csatolom a frissen felszerelt Bódis dob hangmintáját. Alacsony a fordulat mert alacsony a hőmérséklet is. :D
Én egy helyet tudok......

sklep.scigacz.pl/suzuki-gs500-...

Itt az összes.......


a 96-os meg itt:
sklep.scigacz.pl/oslona-baku-b...
436Zlotyi - vagyis 436*66=~29000ft+posta
Srácok!!!

Hol tudok venni 96-os GS-re (kis tankos) BAGSTER tankbőrt?

Ja és hogyé? Köszi, lécci vki írjon!
Csak hogy én is letegyem az obulusom.
Igen, ki lehet nőni! Sajnos, az emberek nagy része úgy van összerakva, hogy mindig más kell, semmi sem jó/sznobizmus?frusztráció?/! De nekik egy 1800-as gép is kinőhető, mert egy 2500-as még nagyobb, még gyorsabb. Ha vastag a bukszád v. pályázni akarsz, tényleg ki fogod nőni. De ha mint a többiek is írják, "csak" motorozni szeretnél, tökéletes választás! Viszonylag olcsón elvisz mindenhova, egyszerű, könnyen kezelhető, stb, stb.
Kinőni???
Ezt tényleg olyanok mondják mint akik csak pályáznak!!!
Ez a motor nem arra született! Néha még engem is meglep,h mit tud ,pedig azért szeretek erőből szerpentinezni! De még mindíg nem érzem úgy,h ezt ki lehet nőni!!!! Rádobsz egy hátsó dobozt két oldal tatyót és egy tank táskát és mindenhol (IGEN, MINDENHOL!!) elvisz!
Csak jól kell vele bánni! Ápolni STB. Csak azt tudom mondani,h nem lehet megbánni! Még akkor sem,ha úgy befürdesz a szervizeléssel ,mint annó én!
ÁPOLNI KELL!!!
Teddynek igaza van!

Minden ki lehet nőni......a vadállatot is:-) persze ott elsőre túl kell élni - és utána kinőni:-)
Nekem jelenleg 2,5 éves a gépezet.....54.000km-rel.....
Hogy kicsi-e?? Azt mondom erre hogy autópályán és egyenes szakaszokban kicsi...mert ott nem megy csak 180-at (a nyitott.....az enyém csak 155-160-at).....
De aki túrázni akar, az ugye nem 200-al gondolkodik..

Én nem vagyok kis darab....utassal.....3dobozzal......145-el hasitottam a Szlovén autópáylán.....szóval megy - ha menni kell:-)...

Kinővés?
Igen ezt Én is hallotam:-)
Főleg olyan emberek hangoztatják akik autopályán és egyenes szakaszokon királyak.......MINT ÉN:-))))
Azt ha jön egy kanyar mindjárt nem olyan kicsi.....hisz az mondja meg nekem hogy kicsi - AKI A KANYARBAN IS 200-al megy.......

A másik meg ami a főoldalon van!!
EZ EGY TÚRAMOTOR!!!!!!! 100-130-as utazó pedig bőven elég......

a fogyasztása isteni! Hisz mutass olyan gépet ami haladós temónál is 4L-ert eszik......

Debrecen?
Keresd meg a GS fanoknál Esély Nullát......(telefonkönyvben meg: Ocsenás Péter)
Neki is gs500-van a feneke alatt...és nem is mai csirke.....de semmi gondja nincs vele.
Tavaly együtt toltuk le a Magyarország kerülő túrát..... röpke 1900km volt:-)))

Szóval ha mocizgatás - és motorozás - akkor jó helyen keresgéltek.....erre a legmefelelőbb az 500-as kategória.....az tuti hogy a 250-es chopi után egy vadállat lesz:-)



Eddig engem elvitt mindenhova ahova meni akartam.....
Nagyobb költségű buli meg mindig a saját hülyeségem miatt volt csak!! (mint pl a tolattyú eltörése - 8000ft, tegnap az ülés-zár eltörése - 4000ft..)
Tehát JÓ és olcsó.......



Ha nagyon érdekel egy akkor a cimbi most adja el az ővét 650-ért......kp-ben....(vagy 27*25000ft csekk+papirmunka)
2 éves, 28000km, kék, túraplexi, markolatfütés, 3 doboz, konzol, PMR rádió (ALAN), új lánc, jó gumik......pöpec gép......átlag 3,5L-es fogyi......
Ez garantált, mert 1 hónappal idősebb mint az enyém....és nagyon sokszor voltunk együtt túrázni!
Mikor Én 4,3-at tankoltam, Ő 2,8-at....

Ha érdekel téged vagy valakit....
0630/4448887

Még lehet hogy le is vinné Debrecenbe neked, mert ott talált magának egy M800-ast.... Ő meg azt akar venni......
Most "télen" nem biztos, hogy akad jelentkező, aki elvinne, hogy megmutassa mit is tud a GS500. Viszont olvasnivaló akad róla bőven, mert Blue igen pengén összeszedett egy kis anyagot.
Ajánlom figyelmedbe:
gsfanklub.extra.hu/gs500fanind...
500as-csapat .extra.hu/index2.h...

Ami biztos: Van nagyobb és erősebb és drágább. Kinek mi tetszik, mire kell. Ez egy öszvér, nem lehet megszakítani, bár nekem még kevés kilométerem van vele, de gondolom jó néhányan ezt alátámasztják. Nekem nagyon bejött eddig.

"ki fogom nőni"-----akkor mindenki vadállattal kezdene motorozni

Tanulni viszont ideális a bringa. Nagyon kezes és nem bosszulja meg azonnal, ha hurka a pilóta...
Ha 1 hónap alatt kinövi valaki, azzal kezet fogok, vagy viszek egy csokrot a sírjára.
Nekem valószínű, hogy sokáig ez marad. Ha kinövöm, ha nem. Mert egyszerűen jóóóóóó!
Helló Mindenki!

Régóta nézegetem atípust mert olyan gépet keresek ami elvisz a 15 km-re lévő munkahelyemre a hétvégén az asszonnyal túrára visz és a városban is tekeregnénk.
Van valaki debrecenből aki megmutatná mire is képes a kis gép (én szigorúan hátul csücsülnék) mert eddig mindenki le akart beszélni erről a típusról mondván " Ki fogod nőni 1 hónap alatt ". A jogsit tavaly szereztem és eddig csak pár km vezettem faterom 250-es chooper-én.
Előre is köszönök minden segítséget!

Széles utat!
Hát a nyakad hamarabb törik el, mint a bukó ez tuti:-)
De azt hidd el, hogy van különbség.......
Persze szerintem sem a 30-40-50-res kategóriában......de egy 30-as és egy 100-as közt már van!!!!!

Ezzeknél a különbség a zaj, és forma leginkább........

A HJC jó választás volt.....jobb mint egy Tescós:-))
Sokan használják.....nekem még nem volt......
kösz a tippeket!

óvatos leszek, hiszen totál kezdő vagyok, nagyon ciki lenne egyből perecelni...

a bukónál gondolkodtam drágább-ban is, de nem vagyok meggyőződve, hogy azok jobban védenek.
mondok egy hülye példát: egy kb. alapfelszerelésű focus és egy csúcsfocus között biztonságban alapvetően nincs különbség(na jó, esp meg egyéb nyalánkságoktól eltekintve). a drágábban jóval több az extra, digitklíma stb, de attól ugyanaz az acélváz és a passzív szerelvényezése, nem?
bukónál a 60ezres 2x biztonságosabb mint egy 30 ezres?
OK:-) Csak pár szemrevétel:-)
1., vigyáz mert koszos lesz:-)
2., szedd le a cédulákat róla:-)))))))))

3., ne holnap amortizáld le!!!!!
halihó!

Na megvettem a cuccokat, egyedül kesztyűt nem találtam megfelelőt!
Sorolom:
HJC bukó - 30e
csimma (bőr, fekete) - 16e
naci - 17e
dzseki - 22,5e
gerincvédő - 11,5e
kaptam kedvezményt, így fizettem 87-et. ja, kaptam grátisz castrol láncsprét is!
ha jó idő lesz, holnap ki is próbálom a cuccost mit mutat a gyakorlatban!!!
Lassan eljön az az idő amikor villannyal járunk majd...
De még ne most legyen, ha lehet...
Oksi:-)))))

De egy napelem -pannelt mindenféleképpen ajánlok:-)
A nap fénye még ingyen van:-)
Ha megtudsz valamit, súgjál! Felvásárolom a készleteket, vagy veszek egy elektromos biciklit...
Ebben sajnos egyet értek......
Így nem lenne olyan hogy valakik - a mindennapokban szerintem Te is találkoztál vele - PL: a körforgalomba lépéskor indexel...majd a gyürüben szintén (balra:-) - és mikor kiakar menni akkor már nem........... vagy a rosszabik egyestben: azt hiszi hogy elágazás - és balra fordul a korforgalomba lépéskor.....szembe a forgalommal:-) Ilyet is volt szerencsém láttni.....

Arról nem is beszélve hogy a sok BAROM - direkt a külső sávba áll be, mert nem tudja azt a szabályt se, hogy ha belülre megy, akkor elsőbsége van a kijáráskor a külsőkkel szemben.......
Aki nem tudja miről beszélek - menjen el Érdre a JET kútnál lévő nagy körforgalomhoz.....
A külső sávban 2-300m-es a sor - mig a belsőbe 10-20m csak.......
Inkább várakoznak - minthogy megtanulják mi az a KÖRFORGALOM:-)

És még sorolhatnám........pl mire való egy STOP tábla.......




A gond, hogy hogy gondolják????
10 évente csekkolj le újabb 100.000-reket???? A hivatásos soförök meg 2-300.000-ret????
Ezzel tényleg egyet érnek el:-) Nem lesz az útakon autó.........

Szóval egy egyszerű KRESZ vizsga jól jöhetne.......

Ellenben amit ÉN bevezettetnék???
50 év fölött 2-3 évente orvosi vizsgálat, reflex, reakcióidő, pszicho teszt.....
Mert a saját környezetemben láttom hogy biza vannak olyan 50-esek is, akiket már nem engednék a volán mögé......
Tippikus jelensége mikor bent ül egy ilyen nagypapi a kocsijába (a hátulján nagy betüvel - a kedvencem:-) - RÉGI, de ki van fizetve)......és idegrohamot kap mikor mellé érek........
Mindenáron megakarja mutatni hogy az Ő 20 lova erősebb mint az Én 48-am:-) és üveghangon tépi a trabit, kispolát, skodát, vartyogót........és látszik az arcán a kezdődő "TÖMEGGYILKOS LESZEK" arckifejezés:-)
No mivel 2,5 óra múlva megyek dolgozni - így mgtudom majd a konrétumokat is:-))))

De már most mondom hogy ez kamu.....

Mielőtt elzárják a csapokat......jön a 4-500ft-os benzin......

De a kérdésedre válaszolva - igen..... tudtommal az Adriáról jóval kevesebb jön mint a B2-ön.....
És a másik marhaság témán kívül:
vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk...

Én inkább pszichológiai tesztet csinálnék, hogy a sok "gyenge idegzetű" ne is kaphasson jogsit. Nem újítgatni kell nagy pénzekért a papírt, hanem kiszűrni a nem oda való eszetlen barmokat még mielőtt kárt tesznek valamiben, valakiben.

(nem is olvasok ma több cikket, csak felb@..om magam)
Ezt most olvastam. Nem ide tartozik, de tényleg ennyire függünk a keleti szomszédtól?!
vg.hu/index.php?apps=cikk&cikk...

A makói gázt meg eladjuk valami kanadai leányvállalatnak... itt valaki naaagggyon hülye!
OK.....a számom fent van mindenhol:-))))))


Amugy minden megoldva:-)
A suzuki hollóst bátran ajánlom mindenkinek!!!!

Tavaly mikor szétment a tolattyúm - 2 nap alatt beszerezték.........mindenhol 2-3 hetet mondtak........

Most is felhivtam őket és utánvételel megküldik......azt kértem még szimeringet is...... hoy egy csomagdijat fizessek má csak:-))))


Szóval nekem nagyon POZITIV a tapasztalatom velük anyagbeszerzés ügyileg!!
Hűűű tényleg! Anno egyszer már beszéltem ezzel a csávóval

És ha minden igaz valami 384ml olajat kell keresnem:-))))))
Na, akkor kb egy időben... én nagyjából du. 4 körül érek oda. Ha Seregélyesen járok, felhívlak.
Azért majd az olajfogyást se felejsd ki a képből! Illendő az ajánlott mennyiséget beletölteni.
Ha megakadsz, menj a GS Fanok lapjára: ott valami Blue nevű tag szépen összeszedte az infókat.
Oksi.......
Ezt Én is gondoltam, hiszen ne az újat kalapáld szét:-)

Amugy JAAA:-(
hiszen eddig nem volt gond.....
December 26-án meg elővettem és motorztam egyet Adonyban......mikor leszálltam a gépről a cmbinél Ő vette észre hogy tiszta olajgyürüs a motor......(ahogy a teló épp megállt).......
Letöröltem....és utána még mentem vagy egy 10-15km-ert.......nem volt semmi......
Azt gondoltam, hogy a hidegben összement....és ugye ahogy megjárattam a surlódás miatt kicsit megenyhült - igy utána már nem volt gond.....
Erre ma megint.........
Szóval nem tudom miért - de aondó vagyok hogy azt a 2500ft-ot amennyibe egy új kerül - jobb kibirni - hisz most legyen kicserélve, mint hogy egy túrán szálljon szét.........

Kedd?
HMMMMMMMM reggles vagyok - vagyis 15 óra környékén érek haza........
No, erről lemaradtam... GS-en nem, de ETZ-n évente egyszer cserélni kellett a szimmeringet.
Megerősítem. Tényleg nem kell szétszerelni a telót. DE, amikor beütöd az újat, akkor a régit tedd fölé, és ezzel "kalapáld" be a helyére. Határozottan, de nem túl erősen.

Aztán, egyszer csak leeresztett? Hogy történt? Állásban?

Jövő héten kedden valamikor késő délután járok felétek (kis kitérővel). Szóval kihagyom a postát, viszem a hordót. Otthon leszel?