Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Okés!

De ha lehet akkor majd egy kirándulás keretében mert tavasszal én is szeretnék csatlakozni hozzátok.
Most is tökre fájt a szivem hogy nem tudok motorozni!Pedig lett volna kedvem menni!

A számod mentve van gond nem lehet!
Borslaci! Az enyém jövőre még inkább egyben lesz mint most és ki is próbálhatod ,ha gondolod és akkor ha akarod megalkuszunk Én is hajlok a V2-es 650-es géposztály felé Aztán blue-val megcsináljuk a Hyosung fanok klubját
Ja:-)))) Ez beszoptam akkor:-))))



Hát ha a pénzügyi lehetőségeimet nézem - és azt hogy nagyobbra váltsak akkor ez lesz.......

Az hogy melyik??? Szerintem az SH.....a túrakormányos..........
A lényeg a plexi:-))) És az idom:-)))))
Persze ki tudja.....lehet hogy R lesz belőle............


A lényeg hogy 600-as kategóriában ez a legalja............és ugye a kövi lépcső 4-500.000ft.........
dehogyis nem tőleg kéreztem Boroslacitól nem is tudtam hogy Hyusongot akarsz melyiket?az idom nélkülit vagy a másikat? /GTR ugye?/
nem 450-500

Hanem 650 és 500:-)))

Különbség? Persze hogy van...........
1., nem sor 2-es hanem V2-es:-)
2., plusz pacik.....olyan 20-30:-)
3., plusz végsebesség (olyan 40)

A Hoyosunggal viszont nekem az a gondom hogy friss......
Majd egy 2-3 év múlva amikor elérik azok a motorok is az 50-100.000km-es TESZTeket majd akkor merek belevágni.......

Én nem azt valom hogy NÉV.... hisz sok esetben a márkanév plusz pénz csupán, de nem mmínőség....lásd a mai SONY termékeket....a legtöbb egy hulladék......ellenben kibaszott drágák....

De azért a motor az más......... egyen egy támpont és akkor OK.......
15? Hány hány évre????

Én 6 évre 72 hó vettem 20054ft-al és 20% kezdőrészlettel........

Nem lehet hogy neke jóval több a futamidő????? Mert ugye akkor lehet hogy még több lesz!!
Legfőképp a kor a különbség!

Egyébként az enyém 1kw-al gyengébb mint a gs csak 80kg-al nehezebb k.b.
450 és 500 között ekkora külömbség van?
Ilyen hamar kimotoroztad?

Vagy atélen vagy a tavasszal én is szeretnék egy másik gépet nekem különösen tetszik a cárga gs csak még előtte az enyémet kellene eladnom és akkor látom majd meg hogy mit birok vállalni!

De egyébként nagyon szép motor!
Cseréljünk
Laci: nagyobb gépre cserélnék.

Azt elfelejtettem írni, hogy A korl-al is vezethető.
Én így számoltam...
Végülis ha hitelre veszi akkor megéri a 4500km-t
Nem számoltam bele az extrákat (csak azért mondtam, mert azt akartam, hogy tudja, akit esetleg érdekel). A törlesztőm 15 ezer. Az új motorba lépés nekem casco nélkül is 10% lenne.

Annak, aki egy összegben ki tud fizetni egy motort, annak bármilyen hitel bukás. Az én motorommal szerintem az járna jól (mondom, szerintem), aki amúgy is hitelt venne fel, mert nem kellene egy új motor árának 20%-át kifizetnie + 1 évnyi csekket elfelejthet. Lehet, hogy van, akinek ez megér 4500 km-t.
steetrod:ha olyan nagyon nem akarod eladni a motort, akkor annyit kérsz amennyit akarsz.
Ha gyorsan el akarod adni akkor komolyabb vesztességgel kell szembenézned! Mert a kutya se vesz most motort- csak ha jobb buli mint a többi hasonló)
Én 2004 Juniusban! (főszezon) vettem 900 e Ft-ért egy 2 hetes GS-t (hibátlan, garis,-jó mázlim volt)
(megjegyzem: akkoriban ugyanannyi volt az ára mint most)
Ja:-) A DIGITÁLIS km óra lemaradt:-))))
Az extrákkal megint nem lehet érvlni, hisz vagy adod vagy nem.....hiszen mi van ha a vevő azt mondja neki nem kell?
Plexit tud venni 7000-ért... bukócsővet meg 15000-ért..... tehát ez nem összeg....


Ha Én eladnám a mocit most a jelen állapotában nem kérhetnék érte 850-nél többet érte...
Pedig az extrázások ütik a 150.000-ret.....piaci áron....

és a 800-850 a normál ára lenne......

nem mondhatom hogy cakk-pakk 1 milka...


De mondom:-)))
ELADÓ A MOCIM 999.999 ft-ért:-)))

- 3 túradoboz
- eke
- ködfényszóró
- fejidom
- erősített DID lánc (75Le-ig)
- szélesített kormány
- markolatfűtés
- risztó
- kamu kipuffogó (kösd be magad project)
Nagyon szép!
A GS-ből szerintem ez a legszebb amit gyátottak eddig.
És miért adod el?

Megkérdezhetem hogy mennyi a törlesztője?
Jól kalkulálsz, sőt kihegyezem a dolgot: mivel a hátralék összegét nem éri a motorod értéke, ezért neked kéne fizetni hogy valaki átvállalja a tartozásodat.
Igen kicsit:-)))

Ha feldobod a piacra olyan 1 milka alatt kapsz érte......tehát a 1.070.00+150.000 az már egy új vas ára 0km-rel!!!, hiszen a sima GS-t levitték most 1.248.000-ra az utolsó infóm szerint.....na jó...még kell hozádobni 28.000-ret:-)))

Sajna ez van.....

Amikor aláírod a papirt és megfogod a sluszkulcsot máris buktál vele olyan 200-at....nagy általánoságban....

Hisz a lényeg az amit szajkózok.....
Aki motort akar venni részletre, vagy egybe - az csap hozzá még 2 kilót és egy ZSÍR újat vesz....

a 20%-ot azért írtam mert általában manapság az a beugró ha nem akarsz kezest, vagy cascót.....
Legalábbis nekem ennyit kellett csenegetni....
Szia!

Ez egy régebbi kép, de most csak ezt találtam. Ehhez képest van rajta még egy krómozott bukókeret (gyári), és egy Givi-plexi (sötétített). Küldök képet, mailben, ha valakit érdekel.
Hali sziasztok!

Egy két képet lehetne esetleg a mociról kapni?

F-es vagy a sima?

Üdv.
Ja, és készpénzben sem kérnék 1 milla 70 ezernél többet. Ez a hitelzárás + 150... És ez egy egyéves motor... Jobb a hitelem?
Lehet, hogy rosszul számoltam, de én a 20% előleggel nem számoltam. Úgy gondoltam, hogyha esetleg átvállalnák a hitelem (nem tudom, ennek a költségvonzata a 20%?), akkor afölött nekem kellene 150 pénz. Tehát 150 pénz + a maradék csekkek, míg én úgy vettem, hogy 250 pénz + 12-vel több csekk, mint most. Bocs, ha hülye vagyok, lehet, hogy elszámoltam - még nem adtam el mocit korábban...
Tényleg nem akarok bunkó lenni de utánaszámoltál??

Ha Én akarnám most eladni a gépemet ami 2,5 éves.......
Kéne ugye 20% előleg: 260000ft

és van még 44db 20054ft-os csekkem = 882376ft

Tehát ilyen feltételek melett kérnék érte: 1,142,376ft-ot......
Miközben ugye max 800-at ér......

Ezért van hogy legalább még 1 évet kellene várnom..hiszen ezalatt befizetek még 260-300.000-ret és akkor éri el azt az árat amiért már el is vinnék........

Eseteben épp ezért szerintem csak olyan ember jöhet szóba - mint már írtam - aki hitelképtelen...
Ellenben simán nem tudod neki se eladni a mocit - hiszen a bank nem engedélyezné - mivel HITELKÉPTELEN....
Így csak a papirmunka van - amiben mint kezelő a "vevő".....így viszont körülményes - hisz mi van ha nem fizet? összetöri??...stb.sb.stb.stb


Kívánom hogy eltud adni, de Én akkor is azt mondom hogy a becserélésnél jobban jársz......
Én legalábbis nem vennék egy új motor árért egy használtat....bár nekem sokat számít, hogy 0km-től tudjam a "tudását".....

És ha fel kell vinni Bp-re??? Most egy álom nem ér meg ennyit????
Én anno az Apriliámat Szolnokról hoztam haza lábon!!!!....december 4.-én -2 fokban....... nem volt gyenge.......200km a táv....

A gari egy dolog.... ha szarul rakták össze akkor ok.....de pl nekem a gari 1 percig nem volt téma....soha nem volt semi olyan gondom amit garanciálisan kellett megnézetni, szerelni....