Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi van az ülés alatt?
Szintén választ rejt a korábbi link.
Helló mindenkinek!

Ahogy olvastam Blue utolsó hozzászólását felmerült bennem egy kérdés: hol van a motoron a biztosíték tartó panel
Persze a GARI......


Ha kell a pöcsét - akkor bizony le kell nyelned a békát és hurcibálni a szervizbe........
Egyre kevesebb az olyan hely, ahol 1-2 rupóért kapsz egy pöcsétet.......



És relatíve semmi értelme az egésznek - mikor lejár a garancia.............max annyi mint irtam - hogy kivesznek a zsebedből még 1-200 ezret....
És ugye a NAGY többség 2 év alatt mennyi motorozik???
Nem annyit hogy bármilyen baja is legyen a gépnek....

Persze kivételek mindig akadnak - mint az visszamenőleg is olvasható...
Valakinek kattogott------vezérműlánc....Valakinek meg állandóüan kiment a biztositék......

Ilyen sajnos van.............
Hát tényleg nem egy ÓÓÓÓRIÁSI téma.....

Nekem egy olajcsere most olyan 25-be lenne......

otthon meg megvan
1 olajszürő: 2000ft volt a LOUISBAN
3L olaj 1700/L = 5100ft

Szóval kemény 7100ft meg 10-15 perc szabadidő.....


Nyertem 13000ft-ot amiből egy szuper 1 napos túrám van:-)))))
köszi!

majd még megrágom a témát, egyelőre nem döntöttem.
Ja, és baromi jó matekos vagyok, ahogy visszaolvasom az okoskodásom.

A kb. 7-8000, az mégsem 10000. Akkor még egy fél tank benzin is megmarad + a szervizóra ára.
Hivatkoznék Blue gyűjteményére, és tapasztalataira ezzel a linkkel:

http://gsfanklub.extra.hu/karbantartas.html

A sorozatban még egy kalkulációt is találsz a szerviz és az otthoni karbatartás közötti különbségről.

Ismét meg kell támogatnom, hogy jól összeszedte Blue a hasznos dolgokat.
November elején voltam éppen abban a szervizben. Olajcsere, és 1000 km-es átvizsgálás 13800,-.
Otthon ennél olcsóbb, kb. az 1 szervizóra árával. (3800,-) Utángyártott szűrőt tettek bele és Castrol ACT EVO motorolajat.

Ha lejár a gari, akkor én otthon fogok cserélni. A szűrő kb. 800-1000 Ft, az olaj meg 2000-ameddig. Általában adnak a szűrő mellé a csomagban olajszűrő-ház tömítést is. Nem kell hozzá nagy tudomány. 3 csavar tartja a szűrőházat, és a leeresztőcsvar is jól látszik az olajteknő alján. Összeszerelésnél kell vigyázni, hogy a tömítőgyűrű a helyén legyen és jól zárjon.
Sziasztok!

Azon morfondírozom, h vajon megérné-e belemélyednem az olajcsere projektbe, vagy egyszerűen toljam be egy szervízbe, azt csókolom.
A szexárdi full-gasnal 15-20-at mondtak egy szimpla olajcserére, ami bizony nem kevés...
Vajon mennyit tudnék spórolni ha magam végezném a műveletet?

Milyen eszközök, kellékek szükségesek?

Az anyagár, ha nem tévedek 10 körül állna meg, a kérdés gyakorlatilag az, hogy 5-10 ezer forintért legyen a D.I.Y.!

Javaslat, ötlet?
Sziasztok! tettetek már fel videot ide a gs 500 asoktokrol? jo lenne hallani milyen hangja van!
No aki nem volt - innen senki - az sajnálhatja:-))))
jópár kocsi mellett azért volt 5 kemény biker aki motorral jött:-))))

Képek ITT
No aki jönne vasárnap egy kis ismerkedős, beszélgetős motoros- motor nélküli kajálásos, itókás összeröffenésre az csörenjen rám...
hely van elég:-)
Elmentem ma foglalni 20-25 főre, azt kaptunk egy 30-40 fős termet:-)))) szóval hely lesz.....
Teddy!

Nekem simán a 6-os kulcs jó volt hozzá.....
Készletben van - szóval nem hőtágulós fajta:-)
Ja lehagytam az extrát:-)))


Szóval:

A JÓ LINK - Teleszkóp szerelés

A felső videjó él!!! az alsó majd vasárnap este lesz csak fent
No megvan!!!!!

Greatmannek maximálisan igaza volt!
Ha nem szedet szét, akkor az alsó csavart gond nélkül kitudod szedni...öszerakánál meg forditva szintén meg tudod húúúzni.....

Lett kamerázva is.....az vasárnap lesz nálam.........
Addig is összedobtam a témát:-)


Teleszkóp szerelés Blue módra:-)
Ha jól emlékszem éppen ilyen bajom volt a kormányszarv 4 csavarjával is. Sehogy sem passzolt, de találtam egy "pontos méretezésű" ex-szovjet 6-os imbuszkulcsot, amit valószínűleg -50 fokban gyártottak, és a mi klímánkon kitágulva éppen jó volt a csavarhoz...
Az 1/4 es lesz az,mert az pontosan 6,35mm
Hát ezt mondom
zöllige=coll=inch
Azanyát:-) látszik hogy nem lakatos vagyok:-))))
3 méretezés van...

Metrikus: 1.5, 2, 2.5, 3, 4, 5, 6, 8, 10

Zöllige (passz): 1/16,5/64,3/32,1/8,5/32...stb

Torx: T10,T15,T20,T25,T27,T30,T40....STB
De megvan:-))))

LOUIS NAGY KATALÓGUS , 733 oldal (2005-ös) cikkszám: 10003980
van más méretezés....
1/16, 5/64, 3/32, 1/8, 8/32, 3/16, 1/4, 5/16, 3/8

egy ilyen szett 7,95 eurócska - most akciósan meg csak 2,95
inch kizárva hiszen 1 inch 25,4mm
Ez az:-))))
Mert ugye az általános kulcskészlet az 2-4-5-6-8-10......
7-es helyett 6-ost akartam írni
Szia Blue!

Ha a 7-es kicsi a 8-as meg nagy akkor valószínű,hogy inch-es lesz, mert annak van ilyesmi mérete. Pontosan holnap tudnám megmondani,hogy az inches készletben van-e ilyen méret, mert addigra meg tudom nézni melóban.
MÉDIASZTÁR:-))))))




No téma...........
Lekaptam a telót:-))))
Szépen minden dokumentálva van - hátha valaki azt se tudja hol kezdjen neki...... (fényképezősgépes felvétel - szóval nem egy DVD:-) de épp bekrepált a kamera - és most licitáltatom a vaterán....azt majd veszek egy DV-t....

A lényeg!
Az aljában évő imbusz szrintettek hányas VAZZE??????
Rá van írva hogy 8.....aztán a 8-as imbusz nagy, a 6-os meg kicsi...........
Innentől kezdve megállt a tudmány hisz 7-es Adonyban tutira nem kapok:-))))))

Amugy Greatman KÓSERT írt...
A tetején lévő csavart lekpatam azt repült is pár métert - mert ki...szott erős a rugó...így kilőtte mint Anettkát az oroszok:-) szóval azt a bizonyos 13-at tuira hogy megtámasztja mig ki nem szedet ezt a 7-es csavart.............