nekem is megy 170-180-at végre simán. Lejtőn lefele a haverom 190-et is elérte. Én is elfogult vok egy kicsit mivel suzukis párti vagyok. de azek a seb. adatok tényleg igazak
üdv. na kicsit későn reagálok bocsi! Válaszok Evil: Nem igen igen
na de komolyan. Két személlyel simán lehet vele túrázni a bnőmmel sokat járunk. Nem gyári dob van rajta hanem nyitott Finster. Baromi jó így a hangja. Tettek fel hallgasd meg. Így sokkal nagyobb tekintélye lett.
Mint mondtam van egy tank-cam-os videófelvételem amit még októberben csináltam amikor egy Budapest-szeged csapatáson és ebből vágtam ki a hangot... Ezt meg egyébként valami JVC MiniDV-kamerával vettem fel de a pontos típusát nem tudom mert nem az enyém volt....
Nekem is Gs 500-am van 1 hónapja, azóta mentem vele 4000 km-ert Finster cső van rajta, így megy 190-et ha jól "elbújok a tank mőgé". Igaz a futóműve egy kicsit gyenge, de ez egy kis átvariálással jól kiküszöbölhető és iszonyú kényes a jó gumira...
Nem véletlenűl írtam ide! A CBF500 GS500 ER5... ezek egy kategória és ezek közűl a honda a tesztgyöztes én is azért vettem ezt kezdő nagymotornak... Erösebb is mint a GS500 meg kezelhetöbb is.. a gyorsaságát nem tudom a gs-500nak de a CBF500-am 190-et megy végre... Az enyémen is van fent egy teljesen nyitott Finster cső és gázelvételkor vagy tiltásnál 15-20centis lángot dob meg durran.... Ahogy motorfékezel folyamatosan hörög meg durrog... Hogy mennyi? Azt kérdezd meg a Műmájerektől mert velük voltam egyszer túrázni... Ha esetleg még is érdekel akkor van egy saját videóm bár azon nem látszik a láng mert a tankon van a kamera viszont valamelyest hallatszik a hangja.... ha bár fel is tudok rakni egy hangot amit a videóbol vágtam ki...
én hallotam egy gs-500-at amin remus dob volt és annak nagyon tetszett a hangja olyan volt mint egy lc8-as csak egy picit szolidabb de amugy is nekem ez a durrogó hang jobban tetszik mint a 4 hengeresek "visítása"
Agytagito,
asszem az euroring.hu-n az egyik videóban szerepelsz a 125-össel.
Jól láttam hogy az Te vagy? (CBR1000RR onboard videó)
Szerintem is jobb a CBF de mondjuk én Hondás vagyok szal ez nem objektív vélemény.
A GS500-nak 160 a vége, leejtőn 170körül. A CBF-nek 190 körül van vége(leejtő nélkül ) és a hangja is sokkal szebb, asszem a fogyasztása is kedvezőbb a modernebb technika miatt, ja és a CBF az HONDA .
igen Suzukit szeretnék mert olcsóbb és egyenlőre amire én használnám elég lenne a gs500 is egy jó darabig. a gumit emg csak ugy emgkérdeztem mert azért nem egy kis motor meg súlya is van éshát elég vékonyka az a hátsó gumi sztem.
Hali! Mindenképen suzukit akarsz??? Én is vaciláltam rajta de aztán minden teszt a honda CBF500 mellett döntött kezelhetőségben teljesítményben hátsó kerék szélességében is... Én nem bántam meg a hondát...
a vastagabb gumit gondolom szélesebbnek érted, de miért kéne rá szélesebb mint a gyári?? én egyedül a 2005-ösnél régebbi R6-ról tudok olyat, hogy jobb tulajdonságokkal bírt a nagyobb abroncsokkal mint a gyáriak
Hy!! Ha ilyen gépet veszel nem bánod meg nekem két éve van és semmi bajom nem volt még vele. olcsó a fenntartása, keveset fogyaszt jól megy. Szóvla jó kis gép, na meg persze az ára sem rossz.
vagy csak én néztem félre. mindenesetre ilyesmi az enyém is vagy jobb
ja fogyasztás 4 alatt