Mielőtt meghökken valaki - NEM vagyok marha igy kocsival megyek:-) A lényeg a csoportos marhulás, közlekedési baleset nélkül:-)
A végén: "KI a sarasabb" c. fényképverseny:-) nevezése......Szavazás majd az oldalakon:-)
Ha megnézed a képeket akkor látod majd, hogy az 1800-as GoldWingtől a 250-es CBF-ig igen széles a a paletta.
Régen a 125-ös iőszakomban még ETZ is jöt vünk, de ugye azóa kicsit nagyobb köröket megyünk.... (200km helyet 600-2000km) - tehát ezért kicsit keményebb lett a követelmény.
Tehát a 110-es utazót azért tudja (és ugye egy 250-es már tudja - hiszen Katika a CBF-el volt velem már mindenhol)
Blue!
Igazad van! Mániás vagy(de legalább nem mániás depressziós)!
De mi így birunk téged! Csak fogadd el , hogy vannak másmilyen emberek is. Az ujjaink sem egyformák!
üdv, blue 2 kérdés, csak gs500-as a turázós csapat vagy lehet menni más vassal is? ill. nagyjából tök láma, kezdő is van vagy már 10xxxxxxx km tekert a társaság nagy része?
Akkor én is elmesélem a történetem a mániákusságról.
14 éves korom óta lovagolok meg mindenféle motoros kétkerekű paripát. Bejártam sok zegét-zugát a kis országunknak. Többnyire egyedül... (senki nem akart Simsonnal 300 km-es túrára jönni)
Aztán 1995-ben megláttam álmaim netovábbját egy motorkatalógusban a GS500 volt. Na, mondom nekem lesz egy ilyen, és láss csodát 11 év után lett is. (mindig azon szurkoltam, hogy gyártsák még egy kicsit) Az átmeneti (11 évet) egy hűséges ETZ 125-tel "vészeltem" át. (és ezzel sem akartak a cimbik messzire menni)
Szóval van motor, van szellemiség, és úgy fest, hogy Blue összehozott egy hasonlóan gondolkodó csapatot... ritka az ilyen, és így válik a mindennapi közlekedés tartalmas élménnyé...mégha néha esik is.
(csak azt tudjuk megkérdezni, akit nem ettél meg... )
De hogy vérengző lenék???
Max kicsit mániákusan motorozós - akinek a túra nem azt jelenti hogy 100km és nem azt hogy csak napsütésben, száraz időben:-)
De mivel itt nem sok emberkével találkoztam - igy kérdezétek őket milyen a benyomás irányomban:-)
pl: Bud, Nyuszika illetve azok akik ott voltak a Gs500 évadzárón október 1.-én
Tessék Nyuszika képe a csaptról (csak az 500.asok vannak a képen....)
Micsida észrevétel... Ha ez így van, már cserélek is másik típusra. Blue keresztben lenyel ez elkerülte a figyelmem.
Nekem az a szimpatikus, hogy olvasva az írásait szinte ott érzem magam a túrákon. Jól megfogja az egész lényegét... oszt, meg így a világhálón keresztül "ismerkedve" egész normális "vérengzőnek" tűnik.
No, én bátor gyerek vagyok és majd jól bemutatkozom neki!
Neked azért köszöntem külön is, mert egyedül veled van kapcsolatom. A gs fan-on is gondolkodom, de "félek" tőled! Ti. olvastam, mit kap aki 1-szer 2-szer nem tud elmenni a túráidra.
Így meg megyek, ha tudok, de nincs leb......ás!
Hát osztottam szoroztam és amilyenre szeretném alakítani a milkát az kb 2 kilóból jönne ki! Ha lenne 2 kilóm!
Ezért úgy néz ki nem kell az idom! Sajna! A pénzt meg okosabb dolgokra költöm majd mint vizuális tuning, PL: Oldaltatyó, Bőr ruci, SOK-SOK benzin!!!! Így legalább veletek tudok menni a túráitokra!!!! Amit 2007-ben elég sűrűn szeretnék megejteni! Bele akarok tekerni a GS-be egy 20 ezer kilómétert minimum! Ez az újévi fogadalom!
Most már csak szorítsatok,hogy kevés legyen a szervíz költségem! (Tudod az a zörgés lesz megcsináltatva amit az évadzárón mutattam) Ki lesz véve a blokkból a Ducati performance!!!
Utolsó FELSZÓLÍTÁS:-) Utána eszek:-)
Dömös, komp ...9:00
Indulás 9:30-kor........
Irány a RÁM-szakadék.......
Tundrabugyi, bakancs előnyt jelent:-)
Mielőtt meghökken valaki - NEM vagyok marha igy kocsival megyek:-) A lényeg a csoportos marhulás, közlekedési baleset nélkül:-)
A végén: "KI a sarasabb" c. fényképverseny:-) nevezése......Szavazás majd az oldalakon:-)