Nagyon tuti! Azon gondolkodtam, hogy nem is ismerek női motorost! Megyek kettőre suliba a Déli mellé, azon gondolkodom mikor induljak. Állítólag mindenhol dugó és tüntetés van, televan Bp traktorral. Ráadásul még el kell mennem a Vígh Színházhoz két jegyért... Idén terveztek még túrát?
Hi all!!! ha valakit érdekelne, van egy eladó GS500-am, 2006 februári,13500 km, és nagyon pöpec a gép.
Blue és egy két másik arc ismeri a vasat,eddíg nem volt vele gond, és megy mint az állat. Túraplexi,bukócső,csomagtartó,givi túradoboz van hozzá. 990 000 az irányár! autócsere miatt adom el,és nehezen válok meg tőle, de nem véglegesen. Csak a kocsi kell a melóhoz.majd ha eccer újra lesz zsé, megint veszek egyet.
Blue, Katit nem érdekli a gép? mintha a horvátoknál érdeklődött volna iránta.......
Az az igazság, hogy nem is nagyon figyeltem (eddig :D), de nem emlékszem rá! De nagyon sok motor jár erre, főleg mióta megcsinálták a gáton az utat. Anyumék miklóson laknak, én meg tegnap egész nap a minta lakótelepen nyomtam az antennaszerelést!
Szigetszentmiklóson lakunk.... Bátyám reggel taksony felé ment (bp-re autóval) és a HÉvig állt a sor a Taksonyi-hídtól.
Én Csepel-felé jöttem be (egy helyen melózunk kispesten), az is katasztrófa volt, pedig szemtelenül mentem a sorok között. Az MO-s állt végig.
Hali! Ajánlom figyelmedbe Blue saját készítésű oldalait, nagyon szuperül le van ottttan írva minden az általad felsorolt mocikról.
Saját tapasztalat alapján azt mondom, hogy a 140 nekem már kicsit huzatos (de lehet, h csak a bukóm van kitágulva, és emiatt jön be nagyon a szél. Mindenesetre Tata-Szeged közötti távon végig 140-el mentem és kötőhártyagyulladás lett a vége) PEdig van plexim. Amúgy a 120-130 még totál kényelmes, és erő is van a gépben. (szerintem )
Személy szerint én csak ajánlani tom a gs-t, mert nagyon megbízható motor, mivel sok van belőle olcsó hozzá az alkatrész, és alig kell rá költeni.
Szevasz! Szerintem motorral nem olyan elszigetelt! Egyébként én Szigetújfaluban lakom. Egyedül a nullás környéke és Csepel ami katasztrófa, bár tegnap a Tököli reptér Halásztelki kapujánál állt a sor egész a miklósi leágazásig.
Úgy látszik, hogy a hozzászólásom eleje lemaradt kb ez volt: Köszönöm a képeket, apumnak akartam megmutatni, mert ő tegnap állítólag látott egyet hátulról és nem tetszett neki. Persze mint utóbb kiderült nem ilyen volt...
Nekem nagyon bejön ez a motor, ha túladok a cbf-en már veszem is! Egyedül a totalbike-os tesztben húzták le, mindenki más dícséri. Ennek mennyi az utazója? 140-150? A cbf-et azért szeretném eladni, mert én is nagyon sokat járok túrázni, és az ismerőseim közül egyedül nekem van 250-esem és nagyon utáltam, hogy az én utazóm határozta meg a túráét is... Tudom, hogy nem mentek volna szinte semmivel gyorsabban de zavart, hogy nincs már semmi tartalék a motoromban. Gondolkodtam kawa er5-ben, banditban, s-es banditban, gs 500-ban és ennek az f-es változatában. Az már szinte bizti, hogy gs lesz, a kérdés már csak az, hogy milyen!
Sziasztok!
GS500F vasam van, és szeretnék Budapesten olyan üzletet, ahol kaphatok, tükröt, kuplungkart.
(utángyártott is jó lenne). Oldalra borítottam, és ezek törtek.
Ha valaki tudna segíteni, kérem írjon ide tippet.
Köszi: István
Szia! 750 körül gondoltam, 15000 km, 2005. 07. 28-ai, folyamatosan vezetett szervízkönyv, spoiler, nagyon jó állapotban van, 2007. 07. 28-ig garancia is van rá,, így bármit be tudsz állíttatni ami nem tetszik rajta. Nagyon szeretem, de az utazója olyan 115 körül van és ennél kicsit többet szeretnék. Használt 650-es bandit s-ben és a GS500 f-ben gondolkodom. HA érdekel a moci csörögj rám és megegyezünk! 70/3811005
Sziasztok! Nekem nagyon megtetszett a gs 500 F-es változata, de a totalbike oldalán lévő tesztben nagyon lehúzzák! Tényleg ennyi gáz van vele (rozsda, akkumlátor stb....)? Pp
Blue és egy két másik arc ismeri a vasat,eddíg nem volt vele gond, és megy mint az állat. Túraplexi,bukócső,csomagtartó,givi túradoboz van hozzá. 990 000 az irányár! autócsere miatt adom el,és nehezen válok meg tőle, de nem véglegesen. Csak a kocsi kell a melóhoz.majd ha eccer újra lesz zsé, megint veszek egyet.
Blue, Katit nem érdekli a gép? mintha a horvátoknál érdeklődött volna iránta.......
Én Csepel-felé jöttem be (egy helyen melózunk kispesten), az is katasztrófa volt, pedig szemtelenül mentem a sorok között. Az MO-s állt végig.
no comment.
Saját tapasztalat alapján azt mondom, hogy a 140 nekem már kicsit huzatos (de lehet, h csak a bukóm van kitágulva, és emiatt jön be nagyon a szél. Mindenesetre Tata-Szeged közötti távon végig 140-el mentem és kötőhártyagyulladás lett a vége) PEdig van plexim. Amúgy a 120-130 még totál kényelmes, és erő is van a gépben. (szerintem )
Személy szerint én csak ajánlani tom a gs-t, mert nagyon megbízható motor, mivel sok van belőle olcsó hozzá az alkatrész, és alig kell rá költeni.
...... katasztrófa.......
Neki ugyan ez van csak ezüstben.......
Az ővé 2004 évvégi és kb ennyi van benne szintén.....
A motor pöpec....
Idén velem túrázott 70%-ban, szóval ismerem a gépet.....jött mögöttem végig.....
A gond való igaz az utazó....
115-el még elvan, de 130 a vége......140-nél már üveghang.....
De az 1 hetes MO túrát (1900km) vigan, röhögve tette meg a kis CBF
A drágám SEGGE:-)))
Nem elhinni.... a dupla kipuff már saját hobby:-)))
Én a leggyorsabb megoldásként a Suzuki Hollóst ajánlom!
Nekem a gáztolattyút 2 nap alatt lebizniszelték.....
Igaz! Ez gyári......
Bontóban meg passzolok....
esetleg a www.suzuminn.hu-nál érdeklődj
GS500F vasam van, és szeretnék Budapesten olyan üzletet, ahol kaphatok, tükröt, kuplungkart.
(utángyártott is jó lenne). Oldalra borítottam, és ezek törtek.
Ha valaki tudna segíteni, kérem írjon ide tippet.
Köszi: István
Ez arra jellemző - aki nagy ívben cseszik a motorjára....