Nem nyerünk egy órát hanem vesztünk: mert reggel a világosban alszol még egy órát, délután meg 4-5-6 órakor még tutti hogy nem fekszel le tehát tovább kell világitanod.
Én szerintem nyáron is még egy orát kéne állitani ,amikor reggel 4-5-6 órakor már javában süt a nap, este viszont 8-9 órakor se fekszünk le. Egyébként ha elmész Franciaországba vagy Hollandiába ott majd egy óraával késöbb van sötét és az A Jó!
Ki az az elmebetegbaromállat, aki elhisz ekkora ökörséget, miszerint uabban a sávban előztél jobbról?! Miközben a szélső sáv tök üres! Féknyom volt? Mert az bizonyíthatja, hol mentél! Esetleg a becsapódásod helye, stb...
Szerintem MOST keress ügyvédet, mert a végén rádhúzzák azt a bizonyos vizes vásznat!
Több gondom is van:
1. az adatfelvételnél csak autós tanuk voltak, akik szerint én nem a szélső sávban közlekedtem,, hanem a velük azonos sávban a jobb oldalon.
2. A nejem cégénél nem hivatalosan dolgozom, tehát nincs bizonyítható kereset kiesésem.
Mivel nincsernek mellettem szóló tanuk ezért igen kétes az ügy kimenetele, ezért is kezdtem beszerezni a motoralkatrészeket.
Ja, és addig semmilyen biztosító nem csinál kárfelvételt amíg nincs a kezemben valamilyen jegyzőkönyv.
Na most ha a rendőrségi jegxzőkönyvön az fog szerepelni, hogy én jobbról előztem a szemtanuk szerint, akkor lőhetem az egészet, kereshetek ügyvédet, stb, de hogy bizonyíthatom az igazamat, ha még meg sem kérdeztek,és a helyszínrről el lettem szállítva. Velem is csak egyetlen papírt irattak alá a mentőautóban, hogy tudomásom szerint a moccnak nem volt műszaki problémája.
Ezért nem jó a ragasztó! hiszen a gumi alapban elkopik! Az Én fütésem ugye 2,5 éves volt és már nem volt rajta minta.......
vagyis ha használod ha nem akkor olyan 3év vagy 60000km a hatótávolsága egy markolatnak:-)))) (12500km-nél vagy hol tettem fel....nézd meg a leirást)
1., PVC ágóval levágni a gumi markolatot
2., a gázkarnál lévő kis müanyag gogakat szintén levágtam (lehámoztam:-)
3, az egészre tekertem szigetelőszalagot, annyira, hogy a fűtés ne menjen fel rá!
4., a markolatfütést megfogod....olajos ujjal bekened a belsejét (épp hogy olajos legyen)
5., a szigetelőszalagos részt is halványan bekened (megfogod az olajos kezeddel)
6., szórsz rá port
7, rátolod a fütést
a por? ez szivja fel az olajat és ugye a rázkodástól az ki fog járni onnan.......
Én ugye megcsináltam egyedül a GS-en és a mai napig az van rajta ha az új tulaj nem szedte le......
Kevés folyékonyszappan, hogy könnyen rácsússzon a kormányrúdra, utána beigazítás és pár óra múlva már le sem lehet robbantani. Vagy Palmatex, de azt nem próbáltam, ellenben a folyékony szappanos megoldást már jópárszor. Idáig soha nem volt probléma.
A szervízkönyvemben van egy kép a markolat leszedéséről, ott a rajzon kompresszorral sűrített levegőt nyomnak a gumimarkolat alá közben feszgetik csavarhúzóval.
Na az rendben van hogy lejött valahogyan a gyári, de akkor hogy megy fel rá az új hogy ne tekeredjen használat közben.
Vasárnap óraátállítás lesz: hajnali három órakor kettő órára kell visszaállítani az órákat, így most visszanyerjük a nyári időszámítással "elvesztett" egy órát, és tovább alhatunk.
Paks.