Sorry csajozok......itt pesztrálom a lánykám:-))))
Ellenben ha csütörtökön mennél akkor mehetünk.....illetve vasárnap 9:00-kor lesz a tali (nem 8-kor)
Arra gyere el..........
A hétvége überfrakó volt....
Napsütés, szerpentin, kanyar.....
A 82-esen volt minden......
Baromi sok motoros....
A 82-eshez képest a 24-es Mátrai út egy kalap szar....nem tudom mit élveznek benne.....
Pár cimbi 2x is végigmnet Veszprém és Győr közt majdnem, hiszen végig iszonyat jó mínőségű az út és csak pár kanyarban van bukkanó.....
Sajnálatosan ha bekapsz egy kamion akkor megelőzni is alig tudod......
Szia! Hmmm.... Holnap megyek a körzetihez,mert csak akkorra kaptam időpontot és ő megvizsgál és akkor tudok kapni másik időpontot és beutalót! Aztán meglátjuk!
Bazzeeeeeeeeeeeeeee! Lehet,hogy ki kell hagyjam a következő 500-as túrát is ,mert lehet,h műtenek! Lett vmi sérv félém! Szorítsatok,h ne műtsenek, vagy ,h hamar túllegyek rajta ,ha megúszom akkor jövök!
No aki gondolja 18 óra környékén megtalál engm is és az AKMT-t is a Zirci Jeskó panziónál......
Eszünk-iszunk azt éjjel Én jövök haza ha minden igaz (vagyis 99%)
Ha valaki gondolja akkor napközben guruljon egy jót (Én specc 14:30-kor indulok az Érdi Penny Market parkolójából)......
Éjjel (indulás kb 1-2 óra környékén) meg Velencéig vagyok partner.......
Nehéz ügy az biztos, a huncutságoknak nem nagyon van határa
De azért egy motornak is van életciklusa és vannak gyanus dolgok ( 6 e km-el és most volt lánccsere stb )És lehet hogy nem objektiv dolog de ha fél órát elbeszélgetsz a tulajjal sok minden kiderül- persze nem minden.
Persze ujnál nincs rizikó
És hogy szűrőd ki??? Hisz tessék.....Egy GS-el is megcsinálható......
Kiveszed az órát ....azt nyenya.......beletolsz egy keveset, utána meg visszateszed....
Gondolj bele.
Nekem utoljára 600at ajánlottak becserélésnél.......
Ha visszaalakítok mindent gyárira - meg kap egy új fényezést akkor is nyertem vele.......(KB 100e.ft költség, de nyertem vele 100-150-et....
És nem csak Én gondolkozom így.....
És ez egy sima GS......
A speedmotoroknál, amiket kivisznek széthajtani a pályára ez szinte mindenapos......
Kikapják az órákat, kap egy versenyidomot és kész.....azt ha elakarják adni, mindent visszatesznek ami gyári...
Blue nem értettelek fére, értem miért nem viszed szervizbe én se viszem, szerelősráccal tavasszal átnéztük(idomok csavarok nagyon lógtak, kormánycsapágy meghuz ilyenek), most majd jön a szerviz (olaj, szürőcsere, esetleg gyertya, beállitások)
Én csak azt akartam mondani hogy egy "nagyon" fiatal motort még meglehet venni aminek még átlátható a múltja (hihető) hogy ujszerü, keveset futott stb.
Te valamit nagyon félreértettél.....
Én nem azt mondtam és mondom hogy ne hord szervízbe, hanem azt hogy én 18.-nél mikor 1 éves volt a gép szoktam le róla......mert kibaszott durvának találtam hogy plusz 30000-rel akarnak lenyúlni....egy 20 perces melóért...
Az első 10000km alatt eleve hord....azt a 2 szervízt ki kel bírni, de ha van hiba az ki is jön....
Mellesleg az enyémbe még mindig csak 18700km van:-))))))
Nézd meg a gyári órát:-)))))
Ha bármi bajom lenne?
Digi óra kivesz - gyári visszarak azt kész-))))) Szerinted hülye vagyok ÉN???
Idővel be akarom cseréltetni a gépet......53000km-re kutyaszart nem adnak a boltok:-)))
Na látod az első szervizekre te is elvitted. Nézd meg mennyi 2 évnél fiatalabb GS-t hirdetnek, max 10 e km körüliekre és nem töröttekre gondoltam.
Uj mocik: nézd meg az SV-ket meg a GSx 1400-est máris akciózák. Hidd el minnél elöbb meg akarnak szabadulni a kereskedők a készlettől. Ahogy mondod tavasszal se kapnak többet érte ezért télen kell eladni , pláne mert a gyárnak néhány(?) honapon belül ki kell fizetnie a leszállitott mocit.
Csak akkor garis ha szervízbe hordot a mocit......
Ezt már sokszor leírtam.....
Én a váci Poxenben vettem a gépet......
1000 = 16500ft
6000 = 16500ft
12000 = 37000ft
18000 = 24000ft
A 24000-resre már 45000-ret mondtak amikor beintettem nekik......
Én magamnak csinálom:
1000,6000,18000 = 7500ft
12000,24000 = 15000ft
Mennyit nyerek vele???kösz.......
És ugye a tartósság..... a mai motorokra nem jellemzpő az - persze normál körülmények közt - hogy teszem azt elrepedjen a váz......kattogjon a motor akármi............
Hiszen a többire mit mondanak??? Kopó alkatrész....ezzekre nincs gari........
Ha meg motorikus a bib az kijön párezer km alatt.....tehát 1 éven belül....
És az 1 évet MINIMUM meg kell adniuk......hisz ez törvényben van előírva......
Én sem plusz 2 évről beszéltem.
Te írtad, hogy a megvételtől számít a 2 év.
Ha nem haladja megy a kibővített garit....
Nem a kereskedő adja az alap garanciát. Bár vannak kereskedők, akik saját szakállukra adnak még pl. 1 évet. Ez reklám fogás, hogy nála vásároljanak...
Ismerem ezt a "rendszert" márkakereskedésben dolgozom. Igaz autó, de az elv mindenhol ugyanaz.
Én nem plusz 2 évről beszélek - hanem az alap garanciáról.
Ez esetemben 2 év volt....de van ahol csak 1 van ahol 3 évet adnak.....
És ezt nem a márka adja, hanem a kereskedő.....ismereteim szerint.
De ugye a garancia eleve egy olyan dolog ami csak reklámszöveg, hisz szerintem mindenki tapasztalt már olyat hogy addig csürik-csavarják - mig ki nem tudnak alóla bújni........
Ha valami bibi van, az meg ugyis hamar kiderül......
Ezért is nem értem azokat akik megveszik a vasat azt 1 év múlva viszik 1000-res szervízbe a mocit.....
Az ilyen minek vesz motort??? A kölcsönzéssel jobban járna....
És nem kell messzire menni....
Az egyik haverom vett egy 1000-res gépet......2 hónap múlva volt benne 900km.....
A legnagyobb általánoság - AKI MOTORZIK is, hogy megvan a gép - és 2-3 hónap alatt elkölti minden pénzét benzinre:-)))))
Olvaslak benneteket időnként....
Egy kicsit pontosítanék az elméleteden.
Ha egy K4-es GS-t most veszel át, akkor nem mostantól él a 2 garancia!
Lehet, márkánként másképp van, de van egy úgynevezett kibővített garancia.
Ez annyit tesz, hogy a garanciális idő max 12 hónappal hosszabbodik meg.
Azaz, a gyártástól a márkakereskedésbe jutás ideje is több hónap. Tehát a gyártástól számítva esetünkben max 36 hónap garancia adható. Vagyis ha a gyártástól eltelt 2 évig nem adták el a motort (autót), akkor akkar már nem kapsz +2 garanciát!
Ezel nem értek egyet.....
Az ok egyszerű......Igen el akarja adni....mert bene áll a pénze....ellenben januárba már tuti hogy még olcsóbb lesz hisz akkor már az új modelt akarja mindenki, nem a régit...
A gari pedig onnantól indul amikor átvetted a kulcsot...
Tehát ha van olyan szalon amibe ott egy K4-es GS.....és ma megveszed akkor mától 2 éves garija van......
Az az elmélt hogy télen kell eladni, mert olcsóbban tudsz venni pedig kb 3 éve megbukót - mióta boldog-boldogtalan árulja a mocikat......vagyis telitett a piac, és ugye nagyon egymás alá sem mennek - hisz ki akar bukni???
Én most a gépemért ugy ahogy van 850-et kérnék..... vagy 200kp a többi meg hitelátválalással....és ez januárban sem lenne másképp
Szerintem meg a motorvásárlással nem érdemes tavaszig várni, a kereskedők év végéig meg akarnak szabadulni a készlettől, csak a pénzük áll benne, azt nagyon nem szeretik.
De szerintem leginkább még garis fiatal GS-t érdemes venni, rizikó nem sok van és sokan ugy gondolkodnak télen ha nem tudok motorozni inkább olcsobban eladom ,aztán majd tavasszal meglátjuk mit veszek, meg kell a pénz karácsonyra vagy télálló autóra
Myke: Kitartás! szorítok!