Van egy tuti módszerem.
A gumi markolat alá benyomok fecskendővel mosogatószert. Úgy csúszik, mint az állat!
Persze a GS-en még nem próbáltam, de mindenféle guminál ez bevált. Remélem nam a GS a kivétel!
Nem leszek az,csak aszisztens vagyok.A fiúkat cseszegetni én is szeretem.Imádnak érte.Lassan megyek is mert készülődnöm kell.Majd ha túlleszek rajta,visszanézek.Sziasztok!
Én állatorvos mellett dolgozom,ez amolyan laborvizsga lesz.Végül is könnyű helyzetben vagyok mert naponta ezt csinálom,csak papir nem volt róla.De a tanulás nem nekem való,arra rájöttem.
Jóóóól, csak ez a korán kelés.... Meg munka.... Pénteken.... Na, de vége a hétnek, és lesz egy kis láblógatás, aztán meg kicsi munka, és nagy láblógatás.
a bal oldalon simán le fog jönni, hisz ott csak a csővőn van a gumi
A gumi markolat alá benyomok fecskendővel mosogatószert. Úgy csúszik, mint az állat!
Persze a GS-en még nem próbáltam, de mindenféle guminál ez bevált. Remélem nam a GS a kivétel!
Próbáld meg a GS-ről..........
Az oka?
A gázkarnál a müanyag cucc belső mintás....a gumimarkolat pedig belülről mintás.....
OK? Hogy ne tudjon elforogni a müanyagon a GUMI.....
No amikor teszed fel a fütést akkor egy módja van a leoperálásnak: PVC vágóal középen SZiiijelvágod a markolatot....
Általában a 22 mm-es átmérő a legelterjedtebb. Esetleg a cső falvastagságában van eltérés. A markolatok pedig könnyen leszedhetők sérülés nélkül.
És a kormányátmérő minden motornak egyforma?
Le lehet szedni a gyári markolatot hogy ne sérüljön meg?
Én egy hangtechnikai cégnél vagyok irodavezető/mindenes. egyszóval folyamatosan csesztetem a srácokat, h dolgozzanak rendesen.
Merre laksz?