Ha kell a pöcsét - akkor bizony le kell nyelned a békát és hurcibálni a szervizbe........
Egyre kevesebb az olyan hely, ahol 1-2 rupóért kapsz egy pöcsétet.......
És relatíve semmi értelme az egésznek - mikor lejár a garancia.............max annyi mint irtam - hogy kivesznek a zsebedből még 1-200 ezret....
És ugye a NAGY többség 2 év alatt mennyi motorozik???
Nem annyit hogy bármilyen baja is legyen a gépnek....
Persze kivételek mindig akadnak - mint az visszamenőleg is olvasható...
Valakinek kattogott------vezérműlánc....Valakinek meg állandóüan kiment a biztositék......
November elején voltam éppen abban a szervizben. Olajcsere, és 1000 km-es átvizsgálás 13800,-.
Otthon ennél olcsóbb, kb. az 1 szervizóra árával. (3800,-) Utángyártott szűrőt tettek bele és Castrol ACT EVO motorolajat.
Ha lejár a gari, akkor én otthon fogok cserélni. A szűrő kb. 800-1000 Ft, az olaj meg 2000-ameddig. Általában adnak a szűrő mellé a csomagban olajszűrő-ház tömítést is. Nem kell hozzá nagy tudomány. 3 csavar tartja a szűrőházat, és a leeresztőcsvar is jól látszik az olajteknő alján. Összeszerelésnél kell vigyázni, hogy a tömítőgyűrű a helyén legyen és jól zárjon.
Azon morfondírozom, h vajon megérné-e belemélyednem az olajcsere projektbe, vagy egyszerűen toljam be egy szervízbe, azt csókolom.
A szexárdi full-gasnal 15-20-at mondtak egy szimpla olajcserére, ami bizony nem kevés...
Vajon mennyit tudnék spórolni ha magam végezném a műveletet?
Milyen eszközök, kellékek szükségesek?
Az anyagár, ha nem tévedek 10 körül állna meg, a kérdés gyakorlatilag az, hogy 5-10 ezer forintért legyen a D.I.Y.!
No aki jönne vasárnap egy kis ismerkedős, beszélgetős motoros- motor nélküli kajálásos, itókás összeröffenésre az csörenjen rám...
hely van elég:-)
Elmentem ma foglalni 20-25 főre, azt kaptunk egy 30-40 fős termet:-)))) szóval hely lesz.....
Greatmannek maximálisan igaza volt!
Ha nem szedet szét, akkor az alsó csavart gond nélkül kitudod szedni...öszerakánál meg forditva szintén meg tudod húúúzni.....
Lett kamerázva is.....az vasárnap lesz nálam.........
Addig is összedobtam a témát:-)
Ha jól emlékszem éppen ilyen bajom volt a kormányszarv 4 csavarjával is. Sehogy sem passzolt, de találtam egy "pontos méretezésű" ex-szovjet 6-os imbuszkulcsot, amit valószínűleg -50 fokban gyártottak, és a mi klímánkon kitágulva éppen jó volt a csavarhoz...
Ha a 7-es kicsi a 8-as meg nagy akkor valószínű,hogy inch-es lesz, mert annak van ilyesmi mérete. Pontosan holnap tudnám megmondani,hogy az inches készletben van-e ilyen méret, mert addigra meg tudom nézni melóban.
No téma...........
Lekaptam a telót:-))))
Szépen minden dokumentálva van - hátha valaki azt se tudja hol kezdjen neki...... (fényképezősgépes felvétel - szóval nem egy DVD:-) de épp bekrepált a kamera - és most licitáltatom a vaterán....azt majd veszek egy DV-t....
A lényeg!
Az aljában évő imbusz szrintettek hányas VAZZE??????
Rá van írva hogy 8.....aztán a 8-as imbusz nagy, a 6-os meg kicsi...........
Innentől kezdve megállt a tudmány hisz 7-es Adonyban tutira nem kapok:-))))))
Amugy Greatman KÓSERT írt...
A tetején lévő csavart lekpatam azt repült is pár métert - mert ki...szott erős a rugó...így kilőtte mint Anettkát az oroszok:-) szóval azt a bizonyos 13-at tuira hogy megtámasztja mig ki nem szedet ezt a 7-es csavart.............
Szintén választ rejt a korábbi link.