Sziasztok.
Rég jártam erre.Eladó lett a motorom.GS500F,fekete
Cserélném le egy Gsr-re vagy Sv-re még nemtudom.
2005-ös Februári garantáltan 8500 km-rel nem csúsztam nem estem nem dölt el apró karcott azért lehet találni rajta,ugyebár ez használt nem polírozott.Rajta van mé egy Bódis dob + a gyári összekötővel,A képek fent vannak a lapomon.Irány árként úgy 1020000 Ft re gondoltam.
Hitelem már nincsrá törzskönyv nálam van
1., 3 éves mocinál elmegy a 10.000-res óraállás - bár nem értem az ilyen miért vesz motort??? (évi 3333km??)
De pár okos tipp amivel biztosra mehetsz:-)
a., a gyári BT45-ös Bridgestone gumik vannak fent (nekem a hátsó 18-at birt, tehát ennek már kopási stádiumban kell hogy álljon) a legkevesebb amit hallotam az 12.000km volt tehát még annak kell fent lennie
b., Gyárilag REGINA lánc van rajta a legtöbb esetben - a láncszemekbe benne van hogy "regina".....és ugye bőven kell lennie állítási lehetőségnek még, hiszen 32-nél cseréltem Én is le, pedig ugye 2 személyel , csomagokkal mentem a legtöbbször
A többi csak HAS......hiszen mennyi ideig tart kicsavarni a km spirált?
Én is mentem vele párszor ugy - mert túra volt - és nem kaptam szervízidőpontot......a km-ert meg nem akartam túllépni az órában......
2., 3 éves tehát még az ezüst vázú??? Ott a fojtás állítólag CSAK annyi volt hogy a karbiban a 2 gáztolattyú ki van fúrva - és azt kell beragasztani.......No ez nálam 2004-es gép - nem jött be.....de kevesebbet zabál azóta! Tehát hogy ki e lett nyitva azt CSAK mérés alapján tudod meg
a., ráülsz és tépsz vele....ha eléri a 170-180km/ó akkor ki van nyitva ha 150-nél megtorpan és egyedül , ideállís körülmények közt max 160, akkor az fojtott
b., fékpadi mérés (nem olcsó)
3., egyenlettlen?
Az ember fia vesz egy dobot - a régit leveszi az újat felteszi.......
AZT NAGY IVBEN CSESZNEK A KARBI UTÁNÁLLÍTÁSRA!!!! ezért van!
A GS-nek eleve 900-1200 közt az ideállis a kegyegése, de mivel azt irod hogy egyenlettlen igy tuti hogy ráfér egy karbiszinkron (7-8000ft a legtöbb helyen)
Sziasztok!
Megvenném első motoromat, és a Suzuki gs500-at néztem ki!
Végigolvastam a fórumot, és ez csak megerősített az elhatározásomban.
Ki is néztem egy 3 éves gyönyörüséget, de mivel nem igazán értek hozzá lenne pár kérdésem.
A moci alapjárata 1500, de picit egyenetelen a hangja. Raptor(?) sportkipufogó van rajta, és a tulaj azt mondja, hogy az egyenetlenek tűnő alapjárat e miatt van. Ez lehetséges???
Egyébként óra szerint 10.000 km van benne, ami első ránézésre valósnak is tűnik (bár mint mondtam nem értek hozzá). A forgalmiban 25kW van, de azt mondja, hogy ki van szedve belőle a fojtás, és így már 32. Ez nem hülyeség, ugye?
Egyébként ha ezek okésak akkor rábolíntanék, és végre csatlakozhatnék a fanklubhoz...
Nyáron jobb a keményebb olaj - télen meg a higabb.....
De tessék a hivatalos verzió: DE TESSÉK a hivatalos leírás:
SAE 10W-40
-25°C és +40°C közötti külső hőmérsékletben ajánlott
Mérsékelt éghajlatban leggyakrabban használt viszkozitási fok, mindenféle üzemi körülmények között garantálja a motorkenés optimális feltételeit. Lehetővé teszi a hidraulikus szelepemelők kiváló működését, valamint csökkenti az olajfogyasztást is. Ideális hosszabb utakra.
No most ugye nyáron 40 fok sokszor alapban van - tehát jobb a keményebb......
Ez nem hőmérsékletfüggő nálam. Amúgy nem motoroztam egy hónapja kb. Mz-nél volt olyan (sajna kint kellett hagynom az utcán, mert nem volt garázs) hogy reggel nem tudtam berúgni mert megdermedt az olaj. Egyszer fordult elő és azután nem volt vele gond.
Ilyen hidegben a 20w-50 es castrol nekem nem vált be. Lehet ,hogy nálad is okozhat problémát.
Ha a hideg motort beindítottam és járattam néhány percig(2-3),majd el akrtam indulni, amint egyesbe tettem lefulladt a moci.Ekkor kuplung behúz és indítózás sebességben,erre az önindító vitte elöre a gépet.Tehát nem emelt ki a kuplung, a sűrű olaj miatt. Csere 10w-40 ActEvo-ra és megszűnt a jelenség sokkal hidegebb időben is tökéletesen működik.
Szerintem nem az olajjal van a gond, legalábbis nagyon remélem. Castrol GP 20w-50 van benne, ez ásványi tehát nem egy vékony olaj. Amúgy most lett cserélve kb. 3000 km-rel ezelőtt tehát talán nem azzal van gond. A csavart majd megnézem valamikor, mostmár úgyis szar az idő, tehát marad a garázsozás. Amúgy festésre visszatérve, írtam egy pár e-mail-t festékes cégeknek, hogy mit ajánlanak, van valami hőre keméynedő festékük, lehet hogy az beválik. Írtam hogy kipuffogóhoz kell amit miközben forró víz is érhet így elég nagy a hőingadozás, és bírnia kell a starpát. Kíváncsi vagyok mit írnak.
A kuplungnál is ott egy csavar...azon kell játszani......
Amit leírsz az olyan, mintha feszes lenne - így elcsúszik a kuplung......vagy.....szar az olaj, mert attól is elcsúszhat a kuplungod.
Van valakinek extra tippje hogyan kell beállítani a kuplungot a dekninél? A bowden nem feszes, de egyesben ha dinamikusan indulok akkor érezhető hogy az erő nem egyszerre hirtelen, hanem kis késéssel érkezik meg. Csak annyit kell figyelni hogy ne emeljen ki amíg nem feszül a bowden vagy van ott is valami holtjáték féle?
Blue: Régebben szóba került a kipufogó fényezés témája. Jutottál előrébb tartós festés szempontjából?
Mondhatni hogy szerencsés volt - hiszen azért a nagy többség nem futja le gari időben a 15-20.000-ret.....és ugye azon kívül meg már csak a KP-s fizetés van.............
Olvastátok már a revü novemberi számában a tartóstesztet?
Ha jól emlékszem itt is beszélgettetek a hyosung-ról, hogy "ha majd tartósan bizonyít talán megvesszük"
14000 km-nél jártak a tesztelők,amikor autópályán utatótempónál csörömpölés reccsenés közepette megállt a kicsike.Leszakadtak a fekvőhenger hengerfejében a szelepek ,és alaposan rendet raktak a dugó körül. Állítólag anyagfáradás, és gariban javítják nekik.... Hát köszi nekem nem kell ezek után. (ja,GV650 volt)
A marketing és az üzletpolitika nem hiába nyomja így az árakat.......
999.999ft
Rég jártam erre.Eladó lett a motorom.GS500F,fekete
Cserélném le egy Gsr-re vagy Sv-re még nemtudom.
2005-ös Februári garantáltan 8500 km-rel nem csúsztam nem estem nem dölt el apró karcott azért lehet találni rajta,ugyebár ez használt nem polírozott.Rajta van mé egy Bódis dob + a gyári összekötővel,A képek fent vannak a lapomon.Irány árként úgy 1020000 Ft re gondoltam.
Hitelem már nincsrá törzskönyv nálam van
De akkor úgy tűnik, hogy az alapjárat nem túl gázos dolog... (Legfeljebb lealkudom az árából ).
amugy 10500tól piros.....vagy 11500?
De mivel túrázós vagyok igy a max nagy átlagban nálam a 6-7000
No akkor részletesen:-)
1., 3 éves mocinál elmegy a 10.000-res óraállás - bár nem értem az ilyen miért vesz motort??? (évi 3333km??)
De pár okos tipp amivel biztosra mehetsz:-)
a., a gyári BT45-ös Bridgestone gumik vannak fent (nekem a hátsó 18-at birt, tehát ennek már kopási stádiumban kell hogy álljon) a legkevesebb amit hallotam az 12.000km volt tehát még annak kell fent lennie
b., Gyárilag REGINA lánc van rajta a legtöbb esetben - a láncszemekbe benne van hogy "regina".....és ugye bőven kell lennie állítási lehetőségnek még, hiszen 32-nél cseréltem Én is le, pedig ugye 2 személyel , csomagokkal mentem a legtöbbször
A többi csak HAS......hiszen mennyi ideig tart kicsavarni a km spirált?
Én is mentem vele párszor ugy - mert túra volt - és nem kaptam szervízidőpontot......a km-ert meg nem akartam túllépni az órában......
2., 3 éves tehát még az ezüst vázú??? Ott a fojtás állítólag CSAK annyi volt hogy a karbiban a 2 gáztolattyú ki van fúrva - és azt kell beragasztani.......No ez nálam 2004-es gép - nem jött be.....de kevesebbet zabál azóta! Tehát hogy ki e lett nyitva azt CSAK mérés alapján tudod meg
a., ráülsz és tépsz vele....ha eléri a 170-180km/ó akkor ki van nyitva ha 150-nél megtorpan és egyedül , ideállís körülmények közt max 160, akkor az fojtott
b., fékpadi mérés (nem olcsó)
3., egyenlettlen?
Az ember fia vesz egy dobot - a régit leveszi az újat felteszi.......
AZT NAGY IVBEN CSESZNEK A KARBI UTÁNÁLLÍTÁSRA!!!! ezért van!
A GS-nek eleve 900-1200 közt az ideállis a kegyegése, de mivel azt irod hogy egyenlettlen igy tuti hogy ráfér egy karbiszinkron (7-8000ft a legtöbb helyen)
remélem adtam pár jó tippet
Megvenném első motoromat, és a Suzuki gs500-at néztem ki!
Végigolvastam a fórumot, és ez csak megerősített az elhatározásomban.
Ki is néztem egy 3 éves gyönyörüséget, de mivel nem igazán értek hozzá lenne pár kérdésem.
A moci alapjárata 1500, de picit egyenetelen a hangja. Raptor(?) sportkipufogó van rajta, és a tulaj azt mondja, hogy az egyenetlenek tűnő alapjárat e miatt van. Ez lehetséges???
Egyébként óra szerint 10.000 km van benne, ami első ránézésre valósnak is tűnik (bár mint mondtam nem értek hozzá). A forgalmiban 25kW van, de azt mondja, hogy ki van szedve belőle a fojtás, és így már 32. Ez nem hülyeség, ugye?
Egyébként ha ezek okésak akkor rábolíntanék, és végre csatlakozhatnék a fanklubhoz...
Anno olvastam hogy 40km/h - nál -10 fok a hülés.......és ugye ki motorozik 40-el???? Még a robogósok se:-)))
Tehát mikor 10 fok van kint (még jó motoros idő - akkor bezony kb -2, -5 fokos a hőérzet egy átlagos tempónál.
Nyáron jobb a keményebb olaj - télen meg a higabb.....
De tessék a hivatalos verzió:
DE TESSÉK a hivatalos leírás:
SAE 10W-40
-25°C és +40°C közötti külső hőmérsékletben ajánlott
Mérsékelt éghajlatban leggyakrabban használt viszkozitási fok, mindenféle üzemi körülmények között garantálja a motorkenés optimális feltételeit. Lehetővé teszi a hidraulikus szelepemelők kiváló működését, valamint csökkenti az olajfogyasztást is. Ideális hosszabb utakra.
No most ugye nyáron 40 fok sokszor alapban van - tehát jobb a keményebb......
Aki nem hiszi néze meg ezt
Viszkozitási leírás
Ilyen hidegben a 20w-50 es castrol nekem nem vált be. Lehet ,hogy nálad is okozhat problémát.
Ha a hideg motort beindítottam és járattam néhány percig(2-3),majd el akrtam indulni, amint egyesbe tettem lefulladt a moci.Ekkor kuplung behúz és indítózás sebességben,erre az önindító vitte elöre a gépet.Tehát nem emelt ki a kuplung, a sűrű olaj miatt. Csere 10w-40 ActEvo-ra és megszűnt a jelenség sokkal hidegebb időben is tökéletesen működik.
Simán a kuplungkarnál vedd le a gumivédőt és csaraj vissza az állítócsavaron 2-3 menetet
Kösz mindent!
Üdv. Öccse
Hiszen Én voltam már nem egyszer.........
Most meg egy decemberi Tátrát tervez az AKMT......autós hétvége a motoros barátainkkal:-)
Tavaly is voltak kint és baró buli volt......
Idén Én is beszállok ha megyünk
Amit leírsz az olyan, mintha feszes lenne - így elcsúszik a kuplung......vagy.....szar az olaj, mert attól is elcsúszhat a kuplungod.
festés? Majd tavasszal...........
Van valakinek extra tippje hogyan kell beállítani a kuplungot a dekninél? A bowden nem feszes, de egyesben ha dinamikusan indulok akkor érezhető hogy az erő nem egyszerre hirtelen, hanem kis késéssel érkezik meg. Csak annyit kell figyelni hogy ne emeljen ki amíg nem feszül a bowden vagy van ott is valami holtjáték féle?
Blue: Régebben szóba került a kipufogó fényezés témája. Jutottál előrébb tartós festés szempontjából?
Üdv. Ádám
Megállt az élet a fórumon?
11-kor tali a többiekkel Adonynál...Aki jönne még utolérhet:-)
Cék egy hajósi csárda vagy mifene:-)))
Mondhatni hogy szerencsés volt - hiszen azért a nagy többség nem futja le gari időben a 15-20.000-ret.....és ugye azon kívül meg már csak a KP-s fizetés van.............
Olvastátok már a revü novemberi számában a tartóstesztet?
Ha jól emlékszem itt is beszélgettetek a hyosung-ról, hogy "ha majd tartósan bizonyít talán megvesszük"
14000 km-nél jártak a tesztelők,amikor autópályán utatótempónál csörömpölés reccsenés közepette megállt a kicsike.Leszakadtak a fekvőhenger hengerfejében a szelepek ,és alaposan rendet raktak a dugó körül. Állítólag anyagfáradás, és gariban javítják nekik.... Hát köszi nekem nem kell ezek után. (ja,GV650 volt)
A remény csak annyi hogy nem esővel lesz meleg.....hisz tegnap is tök jó idő volt, csak épp este áztam rongyá - pedig gyalogosan voltam......