Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

De most nézem én is a jobb indexem elég csálén áll, mintha lenne vmi baja, pedig semmi.... vagy túl nagy volt a kanyarsebesség
Igen, az a szakasz, kis kerülővel dobogókőre, szeretem az az utat, bár lehetne jobb minőségű. Jártatok már arra?
eza visegrád felé vezető úton van?
Blue ha megnézed te már kinn vagy a kanyarból azért ott már egyenesbe hoztad a motort. Nézzd meg GS500 a képen pont a kanyar közepén van
Ennél jobban már-már nem is lehet!
Én vetettem volna egy keresztet...
ja a döntés téma, nekem itt sikerült talán a legjobban bedönteni
Teljesen egyet értek occseb-val, inkább a sportkipuf hangja mint a szél. ÉS igen is jobban figyelnek Rád az utakon, ezt én is aláírom, tapasztaltam milyen a gyárival és a finsterrel
MOst hogy jobban megnézem a kéoet... háááát, nincs is azzal olyan nagy baj!
A gumi közepe nem éri a földet... a beállítás torzít rajta.
Jóóóó ez!
Csitt legyen NA:-)

Nem láttuk még az összes képet:-) Lehet hogy valahol jobban látszik:-)
Azt tudom hogy volt 1-2 menet mikor a zabszem sem fért volna fel:-)
Remélem Ádámék hamarosan felnyomják az oldalukra a többi cumót
Én tavasszal vagyok így. Az első kanyarokat "húÚÚ, de nagyon levadászom"... AZTÁN EGY HÓNAP MÚLVA KÉTSZER AKKORA TEMPÓVAL MEGYEK UGYANOTT, KÉNYELMESEN.

Egy dolog vígazstaljon... veszély esetén még van hova dönteni a bringát!
(...én sem vagyok lábtartókoptató kanyarvadász...)
Na de GS:-)

Végre hozzám került pár képem amit Joe Antoni kattingatot a DR Bike teszten még augusztusban (vagy szeptemberben?)......

A poén? Én azt hittem sokkal nagyobbat döntök:-) De igy a képen olyan mint ha kikerülnék egy kavicsot:-)
Hallatni akarod magad? Vegyél olyat:-) Supermoto-t:-) Vagy mi a rák a neve:-)
Egy eséllyel több talán ha van sportkipu. Ha esetleg mégis meghallja akkor utána tükör. A mentősöket sajna vannak akik tényleg nem veszik észre, nem engedik el. Nah akkor mindig anyázok ha csak az út szélén sétálok is. De ez van mindig lesznek pancser, nem oda figyelő, esetleg szándékosan bunkó sofőrök.
Hosszú távon nem tudom kit mennyire zavarna a hangja, szerintem csak megszokás kérdése. És ha lehet inkább a sportkipu mennydörgését hallgatom mint a menetszelet. :D A GS-nek amúgy is szép hangja van sportdobbal.
Én mindenképpen pártolom, és ha találok megfelelő árban venni is szeretnék.
Persze, hogy ízlések és pofonok. Ki-ki a maga tetszése szerint pakolgat fel kütyüket a motorjára.
Viszont balgaság lenne azt hinni, hogy országúton meg fog hallani az autós... Ha nem lát meg, akkor a fülére kár is hagyatkozni. Pláne, ha pianoban szól a rádió is a kocsiban, akkor ez az előnye már el is vész a hangosabb dobnak. Van amikor a mentőt nem veszik észre néhányan!!! Bár nekem nem volt még tapasztalásom az "észrevettek volna" szituációban. Sajnos inkább az a baj, hogy a visszapillantó a mumus manapság, az indexkapcsolóval együtt...

Város vs. Túra:

A városban persze más a helyzet... kisebb a szél- és kerékzaj... talán van esélye annak, hogy a hangod alapján vegyenek észre észre. Viszont a csajok nem árt, ha kapkodják a buksijukat
Az is biztos, hogy hosszú túrán nem túlzottan kellemes, ha a dübörgést hallgatod egész úton.

És ne felejtsük: Bárhol eltaposhatnak, bármennyivel mész, bármilyen technikád van. Gondolkoznod kell helyettük is...

Széles utat! (délután még börrögök egyet)
Az hogy milyen hatással van a motorra a sportkipufogó szerintem relatív dolog. Inkább árt egy gixernek hogy egykerekeznek meg vagánykodnak vele, minthogy rátesznek egy sportdobot és úgy használják motorozásra. Amúgy egy sportmotort amúgysem hosszúéletűnek szánnak szerintem. Amúgy LE ide, vagy oda, én is szeretnék egy sportdobot a gépre. A szomszédok nem fognak örülni neki ez biztos, bátyám Hornetjét is nehezen tűrik el a Remussal. Viszont nem árt ha hallják az embert. Ez nem városi vs. túra motoros dolog. Egy forgalams városi úton ugyanúgy elcsaphatnak mint egy főútvonalon előzés közben ez egyéni tapasztalat. Ha lett volna sportdobom akkor meghallja a csávó hogy előzöm és nem akar balra bekanyarodni. Nekem nem a teljesítménynövekedés kell, hanem hogy hallják a közlekedők, hamár észrevenni nem hajlandóak.
No, azt hiszem lényeges a "hang-téma" és az érzes összefüggése. Emlékszem még a Simsonos időkre amikor szana-szét volt fúrkálva néhány cimbi diffúzora. Szerintük sokkal jobban ment a gép... pedig nem. Ugyebár kétütemű... erről már beszéltünk. Csak a hangorkán volt óriási... biztos lökte előre a masinát.
A jobb vizsgahelyen be se kell inditani a gépet, ugy hogy ez egyenlőre nem probléma
Nekem a feleségem kérte hogy szerezzem vissza a hangos kipuffot, mert nem hallotta mikor jövök haza ( tudja hogy lehet főzni a KV-t )
A városban egyértelmüen előnyösebb a hangos
Z3

Tudod a fene tudja.....
Ha sokat kell állítgatni, akkor ugye mi a részlet?

Visszateszed a kipuff - elmész a vizsgára - azt a moci (ha sokat kel szaozni vele) akkor ugye ontja a füstöt, kattog, kereg.....akármi - hiszen sok vagy kevés benzint/levegőt kap..........

Ha ebbe belekötnek akkor ugye buktad a műszaki - műszaki részét.......
elmész megcsináltatod és utána kérhetsz újra indőpontot.....

Nem tudom hisz nem szerelő vagyok......egy olajcserét megcsinálok azt ennya (épp most csinálom:-) és ma még gurulok egyet:-)





Én mint írogatom, totál hülyeségnek tartom a sportdobot egy túrásnak....
Egyedül a nagyvárosi HVCS-knek ajánlatos (ezt Én is támogatom) de amugy?????
Egy csómó pénz és félsz hogy mi van HA..........
Az exrtrém igénybevételtől messze vagyok, sőt a hangosabb kipufogó miatt mindig az az érzésem, hogy gyorsabban megyek meg jobban pörgetem, de ha az órákra nézek. ..egy frászt.
Jövő pénteken viszem szervízbe a bringát. Majd jól rákérdezek a mesternél, hogy mit is gondol erről. Ha addig nem okosítjuk ki magunkat...
ÜDv!

www.tinracket.extra.hu
regisztráció után letölthető amerikai teljes motoros film.... tök ingyen
ha regisztél a főmenüben lezs a teljes videok menüpont
köszi
hapi3000 Kálmándi S.
Nem arra kell gondolni, hogy a motor egyszer csak kilehelli a lelkét minden előjel nélkül. Lehet, hogy már régen nem is lesz a birtokon, mire jelentkeznek a bajok.

Ugyanezek a beállítási kérdések jelentkezhetnek másik légszűrő (pl. sport) beszerelése esetén is. Az bizti, hogy néha érdemes utána állítani a bringát. Műszerrel, szakinak...
Ha minden gyári marad rajta, akkor is egy idő után célszerű. 1000 apró dolog befolyásol egy működő motort: hőmérséklet, páratartalom, légnyomás, üzemanyag... stb. Ezekre csak a versenyzők ügyelnek. A hétköznapi motoros néha ellenőriztet, állíttat. A kpuff esetében azért érdemes, mert nagyjából "örökre" szánjuk kedvencünkre.

Ami elromolhat. Gyakrabban kellhet gyertyát cserélni, és a szelepeknek sem tesz túl jót, ha a felesleges benzin a kipufogóban ég el. Ha viszont benzinben szegény a keverék, akkor nagyobb hőmérséklet lehet a hengerben, lökésszerűbb az égés, talán nagyobb fordulatszámra is képes (?). Nagyon messzire menve a csapágyak és dugattyúk is nyöghetnek egyet... pláne a léghűtésesnél.

Én minden esetre maradok a gyárinál...
köszönöm a segitséget mindenkinek.
áthangolni?gondolom a karbit kell hozzá igazítani.2Tnél olyan szinten fontos a kipuff hogy anélkül olyan szinten szenved hogy... .sportdob:elvesz alulról átrakja fölülre /nyomaték,paci/de inkább csak a ahng a lényeg,mert egy keréken 100pacis gixinél ugyan ki nem .....ja le azt a +/- 1pacit
Már nem is tudom hogy mi az igazság: 2 T-nél nagyon fontos szerepe van a kipuff visszafolytásnak. a 4 T-nél ugy olvastam nincs nagy jelentősége, Azt is olvastam hogy a legtöbb hangos kipuff csökkenti a teljesitményt, nem növeli. Az enyimen át lehet látni mint egy távcsövön abba 0 a fojtás.Én nem változtattam semmit és eddig semmi probléma nem adódott.
Aki tudja mondja meg mit kell áthangolni másik kipuff esetén??? És milyen kár lesz ha nem állitgatják??