Az anyát vazze...... 6500ft volt 1 DB Szimering!!!!!!!!!!
Igaz ez egy kicsit vadabbul néz ki mint amit eddig láttam......
Az alsó és felő pereménél is rugó van beépitve...........ez nekem azért meglepő, mert láttam már pár szimeringet, de vagy nem figyeltem vagy nem volt eleve benne rugó........
Szóval egy-egy szimeringezés - mindkét telóban biza 13000ft............nem gyenge.............
Körbenéztem....
Az állítólagos UTÁNGYÁRTOTT mg páronként max 2500tól - 4200-ig
az első pont hogy előtted bontották fel a falokont?????
Mert pl ahol Én vettem a mocit, ott a RS4 flakonban szépen Motul 5100-at raknak....szóval ne hidd hogy a szervíz jót akar neked:-)
A másik?
Passzolok.... a cimbora full syntist rakot bele egy túra előtt...eljött hozzám - azt Érden már szendvedet és épp hogy hazatudott menni.............csúszott a kuplungja mint az állat.
Ez egy XJ600 volt......
Ő is Valvoline-t használt előtte.....és ezután is..............
Én 18000-ig hordtam szervízbe a gépet - utána szintén Valvoline-t tettem bele és semmi gondom azóta se!!!!
Ez nem kémiai kérdés, hanem hogy mit tesznek bele adalékoknak.....
A full syntis olaj mint a neve is mondja teljesen szintetikus, igy sokkal nagyobb a türőképessége.....
Kifejezetten nagy igénybevétel miatt van - hiszen a sportmotorok 10.000ford/perctől élnek igazán.....
Pl a MOL-os olaj (én 1x használtam - többé soha!!!)
ezt írja:
MOL Dynamic Moto 4T 10W-40
Korszerű, magas teljesítményszintű rész-szintetikus motorolaj. Kiválóan ellenáll a motorban, váltóban, illetve az olajkenésű tengelykapcsolókban fellépő intenzív nyíróerő igénybevételeknek így az olaj stabil viszkozitású marad használatának teljes élettartama során. Teljesíti a BMW, KTM (4 ütemű), MuZ, Honda, Kawasaki, Suzuki, Yamaha, Benelli, Bimota, Cagiva, Ducati, Moto Guzzi, Triumph, Husqvarna, és a Harley-Davidson teljesítményszint előírásait.
Valvoline:
Valvoline Durablend 4T 10W-40 (azonosító: VA4003021)
Rész-szintetikus négyütemű motorolaj. Kiváló védelem biztosít a motornak. Folyadékos kuplung egységekben is alkalmazható.
Minősítés: SAE 10W-40, API SG
Kiszerelés: 1 liter
Valvoline Synpower 4T (azonosító: VA4003022) 100% szintetikus valamennyi modern motorkerékpárhoz. Tökéletes védelem a legszélsőségesebb körülmények között is. Folyadékos kuplung egységekben is alkalmazható.
Minősítés: SAE 10W-40, API SG
Kiszerelés: 1 liter
Tehát itt a lényeg hogy Folyadékos kuplung egységekben is alkalmazható-e????
A Valvoline igen...akár rész, akár full szintis.......
Amit Vácon öntenek bele:
TECNOSZINTETIKUS 4 ÜTEMÛ MOTOR (ez az én nyelvezetem szerint rész-szintis)
MOTUL 5100 ESTER 10W40 1
Észter technológiás 4T motorolaj, egybeépített váltókhoz és olajos kuplunghoz.
Bármilyen használati módra : városi, országúti, krossz, endúró API SG, JASO MA
Szóval itt azt kell megnéni hogy olajos kuplunhoz is alkalmazható-e illetve az árát........
Sok hasonló van - itt meg már a megszokás és a tapasztalat dönt maximum.....no meg az hogy eszi a a moci...
Pl itt egy fórumjegyzet:
"Sziasztok!Egy kis tanácsra lenne szükségem.Cbr 600 F2-be mit öntsek?Eddig Castrol Actevo volt benne,de azt csipegette, 0,2-0,3l/1000 km.Haverom 900 RR-je is ette az Actevot,de a Valvolint már nem.Volt egy ZX-4-esem,abba sima Castrol GP-volt,ez csak ásványi ha jól tudom,az nem ette az olajat,pedig pörgött 15 ezerig.A CBR-be jó lenne a GP?
Előre is köszi mindenkinek, ÉS ITT A TAVASZ,MINDENKI MENJEN MOTOROZNI!!!!"
No nekem a Valvolniet CSAK nyáron eszi mikor kint van 35-40 fok Én mg csavarom a gázkart mint a mérgezet egér..... Ilyenkor eltünik 3-8DL.......egy olajcsere alatt.....(6000km)
Tehát mindenki döntsön maga...............
pár ár: (www.formula3000.hu) Castrol:
Actevo = 1900/L
GPS = 1900/L
R4 = 2600/L
Valvoline:
Durablend = 1650/L
www.nagyvas.hu
Valvoline:
Syntpower = 3520ft/L (fullsyntis)
Motorcycle = 1530ft/L (ásványi....nekem most ez van benne)
durablend = 2260ft/L (rész szintis)
Nem kell ehhez kémia.
A GS egy "régi" konstrukció. Nem kell bele szintetikus olaj. Majd Blue elmagyarázza, de az biztos, hogy engem a vásárlásnál figyelmeztettek, hogy a kötelező szervizeknél is figyeljek oda, milyen olajat raknak bele a márkaszervizben. És utána se jusson eszembe szintetikust használni. Mert egyszerűen eltűnhet a blokkból a szintetikus olaj.
Gondolom viszkozitás és tömítettség kérdése a dolog...én megfogadom a tanácsot, és félszintetikus fog bele kerülni mindig.
Miért jobb az ásványi v félszintetikus olaj mint a full synt? Nekem eddig szervízbe mindig full synt öntöttek bele. Igaz most láttam nem rég, hogy ezt majdnem 100% haszonnal tették, szóval nem vagyok meggyőződve, hogy a jószándék vezette őket
Nekem csak jogosítvány kérdése. Elvileg márc. 10. körül tudok először vizsgázni. (mert fáznak a vizshgabiztosok ). Szóval tervben van az évadnyitás, de korl. A-s jogsival nem merek messzire menni a háztól. (ma is csak 80 km-t mertem )
Ha van papír, akkor egyel több a résztvevő...
Ez volt a max............
amugy 20-30 motor szokott lenni évadnyitón.......
Ellenben eddig külön volt az AKMT és a GS500.......
Idén együtt lesz.........hisz egy Gs tulaj eljön a haverjával akinek meg XY van.....akkor nem tökmindegy??? Az AKMT meg nyitott.....oda azzal jösz amivel akarsz:-)
Én azért tartózkodtam a VFR-től (bár nagyon tetszett annak idején), mert sokat láttam "legyilkolva", és "gyilkolás közben" is.
Kicsi is, kezes is, megy is... divatos szóval élve "kinőhető". És az a csoport, aki sportmotorozni vágyik, meg is tesz, tett mindent, hogy ki is motorozza...
Halmozottan igaz, hogy használt sportmotor vételnél nagyon illik megnézni a masinát fizetés előtt.
Ez igaz, hiszen 90-től eleve nem a jobb , hanem a bal oldalon van a kipuff és jóval lejebb.......
A képek legalább ezt muatják itt: www.bikepics.com/honda/vfr400
Én kinéztem egy majdnem ugyan ilyen gépet mint a képen......
Körbekérdeztem, és a legtöbben lebeszéltek róla........
Az indok pedig ugyan az volt.....
A hátsó hengerek a burkolat miatt nem kapnak elég hütést.....így a vízhütő se....
Tovább nem is kutakodtam, hisz attól aki már bemotorozott 4-5-6-7-8 motortipust - Én hallgattam rá......
Persze a következő érv az volt amit halani akartam:-)
300-at kifizetni egy 16 éves motorért (2004-ben volt ez a moci meg 88-as volt).......
Jönnek elő a bajai......
Igy fizessek be 250-et és egy zsír gépen ülök..
Az anyát vazze...... 6500ft volt 1 DB Szimering!!!!!!!!!!
Igaz ez egy kicsit vadabbul néz ki mint amit eddig láttam......
Az alsó és felő pereménél is rugó van beépitve...........ez nekem azért meglepő, mert láttam már pár szimeringet, de vagy nem figyeltem vagy nem volt eleve benne rugó........
Szóval egy-egy szimeringezés - mindkét telóban biza 13000ft............nem gyenge.............
Körbenéztem....
Az állítólagos UTÁNGYÁRTOTT mg páronként max 2500tól - 4200-ig