Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Napsütés, +4 fok a mai jóslat:-)
Aki még nem tette el a vasat az guruljon ma egy icurkát.........meg tankolja tele a vasat - hátha holnap kell leteni.....
Én ezt fogom tenni.....resszkesssss Adony city:-)))
EsSo!

Ebben egyetértünk - Én csupán azért vagyok a használt hive, mert ugye mindenki a lehető legjobban akarja eladni a gépet - így viszon 99%ban csal......
Tehát lehet hogy hirteln nyersz a bolton, de ki tudja hogy nem e kell ráköltened az első 1-2 évben ugyanannyit?????
És akkor mi marad? a Boszúság:-( és a düh.......

Én nem tudom ki hogy áll anyagilag, de a mai világban egy 10-es törlesztő szeritem mindenkinél belefér aki motort akar venni.......hiszen vegyünk egy mai Tinédzsert.....ennyit vagy ennél többet elkölt 1-2 hétvégi dizsibe....ruhákra....nőre.....pasira:-))) (bár rám még nem költött senki:-(

A többit lehet csak megfogni......
1., ne tépd a gázt - igy sporolsz a benzinnel
2., ne tépd a gázt - igy sorolsz a gumikkal
3., vegyél pár szerszámot és szerizelj magad.....nekem mint ismert 6000-ként 12-30.000ft közt szkott a zsebemben maradni a pénz.....(6-ként = 12.000, 12-ként 30.000)
4., döntsd el hogy TE hogy akarsz motorozni? Én specc értelmetlenek találom a:
"kimegyek pályázni"
"autópálya oda-vissza"
Vagyis azt a féle motorozást aminek - ismét mondom MAGAM szerint - nincs tartalma.......
Persze ebbe nem számít bele hogy átmegyek anyámhoz, vagy melózni......



Szóval lehet hogy sporolsz 2-300.000-ret, de ha kifogsz egy szart akkor cseszheted......
Vegyünk egy 25-30.000km-es mocit....mondjuk egy 2 éveset...amihez még nem vlt hozányúlva, tuti állapotban van..nem gyilkolták....
első-hátsó gumi = 40.000ft
lánc = 40.000ft
szelephézag állítás = kb 20.000ft
szervizelés = 20.000ft
Átírás = 30.000ft

Tehát rögtön CSAK 150 a "nyereség"........és ugye ez mind idő, kellemetlenség és düh......
ÉÉÉÉÉSSSSSSSS
nem tudod mi jön még................

Én ezért mondom, hogy SPecc nekem megér 150.000-ret az, hogy tudom hogy 2-3 évig nem kell a mocihoz nyúlni - ha pedig kell akkor nekem egy fillérembe se kerül.....



A lényeg viszont, hogy Én - pont amit írtok - kihagynám a 125-öst.....hisz egy fél szezon HA TÉNYLEG MOTOROZOL és kinövöd......
Nem tudom - mivel nem érdekel így soha nem néztem utána
Érdekes módon ahogy néztem a hirtdetéseket, szeptember- oktoberben volt a legnagyobb, és legolcsobb kinálat, akkor a szezonvég közeledtével akartak az emberek kiszálni. Most évvégével aki nem adta addig el, már beletörödött hogy nem megy el és nem adja ocsóért, Tavaszra persze megint minden lényegessen drágább lesz.
Urak!
Ezekkel a dolgokkal kb. én is egyetértek, be kell tartani a fokozatosságot. Nem szabad ráugrani friss jogsival/v. tudással egy 250 kilós, 150 lovas gépre. Az ilyenekből lesz a potenciális donor! (bár szervek mindig kellenek ) Ugyanakkor az alább írtakat szeretném kiegészíteni még egy szemponttal.
Ez pedig a piszkos anyagi rész. Nem tudom, ki hogy van elengedve, de szerintem figyelembe veendő!
Ma megveszed a tanuló mocit, 6 hónap alatt kinövöd, kell egy nagyobb.
És itt a bukta:2-3 száz lepi. És minden váltáskor szívsz!
Éppen ezért, Blue-val ellentétben én a használt motor híve vagyok. Persze nem a 20 éves széthajtott csotrogányé, hanem a megkímélt 1 évesé. A 2 millás gépet pár ezer km-rel megkapod 1,6-ért. Nyilván jól meg kell nézni előtte! De szerintem új mocit akkor veszel, ha megvan a pénzed, használtat pedig akkor kell, ha rátalálsz! Természetesen ez időfüggő, keresgélni kell, várni az alkalomra.(meg lehetőleg télen, mikor nyomott az ár, és nagy a kínálat)
Ennyit szerettem volna hozzáfűzni.
Karácsony van, jó kajával megtömve a hasam,kimegyek a garázsba megnézem a vasam!
Csorgatom a nyálam, elmennék egy körre, bánatomban gyorsan rámegyek a nőmre.
Kurvára várom már a nyarat, kinomban zabálok még egy kis halat.
És ezt így addig-addig csinálom, mig az egészet sugárban kihányom!
Azt mondom én neked motoros barátom, motorzás nélkül szart sem ér a karácsony!
BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!!!
cbr is 12x kiló nem?
Jó van vazze:-)

Az tény hogy a TZR50-es bár csak 50ccm - mégis ugyan akkor mint a GS500.....
Bár szerintem ezzel sok mindent el is csesztek.....
Hiszen egy 50ccm-is motornak mi a frászért 110, 130-as gumi????? Sokkal nagyobb a tapadási tényező - igy pedig ugye a motornak rendesen kell dolgozni azért a pluszért ami a design.....

De az is tény, hogy nekem - mondom NEKEM - épp ezért nem tetszik a CBR se, hiszen az meg tényleg nudli......icike-picike......
A női mellekben tudnám csak ezt fokozni:-))))))

Egy hölgynek viszont jó kiindulópont!

A súly viszont örök marad, hisz azért mert 2 hónap múlva nem lesz a CBR-nek lábtartója, lealáz a szerpentineken - attól még ugyan olyan gond lesz nagyobb vasra a váltás - hisz a vezetéstechnikai tudás nem húzza magával a fizikai erőt.....

Tehát Budné!
Irány a konditerem:-))) Tessék felszedni vagy 10-15kg izmot és irány egy dögös vas!
cibere 125? nagyon pici motor... egyébbként jó lenne csak törpe nagyon
Ahogy Blue is írta igy már szinte mindent kizártál. Persze álmodozni lehet, de az összes feltétel nem tud összejönni!.Közgadaságtanban tanultuk hogy minimális ráforditással nem lehet a maximumot elérni!
Szoval ma már ugyanugy kapsz mindent a belpiacos mocikhoz is, max többet kell várni, meg pl a Louis nem ismeri és nincs hozzá semmi.
3 év max- jó döntés, de nem sok minden marad a választékban. Egyébként meg eléggé el lehet használni 3 év alatt is egy motort, mondjuk pizzafutár stb., meg esni is leht velük
soros 4-es kicsi motorból nagy teljesitmény, könnyü és kezes gépek és ha nem pörgetik akkor szolid bárányka.
Suly: a sportmotorok könnyüek (az enyém 198 kg és146 Le és ez már nehéznek számit) és a 600-as turák nehezebbek, meg az összes chopper.
Ahogy én elnézem a Suzukik egyíszerüek és nagyszerü motorok, mig a Hondák drágák,de viszont elnyühetetlenek, de ha költeni kell rá megint nagyon drágák.
Lehet hogy ha ennyi igénynek kell megfelelni csak az uj moci marad?
Lekopogom de a legkönnyebb/kisebb motorral is el lehet esni és bánni lehet a legnehezebbel is- ez a fejekben döl el- ésszel kell csinálni. Én a nagymotorral még soha nem döltem el ,a robogoval viszont csusztam már el.
No problemo senior:-)

Akkor nem leszükítetted a kört- hanem kiválasztottad a gépet!!! Hiszen ezzeknek a feltételeknek tényleg csak ez a 2 moci felel meg (én legalábbis nem ismerek más ilyen mocit - bár ennek az oka ugye, hogy nem is ilyet kerestem:-))))


Akkor pedig lehet mazsolázni:-)))))

www.kepesmotor.hu/honda/i?p=80...
motor land.mzperx.hu/elado/elad...

CBR-t én nem találok......
S sajnos tény, hogy alegtöbb CBF250 is horror áron megy - ami szerintem nevetséges......hiszen az új ára: 998.000ft


Persze ez részemről feldobja a témát.......
500kp és a maradék 500 hitel???? (Ez havi kb 10.000ft lenne) és akkor egy tuti jó, új vas a tulajdonomban - aminek minden egyes km-ért ismerem........és nem érhet váratlan meglepi......

Én ezért vettem új gépet.......
Próbáltam, gondolkoztam egy cserén - de mivel nem jönnék ki jól most - így azt hiszem csengettem a GS-t...és mikor majd lejár a köcsön, akkor veszek ismét egy ÚJ gépet.......de használtad biztos nem vennék...........
Bár igaz, Én az Apriliából indulok ki, amivel nagyon szarul jártam........
No ja - csak ugye ez a 21-es csapdája:-(

Hiszen mik a kritériumnak megfelelő gépek?
Vagy a nagyon kicsik - pl a 125....a maguk 130 kg-jával
Vagy a nagyon nagyok - speed gépek - amik meg ugye azért vannak könyünek kitalálva hogy igy is nyerjenek vele ......

Az alap túramotorok biza 150kg-tól indulnak......és a GS itt is az alsó mezőnyben található.....
Hiszen nézük meg a nagy átlagot:
SV650: 170kg
TDM: 190kg
DL: 190kg
GS: 180kg
XJ: 190kg

Szóval 500ccm-től már súly is van.........persze a túramotor tekintetében hiszen a 600-as GSXR csak 160kg
Kösz Srácok nagyon rendes tőletek! De pár dolgot kizárnék: -2T
-Japán belpiac
-3 évesnél idősebb
-Sor 4 kis köbcenti
-Nagy súly
Ezek a sajnálatos kizáró okok!
Ami tényleg tetszene az a sima 1 hengeres 250-es CBF, illetve a 125 -ös cibri!

Én ajánlgatom neki,h vegyen gs 500-at, de néha már borult vele a súlya miatt!
Hát még nézelődünk! Tudom kicsit válogatósak vagyunk a témában,de nem szeretném,h úgy befürödjön mint én, és rá kelljen költeni súlyos ezreket!

BOLDOG KARÁCSONYT MINDENKINEK!!!!
Lehet hogy ritka, de mivel totál ugyan az - igy könnyü a szervízelés is.....hiszen annyi tudtommal a különbség hogy nem 498ccm a henger - hanem 398.....ennyi....
amugy minden egyébb alkatérsz ugyan az..........
Sziasztok!

Mindenkinek Szeretetben Gazdag Nagyon Boldog Karácsonyt kívánok!!!!!
Azt hiszem mérvadó lesz a vásárlásnál, hogy könnyű legyen a paripa! Ha tényleg "pici" a leány, akkor nem árt, ha mozgatni tudja. (ha mondjuk áll a motor)
No, meg aztán egy rossz válaszás (nehéz vagy túl erős) örökre elveheti a kedvét a vezetéstől... ugye ezt nem akarjuk?!
SRX na az tutti, jobb mint egy vibrátor
Na azért 250-es 2T-t ne ajánlgassál kezdőnek
A GS400-az meg valami ritka holló azért nem ajánlanám
No Én a Gs400-ra csapnék le!!!

A villámár 440.000ft

Tök ugyan az mint a gs500....2 henger, 4 szelep....a váz és a techinka szinte ugyan az.....
39 Le......



No BUD?
láttod még keresgélni sem kell:-))))

Regisztrálj be a Vaterára és csapjatok le rá!!! A licitálás Január 8-án ér véget
Na mivel most ráérek:-)

www.vatera.hu/honda_nsr_250r_1...
NSR250R - 300.000

www.vatera.hu/kawasaki_gpz_400...
GPZ400

www.vatera.hu/suzuki_gs400e_hi...
GS400 !!!!!!!!

www.vatera.hu/yamaha_srx_400_1...
SRX400

www. vatera.hu/kawasaki_er_5_a_...
ER-5

Szóvaé választék az van ennyi pénzért már....


Én mindig és mindenkinek azt mondom és ajánlom, hogy fokozatosan........
Vegyen meg egy olcsóbb, régebi motorot és mikor már a csutka gázon tud csak menni vele, akkor vegyen egy nagyot, vagy nagyobbat......
Én megvettem a kis TZR-t kemény 190.000-ért......egy év alatt 18000km-ert csavartam bele......és a végén már minden bajom volt, mert ugye nem gyorsult, és az utazója csak 100 volt - amig be nem kaptam egy szembeszelet...mikor is lelasultam 70-re.....

Ezután mivel nem volt pénzem a designra mentem és vettem egy 125-ös apilia Futurát.......SOHA TÖBBÉ!!!! Nagyon szép moci, de én belenyúltam a szarba....

Ezután nézelődtem, de a kiszemelt mocik mint A-sak voltak - igy pedig kihullot, mert nem volt időm a suliba járásra........egész addig míg ugye sikerült megvennem a Gs-t......

Ha nem lett volna ilyen bajom, akkor most egy 400-as ZZR-en ülnék........vagy egy 400-as VFR-en

De mint mondom ez csak tanács!!!!
Az első borulásnál ugyis mindig kiderül, hogy van e jövője a bikernak.

Az lányom keresztanyja robogózott (aki ott volt az évadzárón az megismerhette Bex-et...neki a felesége)...Vettek egy RG80-ast.....váltós motor - így már ugye szokni kellett......
Majd az egyik körforgalomban az egyik kocsi szabálytalanul belépet és fellökte. Az infók alapján nagyon nem vágyik saját motorozásra.....

A kollegám hasonló.....
Ő is robogózott vagy 3 évet - mire ugye megcsapta a szél:-)))
Ellenben Ő kijelentette hogy neki váltós moci nem kell......
Igy vett egy 180-as DNA-t ami ugye automata....és 140-et mért a végére.....
Ja kb én is ezt a sorrendet állitottam volna fel. Asszem 125-ösről nem is volt szó
De még NAGYON TUDOM AJÁNLANI!!!

xn--kpesmotor-b4a.hu/utcai/utc...


CBF250

250 Bandit
250 ZZR
250 ZXR
250 RG
250 TZR

....................stb.....
Ezzek ugyan kicsit régebbi mocik, de mindegyik megvehető 500 alatt..........és 1000x hamarabb megvenném mint a 125-ös CBR-t...
Bud!

Remélem ez csak vicc volt, hogy valaki a ruha szinéhez vesz motort:-))))


600 alatt nincs????
www.kepesmotor.hu/honda/i?p=80...
Kerek 400.000ft
Boldog karácsonyt mindenkinek!!!